Kun je me heel even helpen met het zoeken naar wat links etc. Dan plak ik ze wel in de OPquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:40 schreef hermandeperman het volgende:
@ BW, wat linkjes naar volvooceanrace.org misschien?
Indien Wouter Verbraak een Nederlander is: Ja, bij Team Russia.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:01 schreef NY_Giant het volgende:
Hup Delta Lloyd! Doen er op de andere boten naast Bouwe Bekking nog Nederlanders mee?
[Zeilen] Volvo Ocean Race (#20) - Movistar..waar ben je? Hier staat veel info, in de OP van het vorige topic staat veel info, en op www.volvooceanrace.org staat HEEL veel info; duidelijk gespecificeerd per team en/of etappe.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je me heel even helpen met het zoeken naar wat links etc. Dan plak ik ze wel in de OP
Thanx
Zie de link naar de wiki in het oude topic. Ik heb er een klein nieuw begin gemaakt naar het compact maken van de lijst oude topics ed.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
OP = Under Construction.
Tips en aanvullingen welkom.
Ik snap je nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:47 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Zie de link naar de wiki in het oude topic. Ik heb er een klein nieuw begin gemaakt naar het compact maken van de lijst oude topics ed.
Aanvulling/mergin zou welkom zijn.
Dit was een inport race, geen leg.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:24 schreef Bruce117 het volgende:
De route
Er zijn 10 etapes en een ´In port´ race als start van de race.
0 Alicante, Alicante 4 oktober 2008 n.v.t.
De Volvo Ocean finisht op 27 juni 2009 in St. Petersburg.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/VORquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap je niet![]()
PM me maar wat je in de OP wil hebben zodat ik het alleen maar hoef te knippen/plakken naar de nieuwe OP. Ben nl. weinig aanwezig vanavond.
Wouter Verbraak is idd een nederlander.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Indien Wouter Verbraak een Nederlander is: Ja, bij Team Russia.
Op de rest van de boten niet, alleen van de Delta Lloyd heb ik geen gegevens.
Moet ik mijn OP in deze WIKI zetten en de oude deleten ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:10 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/VOR
Je hebt nog geen website bij Delta Lloyd, dat is verrassend genoeg: www.teamdeltalloyd.comquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:48 schreef de_boswachter het volgende:
Wie zijn volgens jullie eigenlijk de grote favorieten ?
Las dat de winnaar van de eerste leg in de meeste gevallen ook de VOR wint.
Is prima.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet ik mijn OP in deze WIKI zetten en de oude deleten ?
In dit, of in het oude poll-topic? [Poll] [Zeilen] Winnaar van de In Port race?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt nog geen website bij Delta Lloyd, dat is verrassend genoeg: www.teamdeltalloyd.com
GeenStijl heeft trouwens ook een filmpje gemaakt
Ik wilde een poll maken voor de favorieten van de posters hier, maar m'n internet is zo brak dat ik dat niet voor elkaar krijg. Mijn favoriet is iig Ericsson, onder meer omdat zij met twee boten varen. En ik hoop niet dat Team Delta Lloyd er net zo'n puinhoop van maakt als de Brunel/ING/Sunergy van vorige race...
Liever in dit topic, lijkt me leuker dat dit topic wat sneller loopt dan twee halve topics...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:24 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
In dit, of in het oude poll-topic? [Poll] [Zeilen] Winnaar van de In Port race?
Oh, ik hoop dat er wel een nieuwe brunel en movistar komtDelta Lloyd is misschien wel erg snel opgericht, maar in elk geval efficient opgericht. Probleem bij Brunel/sunergy/ing/whatever was exact dat, geen voorbereiding die goed liep.
Green Dragon is imo een beetje de PotC van vorige keer. Ze doen het goed, maar om de een of andere reden ga ik ze haten.
Wat zijn de juiste korte afkortingen van de boten? Vooral de Telefonica black en blue zijn irritant, waarom geen nummer of op z'n minst een kleur met niet 2 dezelfde begin letters...
Nee, russian zal de brunel/movistar worden. Grappig, met leuke blunders. Met het in het water gooien van de spinaker als mooi begin. Maar nee, haten zal ik ze niet (tenzij ze toch hoog in het klassement komen, dan zal de green dragon een goede concurrent hebben).quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ik haatte de PotC ook vorige keer, en ik heb het idee alsof dat nu met Russia gaat gebeuren. Gewoon, omdat het Rusland is.
Ah, mag dit in de OP:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:09 schreef DeeBee het volgende:
Is die Virtual Spectator nou al ergens te downloaden? Of kijk ik er helemaal overheen op die site?
Want zie alleen maar mooie screenshots staan bij 'Race Data', maar geen bestanden of installer...
NoFI vorige post enzoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:49 schreef DeeBee het volgende:
Ja, dat vermoedde ik dus al na het zien van de website...maar ja, voor de zekerheid ging ik het hier maar even checken...
Maar ik was in ieder geval de eerste, heb het topic en de OP en alles wel gelezen in ieder geval!
Maar ja, van de vorige Ocean Race wist ik in ieder geval nog dat het een (leuke) aparte tool was.
Ja, Wouter Verbraak (www.wouterverbraak.com) is navigator bij Team Russiaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:01 schreef NY_Giant het volgende:
Hup Delta Lloyd! Doen er op de andere boten naast Bouwe Bekking nog Nederlanders mee?
Nou, da's natuurlijk niet helemaal waar. Die schipper Ger O'Rourke was al een poosje bezig maar zijn geld raakte op. Delta Lloyd is als geldschieter/naamgever pas laat aan boord gestapt, maar het project zelf dreef al een possje...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:24 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
In dit, of in het oude poll-topic? [Poll] [Zeilen] Winnaar van de In Port race?
Oh, ik hoop dat er wel een nieuwe brunel en movistar komtDelta Lloyd is misschien wel erg snel opgericht, maar in elk geval efficient opgericht. Probleem bij Brunel/sunergy/ing/whatever was exact dat, geen voorbereiding die goed liep.
Ik hoop dat ze op die boot de voordekker veel in beeld brengen. Zal ook wel, want hij maakt het immers mogelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:04 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ja, Wouter Verbraak (www.wouterverbraak.com) is navigator bij Team Russia
Laatste op de site:quote:
Distance is nog altijd een lengteeenheid, geen tijdseenheidquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:22 schreef de_boswachter het volgende:
ZIjn dat minuten op zeemijl ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |