Whehehe, cryothicquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prachtig toch
Bedankt voor de afkortingen!!! (en de uitleg daarvan natuurlijk)
Hier de nieuwe trend van 2009, draagvesten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:12 schreef Macka66 het volgende:
Waar wil je die dan voor gebruiken, Troel?
En dan moet er ook een borstvoedingssmiley komen en een flesvoedingssmiley en en en ... en dan lijkt het hier binnen de kortste keren op Babybrabbel.
misschien is een stokpaardjessmiley wel wat![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:27 schreef Brighteyes het volgende:Die laatste is wel leuk idd.
En die bv smiley is hier toch al eens gesignaleerd? Had Ticoo die niet in d'r profiel?
Nee, is geen stretch. Het lijkt een beetje op linnen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:09 schreef chacama het volgende:
Zou onze kat kunnen zijn is ook zo'n wart/witje zelfs op de pootjes...
En die mei-tai mag er ook wezen. Is deze nu van strechstof gemaakt?
Ben lacht ook altijd zo als ie vol zitquote:
Zaterdag??? Mis ik hier een draagdoeknaaimeet of gaat het over de ruilbeurs?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:55 schreef Troel het volgende:
Macka, jij bent er niet toevallig zaterdag bij he?
Beetje vragen naar vertrouwelijke bedrijfsinformatiequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:23 schreef Kersjes het volgende:
Krijtlijk![]()
Troel, dat knopen zonder de grond te raken lukte mij ook nooit. Zo vaak dat mijn doek dan onder de modder, regen en straatvuil kwam te zitten, natuuuuuurlijk altijd net 1 dag nadat ik hem gewassen hadIk doe het dus niet meer, de doek meenemen als ik alleen ben en er niemand is om te helpen dragen tijdens het knopen, ik knoop buitenshuis of met hulp, of ik knoop thuis en ga lopend.
Of...... ik neem de Yamo! Echt ideaal, geen rondzwiepende staarten meer en hij zit in zo'n superhandig draagtasje dat je zo in je jaszak kan proppen als je besluit te gaan wandelen en je dreumes wil niet meer lopen![]()
Ik ben echt enthousiast over de Yamo zoals je merkt![]()
Lopen ze een beetje, Macka?
Ik dus ook! Een scandi mei-tai in wording lijkt me wel een leuk project om mee te nemen naar een draagdoeknaaimeet. En ik heb twee naaimachines, dus als het gepland wordt op een dag dat lief thuis is kunnen ze allebei meequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:35 schreef Troel het volgende:
Nee, het gaat om het laatste
Wat betreft het eerste, ik ben voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |