Je hebt het tegen degene die niet eens fatsoenlijk een bus uit kan stappen dus ik zou nergens van opkijkenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:47 schreef Mikkie het volgende:
Ja, want als je het niet kan sloop je inderdaad metéén de tafel.
dan zit je gewoon en hoef je niet trap te lopenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja kan wel kassa draaien dus dat komt wel goed
Nee wij staan achter de kassaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan zit je gewoon en hoef je niet trap te lopen
Wel het laatst, maar niet belachelijk laatquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:42 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie doet t licht uit die ist laatst terug gok ik
Jep, vandaag hebben we een gastcollege in Nunspeetquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 06:24 schreef Swine het volgende:
Wat dioe je al zo vroeg weer wakker LR? Moet je naar studie?
Zuur, maar heb je zo'n lange opstarttijd dat je twee uur nodig hebt om wakker te worden en op Presikhaaf terecht te komen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 06:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jep, vandaag hebben we een gastcollege in Nunspeet
En dat begint om 9u.. we vertrekken om 8u vanuit Presikhaaf.
hij stond in beide zaken tegelijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 06:24 schreef Swine het volgende:
* Swine Heeft Mikkie ook gespot vanavond. Precies tussen Boogie en VB in
Schuldigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:42 schreef IrishBastard het volgende:
Niks niet laatste
Volgens mij deed je me in eerste instantie ook niet herkennen @ Samson hè
Hoe is het dan mogelijk dat wij elkaar niet gespot hebbenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 04:00 schreef HostiMeister het volgende:
Samson, daar heb ik vanvond ook nog een hele tijd gezeten
Klopt helemaal. Uurtje ofzo geweest, toen maar weer naar huisquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 06:24 schreef Swine het volgende:
* Swine Heeft Mikkie ook gespot vanavond. Precies tussen Boogie en VB in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |