filevrije dag... in Nederland? Is het 1 april daar of zo?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 06:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee duh
Ik ga de auto maar eens in. Kijken of die file vrijedag nog een beetje gaat helpen
Volgens het fobo niet...quote:
quote:
hoe ode je het?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik hou tegenwoordig tijd over 's morgens.
sterkte met haastenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:25 schreef DR34M3R het volgende:
smogges... we zijn weer iets te laat op... haasten dus.
ik ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:45 schreef Pheno het volgende:
En ik zie weer een blauwe lucht opkomen
Nee, initiatief van ANWB. http://www.filevrijedag.nlquote:Op donderdag 9 oktober 2008 06:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
filevrije dag... in Nederland? Is het 1 april daar of zo?
Ik het zonnetje hierquote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:45 schreef Pheno het volgende:
hmjah, in de lijn der verwachting en zo..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, initiatief van ANWB. http://www.filevrijedag.nl
Maar 't werkt niet echt
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar 't werkt niet echt
ik vraag me ook echt af hoe ik aan die 33.000 posts kom af en toe...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:03 schreef cablegunmaster het volgende:
en dan besef je dat je 6604 forum posts hebt en eigenlijk denkt van gvd. waar heb ik dan gepost ?
Vanochtend om 6:15 30km file al. Waarvan 10 op de A12 bij Oosterbeek. Waar ik dus moet zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar 't werkt niet echt
Wat dacht je van mijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vraag me ook echt af hoe ik aan die 33.000 posts kom af en toe...
Tevens: mogge![]()
ik sta elke dag in de file.quote:
klinkt bekend. Al kan ik nu een keertje zitten in de syntusquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Voor mij is elke dag een opgepropte sta-met mensen-in-1-rij-bus-/ trein elke dag
op
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Voor mij is elke dag een opgepropte sta-met mensen-in-1-rij-bus-/ trein elke dag
op
pwnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ik sta elke dag in de file.
Op station nijmegen wel te verstaan omdat half nederland met de heyendaal-shuttle moet
wat is een syntus?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:34 schreef Muck het volgende:
[..]
klinkt bekend. Al kan ik nu een keertje zitten in de syntus
een slechte dieseltrein in het oosten des lands. Er is zelfs een heuse achterhoekexpressquote:
Ja, altijd grappig daarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ik sta elke dag in de file.
Op station nijmegen wel te verstaan omdat half nederland met de heyendaal-shuttle moet
hele kudde's studentenquote:
Een beetje meer respect mag wel hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja fossiel, dat heet och-tend-spits!
en sinds wanneer neem jij mijn uitspraken serieus?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Een beetje meer respect mag wel hoor
van die 33.000 zijn er 32.980 muckjesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vraag me ook echt af hoe ik aan die 33.000 posts kom af en toe...
Tevens: mogge![]()
voel jeje aangesproken ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Een beetje meer respect mag wel hoor
zo ongeveer wel jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
van die 33.000 zijn er 32.980 muckjes
zeker weten! Het is nog wel koud hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:04 schreef Klonk het volgende:
het is droog, een voorzichtig zonnetje probeert door de mist heen te prikken, klinkt als prima weer om lekker te gaan fietsen
goeie handschoenen en de gedachte op een warme kop koffie bij thuiskomst helpen veelquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:06 schreef Muck het volgende:
[..]
zeker weten! Het is nog wel koud hoor
ut wordt wel een heerlijk weekend qua weerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:06 schreef Muck het volgende:
[..]
zeker weten! Het is nog wel koud hoor
absoluut! 14.gifquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
goeie handschoenen en de gedachte op een warme kop koffie bij thuiskomst helpen veel
BX verjaart niet, die blijft altijd 21quote:
Ik zag een zonsopkomst in de donkere duinen vanochtend. En vanuit de trein de opkomende zon boven mistige weilanden... ik moet toch echt mijn camera weer standaard mee gaan nemenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:45 schreef Pheno het volgende:
#17 Pheno 87.207quote:
martquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
BX verjaart niet, die blijft altijd 21.
[..]
Ik zag een zonsopkomst in de donkere duinen vanochtend. En vanuit de trein de opkomende zon boven mistige weilanden... ik moet toch echt mijn camera weer standaard mee gaan nemen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat jij hier post * doet zijn pc uit *
Soms doe ik dat wel eensquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:59 schreef Muck het volgende:
[..]
en sinds wanneer neem jij mijn uitspraken serieus?
Neuj, niet echt of echt nietquote:
quote:
nee ik denk dat Klonk deze heeft gelezen:quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:55 schreef BrandX het volgende:
* NEWSFLASH!
Ik werd vanmiddag gebeld door mijn vorige werkgever, of ik al een baan had. nee zeg ik, hoezo?
Nou we willen je graag tot 1 feb contracteren voor drie projecten. Drie dagen per week. En dan kunnen we samen rustig zoeken naar een topbaan voor je!
Ik heb direct ja gezegd (ook omdat ik op de drie dagen meer verdien dan in vergelijking met op de vijf dagen toen) en dan heb ik nog genoeg vrije tijd om mijn studie goed af te ronden en eens goed te beslissen wat ik nou wil hierrna!
Oh, en ik hoor deze week nog of ik met een maandje een heerlijk huisje heb voor mezelf
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat jij hier post * doet zijn pc uit *
lekker dingquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:18 schreef BrandX het volgende:
Kia ora, lieve koffie- en theeleuters!
Ja, wij waren de regen zat dus hebben die wolken op het vliegtuig naar Indonesië gezet. Jullie kunnen vast nog wel wat water gebruiken.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Het regenseizoen is begonnen gisteren denk ik.. en nu gaat het weer regenen.
Ahhh... speciaal topic voor het regenseizoen dan maarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Het regenseizoen is begonnen gisteren denk ik.. en nu gaat het weer regenen.
Ah, zo!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
nee ik denk dat Klonk deze heeft gelezen:
[..]![]()
![]()
Frutsel.quote:
En proficiat met je baan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
nee ik denk dat Klonk deze heeft gelezen:
[..]![]()
![]()
Daar post ik met mijn kloon.quote:
nee, het is niet eens af. Wel toffe nieuwe dingenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehehe
is D3 al ergens te pre-orderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |