Het hoort bij de kscquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:39 schreef DaMart het volgende:
DM! Ik waarschuwde nog zo dat hij bijna vol zat... en wat doe je...![]()
hmhmquote:
Slaap lekker meidquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:45 schreef Fha het volgende:
Ik ga ook mn bed gezelschap houden. Fijne avond nog mensen
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:40 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Gaat mooi worden he.
Enne Muck, ik ga niet meer spammen![]()
is wel goedquote:
das dan 7,50 graagquote:
Zand erover?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:51 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
is wel goed
[..]
das dan 7,50 graag
Coole foto!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Waar is BrandX, ik heb een boks foto gemaakt
[ afbeelding ]
Super nieuws inderdaaad!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:55 schreef BrandX het volgende:
* NEWSFLASH!
Ik werd vanmiddag gebeld door mijn vorige werkgever, of ik al een baan had. nee zeg ik, hoezo?
Nou we willen je graag tot 1 feb contracteren voor drie projecten. Drie dagen per week. En dan kunnen we samen rustig zoeken naar een topbaan voor je!
Ik heb direct ja gezegd (ook omdat ik op de drie dagen meer verdien dan in vergelijking met op de vijf dagen toen) en dan heb ik nog genoeg vrije tijd om mijn studie goed af te ronden en eens goed te beslissen wat ik nou wil hierrna!
Oh, en ik hoor deze week nog of ik met een maandje een heerlijk huisje heb voor mezelf
oh, en kritische noot: hij heeft zijn rechter elleboog niet langs zn lichaam. Een linkerhoek naar beneden en dat zit 'ie vol op zijn lever. Slechte dekking dusquote:
TOFquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:55 schreef BrandX het volgende:
* NEWSFLASH!
Ik werd vanmiddag gebeld door mijn vorige werkgever, of ik al een baan had. nee zeg ik, hoezo?
Nou we willen je graag tot 1 feb contracteren voor drie projecten. Drie dagen per week. En dan kunnen we samen rustig zoeken naar een topbaan voor je!
Ik heb direct ja gezegd (ook omdat ik op de drie dagen meer verdien dan in vergelijking met op de vijf dagen toen) en dan heb ik nog genoeg vrije tijd om mijn studie goed af te ronden en eens goed te beslissen wat ik nou wil hierrna!
Oh, en ik hoor deze week nog of ik met een maandje een heerlijk huisje heb voor mezelf
wat tof BXquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:55 schreef BrandX het volgende:
* NEWSFLASH!
Tof! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:55 schreef BrandX het volgende:
* NEWSFLASH!
Oef. Even kijken dan maarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:01 schreef Leanne het volgende:
[..]
AC, ik heb gepost in je fobo, waarom krijg ik niks terug
![]()
Ook al is het tot einde januari, je hebt nu veel meer kans op een topbaan!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:05 schreef BrandX het volgende:
Thanks allen! ben er erg blij mee! En de projecten die ik gaan doen zijn ook tof!
Oeh, klinkt helemaal goed zoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:55 schreef BrandX het volgende:
* NEWSFLASH!
Nope nog steeds niet. Ik wil vrijdag wel weer gaan werken aangezien het dan weekend is en dat er drukte wordt verwacht. Ook al ben ik nog ziek met 40 graden koorts. Ik wil mijn collegas niet laten stikken.quote:
Welstrusten b-d. En tot ziens maar weer.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Ikga slapen. Laptop batterij is leeg en mijn bed ligt lekker op 't moment.![]()
Klopt, helemaal juistem!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:05 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ook al is het tot einde januari, je hebt nu veel meer kans op een topbaan!!
Dat zou makkelijk moeten kunnen ja!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, klinkt helemaal goed zo
Ga je het ook halen om je studie af te ronden in die tijd?
Als je je collegae dan maar niet aansteektquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:09 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Nope nog steeds niet. Ik wil vrijdag wel weer gaan werken aangezien het dan weekend is en dat er drukte wordt verwacht. Ook al ben ik nog ziek met 40 graden koorts. Ik wil mijn collegas niet laten stikken.
Als ze me 'dreigen' om te gaan werken moeten ze maar niet gaan miepen als mijn collega's ook ziek worden, toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je je collegae dan maar niet aansteekt.
Netjesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:09 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Nope nog steeds niet. Ik wil vrijdag wel weer gaan werken aangezien het dan weekend is en dat er drukte wordt verwacht. Ook al ben ik nog ziek met 40 graden koorts. Ik wil mijn collegas niet laten stikken.
Foto Klein is in het weekend echt hectisch, dus ik wil wel mijn collegas laten zien dat ik ook voor hun klaar wil staan.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:55 schreef BrandX het volgende:
* NEWSFLASH!
Heel loyaalquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:15 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Foto Klein is in het weekend echt hectisch, dus ik wil wel mijn collegas laten zien dat ik ook voor hun klaar wil staan.
* Leanne stuurt een supergrote fruitmand naar ACquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:09 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dankje wel, mijn fruitmand is nu al helemaal opgegeten. Ik heb gewoon pietamientjes nodig om beter te wordenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:17 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne stuurt een supergrote fruitmand naar AC![]()
ik wil je wel komen verzorgen sexy thingquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:18 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dankje wel, mijn fruitmand is nu al helemaal opgegeten. Ik heb gewoon pietamientjes nodig om beter te worden.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:22 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik wil je wel komen verzorgen sexy thing![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:22 schreef Leanne het volgende:
[..]
Get a roomquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:22 schreef Leanne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:27 schreef Leanne het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee MPG, met jou mag ik niet daten dus
daarom juist: get a roomquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:25 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Laat ze maar, ik vind het niet erg ofzo
trusten dmquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:30 schreef DaMart het volgende:
Nog 5,5 uur tot de wekker me wakkerpest, dus eigenlijk bedtijd nu.
trusten martquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:30 schreef DaMart het volgende:
Nog 5,5 uur tot de wekker me wakkerpest, dus eigenlijk bedtijd nu.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:30 schreef BrandX het volgende:
Ik ga zo ook mijn mandje maar in, morgen een dagje de bieb in. En nu echt
ja en nee. Heb mijn scriptie al lang en breed ingeleverd, maar moet nog twee pops schrijvenquote:
Slaap lekker Muckquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:36 schreef Muck het volgende:
Ik begin ijskoude voeten te krijgen en over 6 uur en een kwartiertje loopt mijn wekker weer af...
daarom kruip ik nu mijn bedje maar in![]()
![]()
Van wie is dat kindje?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Echo....
Echo...
[ afbeelding ]
ja hoe beeld je anders een echo uit?
Dansen is beetje uitgelopen, was nog leuk dansfeestje in Innsbruck!![]()
Nog iemand wakker?
![]()
Geen ideequote:
Ook nieuw?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:27 schreef Leanne het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee MPG, met jou mag ik niet daten dus
Hij is af!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geen ideeGoogle images
Had ook echo's van mn ex erop kunnen zetten, maar dat vind ik te persoonlijk
hypocriet he
![]()
Hoe is het met je bulldozer?
[ afbeelding ]
Jaaa dat had ik gezienquote:
Nog geen foto's dat hij compleet isquote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jaaa dat had ik gezien
Maar ik had wel actiepics verwacht![]()
Ik zal eens op je forum gaan lurken.. of staat daar ook niets?
Jammerrrr.. Dan maar tot morgen wachtenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:53 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Nog geen foto's dat hij compleet is. En ik heb hier geen filmcamera
.
True, true.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 03:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jammerrrr.. Dan maar tot morgen wachten
Ik ga maar eens slapen, anders ben ik morgen te laat om de koffie in te doen![]()
Als nieuweling moet je altijd ff extra je best doen toch
quote:
Gaat nog steeds kut hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 03:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe onbeleefd van mij!
![]()
![]()
![]()
Hoe is het met je Ac4? Gaat het al wat beter?
En dan zeg ik gelijk echt welterusten
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |