ik zit er wel mee ja,quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Moet je er persé over praten dan?
ja daar ben ik het absoluut mee eens.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:41 schreef timmmmm het volgende:
Op mijn zestiende was ik verliefd op een jongen, nu al half jaartje relatie met een vrouw, op mijn zeventiende dus!
Maar waarom zou het uitmaken: Als je verliefd bent op een jongen, val je op die jongen, als je verliefd bent op een meisje, dan op een meisje, waarom zo generaliserend? Labels zijn niet nodig, en nog hinderlijk ook. Je moet niet gaan voor ''jongens'' of ''meisjes'' maar voor degene die je leuk vind!!
ik vind nu een meisje erg leukquote:
ja je hebt gelijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:51 schreef timmmmm het volgende:
Nou, als je een meisje heel erg leuk vind, lijkt de vraag over je geaardheid een uitgemaakte zaak....... Je vraag is dus eigelijk, wat nu te doen? of zie ik dat verkeerd
Nou, zoals timmmm zegt ben je waarschijnlijk dus wel gewoon biseksueel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:47 schreef Sophie1992 het volgende:
[..]
ik vind nu een meisje erg leuk
ik wil er wel over praten maar ben bang voor de reactie van mijn vriendinnen
eerst dacht ik, dat ik net als mijn vriendinnen een meisje gewoon knap kon vinden
tot ik dit jaar bij een meisje in de klas kwam, nu weet ik het gewoon niet zeker meer
niet dat het uitmaakt, maar ik zit er toch wel mee. - wat ik nu moet doen
Hihi. Dat dacht ik inderdaad ook wel eens, vroeger. Denk het maar zo; zou je haar willen zoenen? En nog wel meer dan dat? Wil je graag veel en vaak dichtbij haar zijn?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:53 schreef Sophie1992 het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk
maar ik twijfel nu nog of ik het niet met vriendschap verwar
maar ik ken haar nog niet zolang
dus je hebt gelijk ja, denk ik
De eerste: Eensch, het is best leuk: ik val niet op jongens, ik val niet op meisjes, ik val gewoon op mensenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:58 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nou, zoals timmmm zegt ben je waarschijnlijk dus wel gewoon biseksueel.
GefeliciteerdHet is best leuk
En wat je nu moet doen...tja...volgens mij hetzelfde als wat je zou doen als je gewoon een jongen leuk vond... Als je vriendinnen er raar op reageren zijn ze gewoon een beetje dom. Leg ze dan maar rustig uit dat je heus niet op hen verliefd gaat worden, omdat je ze gewoon als vriendinnen ziet, en dat het heel normaal is om bi te zijn.
En dan dat meisje proberen te versieren.... Ik hoop dat zij jou ook leuk vindt
Oh, zo bedoel ik het niet!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De eerste: Eensch, het is best leuk: ik val niet op jongens, ik val niet op meisjes, ik val gewoon op mensen![]()
de tweede daarentegen: Oneens, Als dat meisje totaal geen gevoelens heeft voor andere meisjes, heeft het geen zin om haar te gaan versieren. Dat levert alleen maar genante situaties op, voor jullie allebei
je hebt gelijk,quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:57 schreef timmmmm het volgende:
het lijkt mij, dat als je haar nog niet zo lang kent, het nooit zo'n goeie vriendschap kan zijn dat je het gaat verwarren met iets anders? Anywayz, wat een dilemma
Vooral dat laatste.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi. Dat dacht ik inderdaad ook wel eens, vroeger. Denk het maar zo; zou je haar willen zoenen? En nog wel meer dan dat? Wil je graag veel en vaak dichtbij haar zijn?
Ja zeker, al meerdere vriendjes gehadquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:07 schreef Fascination het volgende:
Ben je weleens verliefd op en jongen geweest? Zo ja was dit gevoel anders dan bij dat meisje?
ja, jij kan t beter verwoordenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Sorry, maar dat heeft er niets mee te maken, persoonlijk is dat voor mij elke keer weer anders, maar het is gewoon zo dat je het direct weet, als je verliefd bent, of je dat dan meteen accepteerd is een tweede
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Sorry, maar dat heeft er niets mee te maken, persoonlijk is dat voor mij elke keer weer anders, maar het is gewoon zo dat je het direct weet, als je verliefd bent, of je dat dan meteen accepteerd is een tweede
Ja, daardoor dacht ik heel lang dat ik later wel zou trouwen en zo met een jongen. Gewoon omdat je zo bent opgegroeid, met dat idee in je hoofd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:11 schreef Sophie1992 het volgende:
[..]
Ja zeker, al meerdere vriendjes gehad
Maar het was zeker wel anders
mensen vinden dat meisjes op jongens vallen dus daar kan je zo voor uitkomen
Ja, dat zou ik nog steeds wel willenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:14 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja, daardoor dacht ik heel lang dat ik later wel zou trouwen en zo met een jongen. Gewoon omdat je zo bent opgegroeid, met dat idee in je hoofd.
Alles kanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:15 schreef Sophie1992 het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik nog steeds wel willen
maar het zou ook best een vrouw kunnen zijn
nee maar dit had ik even nodigquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:14 schreef timmmmm het volgende:
maarruh, niet negatief bedoelt ofzo maar je hebt toch wel een hele goeie vriend/vriendin om hiermee over te praten, dat lijkt me beter. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik help je met alle liefde en plezier maar hoe je het ook went of keert, hier op Fok! kennen we jou niet, en kunnen dus ook niet goed over jouw situatie oordelen...
Ja je hebt gelijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:17 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Alles kanMaar daar hoef je nog helemaal niet over na te denken. Volgens mij heb ik zelf nu pas écht geaccepteerd dat ik ook met een vrouw oud kan gaan worden.
Heel goed idee is dat!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:17 schreef Sophie1992 het volgende:
[..]
nee maar dit had ik even nodig
ik heb supervriendinnen!
de volgende stap is dat ik contact ga zoeken met een meisje waar ik
vorig jaar bij in de klas heb gezeten. Haar vertrouw ik echt,
en zij komt er al een paar jaar vooruit dat ze ook op meisjes valt
oke Trusten, bedankt nogquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:20 schreef timmmmm het volgende:
Nou sterkte verder dan! En voor meer advies/vragen, staat mijn PM inbox open!
Maar nu ga ik slapen, ik word moe van al dat geadviseeeeer
Nouja, waarschijnlijk niet 'iedereen' maar ik denk dat het 'leuk' vinden van meisjes of er 1x mee zoenen in de discotheek al snel maakt dat ze zichelf bi noemen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:10 schreef SenArt het volgende:
Volgensmij is iedereen gewoon Bi. Iedereen heeft seksuele fantasieen met een persoon van eigen geslacht.
En iedereen kan er ook gevoelens bij hebben. Alleen niemand praat erover.
Laatst met wat vrienden een heel interresant gesprek hierover gehad. en dit was onze conclusie iig
Nee heb het over fantasieen meer dan zoenenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja, waarschijnlijk niet 'iedereen' maar ik denk dat het 'leuk' vinden van meisjes of er 1x mee zoenen in de discotheek al snel maakt dat ze zichelf bi noemen.
Stomme BI hypes altijd
Mm daar ben ik 't niet mee eens, al geloof ik ook niet in die strikte scheiding tussen geaardheden. Ik kan in ieder geval van mezelf zeggen dat ik niet bi ben, dat je over iets fantaseert wil nog niet zeggen dat je 't wil uitvoeren. Het ligt ook helemaal aan de interpretatie van het woord biseksueel, versta je daaronder de seksuele aantrekkingskracht tot iemand of het verliefd worden op iemand? Mijn interpretatie gaat uit naar 't laatste dus ik geloof niet dat iedereen bi is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:10 schreef SenArt het volgende:
Volgensmij is iedereen gewoon Bi. Iedereen heeft seksuele fantasieen met een persoon van eigen geslacht.
En iedereen kan er ook gevoelens bij hebben. Alleen niemand praat erover.
Laatst met wat vrienden een heel interresant gesprek hierover gehad. en dit was onze conclusie iig
Dankjewel! Jij ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:24 schreef Sophie1992 het volgende:
[..]
Jij ook bedankt!
veel geluk![]()
x Sophie
Mannelijke vrouwen zijn wel vrouwen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm daar ben ik 't niet mee eens, al geloof ik ook niet in die strikte scheiding tussen geaardheden. Ik kan in ieder geval van mezelf zeggen dat ik niet bi ben, dat je over iets fantaseert wil nog niet zeggen dat je 't wil uitvoeren. Het ligt ook helemaal aan de interpretatie van het woord biseksueel, versta je daaronder de seksuele aantrekkingskracht tot iemand of het verliefd worden op iemand? Mijn interpretatie gaat uit naar 't laatste dus ik geloof niet dat iedereen bi is.
Wat ik me trouwens afvroeg; hoe noem je een vrouw die op mannelijke vrouwen valt? Hetero is ze niet want ze valt op vrouwen ookal zijn die vrij mannelijk, biseksueel ook niet want ze valt slechts op mannelijke vrouwen en ook niet echt lesbisch mijns inziens aangezien ze op "mannelijke" vrouwen valt. Wat is jullie mening hierover?
Oh en sophie, ik zou gewoon m'n gevoel volgen, je voelt waarschijnlijk zelf wel of iets echt of niet is.
Biseksualiteit is de seksuele geaardheid waarbij iemand zich seksueel en/of emotioneel voelt aangetrokken tot zowel de gelijke als de andere sekse. (bron)quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm daar ben ik 't niet mee eens, al geloof ik ook niet in die strikte scheiding tussen geaardheden. Ik kan in ieder geval van mezelf zeggen dat ik niet bi ben, dat je over iets fantaseert wil nog niet zeggen dat je 't wil uitvoeren. Het ligt ook helemaal aan de interpretatie van het woord biseksueel, versta je daaronder de seksuele aantrekkingskracht tot iemand of het verliefd worden op iemand? Mijn interpretatie gaat uit naar 't laatste dus ik geloof niet dat iedereen bi is.
Wat ik me trouwens afvroeg; hoe noem je een vrouw die op mannelijke vrouwen valt? Hetero is ze niet want ze valt op vrouwen ookal zijn die vrij mannelijk, biseksueel ook niet want ze valt slechts op mannelijke vrouwen en ook niet echt lesbisch mijns inziens aangezien ze op "mannelijke" vrouwen valt. Wat is jullie mening hierover?
Oh en sophie, ik zou gewoon m'n gevoel volgen, je voelt waarschijnlijk zelf wel of iets echt of niet is.
ja doe ik!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:30 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dankjewel! Jij ook.
Kom ook een keertje langs in dit topic:
[Lesbeau] #204 To TRV or not to TRV, that's the question!
Slowchat met wat lesbiennes en een enkele biseksueel. Ik ben namelijk ook wel nieuwsgierig hoe dit verder gaat
Mm dat vind ik heel lastig, strikt genomen ben je bi maar je valt dan niet op de het klassieke man/vrouw uiterlijk. Hierom geloof ik dus ook niet zo in die strikte hokjesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Mannelijke vrouwen zijn wel vrouwen.
Ik val voornamelijk op vrouwelijke mannen (fijne gezichtsstructuur, niet te breed, en ook qua innerlijk niet stoer ofzo) en mannelijke vrouwen (vaak kort haar, wat stoerder, geen make-up, liefst ook met wat vlees op de botten -niet dik!-, vaak ook lang).
Hoe noem je mij dan?
Tja...ik vind het niet zo belangrijk hoe je het noemtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm dat vind ik heel lastig, strikt genomen ben je bi maar je valt dan niet op de het klassieke man/vrouw uiterlijk. Hierom geloof ik dus ook niet zo in die strikte hokjes.
Ik zie 't namelijk zo dat als een man op een vrouwelijke man valt hij minder homo is dan een man die op een mannelijke man valt.
Wat vind jij?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Mensen moeten gewoon lekker doen wie ze willen![]()
![]()
Haha dat is leukquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:51 schreef Hollywood-Madame het volgende:
Toen ik mijn vriendinnen vertelde dat ik biseksueel ben reageerden ze gewoon tof, zeiden ook dat ze het wel verwacht hadden omdat ik altijd al graag naar mooie vrouwen keek. 1 van m'n vriendinnen vond het vooral fijn dat ik het zei, toen kon zij er ook openlijk over praten! Leuke is dat we elkaar ook echt aantrekkelijk vinden, dus zo nu en dan rotzooien we een beetje met elkaar. Momenteel hebben we allebei een vriend maar de spanning blijft, en samen vrouwen kijken is ook echt leuk!
Dat heeft niets met kortzichtig te maken, maar met ervaring. Ik zei het vroeger ook dat ik bi was om de buitenwereld eraan te laten wennen. Want voor de hetero's is bi zijn meer geaccepteerd dan hardcore gay.quote:
Daar heb je wél gelijk in, wie ben ik om te zeggen wat je wel of wat je niet bent.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:00 schreef timmmmm het volgende:
Dat jij te laf was dat meteen te zeggen, wil nog niet zeggen dat iedereen die zegt Bi te zijn, dat als smoes gebruikt, Ik val gewoon én op mannen, én op vrouwen, en wie ben jij dan om te zeggen dat dat niet waar is, of dat ik nu mijn vriendin niet leuk vind omdat ik homo ben, of dat ik mijn ex vriend niet leuk vond, omdat ik hetero ben?
Hi, Timmmmmmmmm/ Allquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:11 schreef timmmmm het volgende:
Dat is nou écht onzin, dat is het fabeltje om te zorgen dat homo's en Bi's zich op hun gemak voelen, een: Kom, laten we de kerk maar eens overal de schuld van geven'' verhaaltje
wat is er mis mee? dat je op het zelfde geslacht valt??? mensen gaan raar kijken, maar als jij je gelukkig voelt bij een meisje moet je dat toelaten nooit aantrekken wat anderen vinden. ik weet mensen gaan raar kijken en achter je rug om praten. maar doe wat jij wilt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |