abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62244775
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:

[..]

Mannelijke vrouwen zijn wel vrouwen.

Ik val voornamelijk op vrouwelijke mannen (fijne gezichtsstructuur, niet te breed, en ook qua innerlijk niet stoer ofzo) en mannelijke vrouwen (vaak kort haar, wat stoerder, geen make-up, liefst ook met wat vlees op de botten -niet dik!-, vaak ook lang).
Hoe noem je mij dan?
Mm dat vind ik heel lastig, strikt genomen ben je bi maar je valt dan niet op de het klassieke man/vrouw uiterlijk. Hierom geloof ik dus ook niet zo in die strikte hokjes .
Ik zie 't namelijk zo dat als een man op een vrouwelijke man valt hij minder homo is dan een man die op een mannelijke man valt.
Wat vind jij?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_62245035
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:46 schreef Fascination het volgende:

[..]

Mm dat vind ik heel lastig, strikt genomen ben je bi maar je valt dan niet op de het klassieke man/vrouw uiterlijk. Hierom geloof ik dus ook niet zo in die strikte hokjes .
Ik zie 't namelijk zo dat als een man op een vrouwelijke man valt hij minder homo is dan een man die op een mannelijke man valt.
Wat vind jij?
Tja...ik vind het niet zo belangrijk hoe je het noemt

Ik vind het wel moeilijk, vooral omdat ik zelf dingen nooit zo bekijk. En ik weet ook bij mezelf, dat ik vrouwen met lang haar, pumps en mooi opgemaakte ogen ook heel sexy vind
Evenals hele stoere mannen, met baard en borsthaar enzo. Heb er nu zelfs 1 als vaste relatie enzo Maar het overgrote deel is toch zoals ik in de vorige post zei.

Anyway. Ik weet het dus niet. Over het algemeen ga ik voor de strikte definitie: als iemand met een piemel verliefd kan worden op mensen met piemels en mensen met poesjes, dan zijn ze bi. En andersom.
Maar goed, dan hou ik een hele transseksuele populatie buiten beschouwing, maar ja, dan gaan we wel heel ver door. En daarvan heb ik al helemaal geen jota verstand.

Mensen moeten gewoon lekker doen wie ze willen

[ Bericht 7% gewijzigd door Fille.des.Fleurs op 08-10-2008 21:55:03 (kleine toevoeging) ]
pi_62247027
Hoeveel jongens denken jullie, zouden op jonge leeftijd nou voor de gein met een andere jongen willen zoenen. Enkelt om te kijken hoe het is om te zoenen? Vorlgens mij is dit fenomeen over het algemeen voorbehouden aan vrouwen. Ik vnd het opmerkelijk. En nee, dat homos niet geaccepteerd zouden zijn en dat je daarom er nooit wat pver hoort vind ik te kort door de bocht. Zelf ben ik ook pas begonnen met zoenen op mijn 20e. Daarvoor, hoe desperate ook, kreeg ik echt niet het idee mijn maat te willen zoenen. Vrouwen doen dat weer wel met hun vriendinnen.

Hoe zit dat?

[ Bericht 5% gewijzigd door Man-E-Faces op 08-10-2008 23:15:34 ]
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:53:52 #54
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_62247091
is helemaal niet erg om te zijn
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  donderdag 9 oktober 2008 @ 11:05:54 #55
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62255174
Ik ben het eens met FdF, als je geil raakt van piemels val je op mannen, als je geil raakt van den dozen, op vrouwen, en als je niet kan kiezen, dan ben je bi! Maar waarom moet alles nu een naam hebben, als je een jongen leuk vind (of een meisje in jullie geval) Dan word je ineens als flikker (of Pot) bestempeld, Onzin natuurlijk! je moet je gewoon niet zo druk maken om wie is wat, je moet alles maar een beetje laten gebeuren! nooit teveel nadenken, dat is niet goed

@Manefaces: Hihih, dat dacht ik wel, en het beviel me ook
Laffe huichelaar
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:51:40 #56
230235 Hollywood-Madame
Let me be your fantasy...
pi_62257545
Toen ik mijn vriendinnen vertelde dat ik biseksueel ben reageerden ze gewoon tof, zeiden ook dat ze het wel verwacht hadden omdat ik altijd al graag naar mooie vrouwen keek. 1 van m'n vriendinnen vond het vooral fijn dat ik het zei, toen kon zij er ook openlijk over praten! Leuke is dat we elkaar ook echt aantrekkelijk vinden, dus zo nu en dan rotzooien we een beetje met elkaar. Momenteel hebben we allebei een vriend maar de spanning blijft, en samen vrouwen kijken is ook echt leuk!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:53:36 #57
230235 Hollywood-Madame
Let me be your fantasy...
pi_62257590
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:

Mensen moeten gewoon lekker doen wie ze willen

eensch!
pi_62270037
Gister was ik vrij zeker dat ik op jongens en meisjes val
ben ik de enige die het lastig vind?
iedereen praat net alsof ze het meteen aan vriendinnen etc vertellen?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:39:12 #59
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62273421
Nou, ik vond het inderdaad totaal niet lastig, maar dat ligt net iets anders: Ik had alleen vrienden van het andere geslacht, dat maakt het denk ik makkelijker!
Verder is het denk ik voor een boel mensen hier laaaaang geleden, als die terugkijken, lijkt een week, of zelfs een maand, alsof ze het bijna meteen vertelden.

Maak je geen zorgen, je bent zeker niet abnormaal ofzo
Laffe huichelaar
pi_62274035
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:51 schreef Hollywood-Madame het volgende:
Toen ik mijn vriendinnen vertelde dat ik biseksueel ben reageerden ze gewoon tof, zeiden ook dat ze het wel verwacht hadden omdat ik altijd al graag naar mooie vrouwen keek. 1 van m'n vriendinnen vond het vooral fijn dat ik het zei, toen kon zij er ook openlijk over praten! Leuke is dat we elkaar ook echt aantrekkelijk vinden, dus zo nu en dan rotzooien we een beetje met elkaar. Momenteel hebben we allebei een vriend maar de spanning blijft, en samen vrouwen kijken is ook echt leuk!
Haha dat is leuk .
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 00:23:48 #61
231196 Marsyas
Bipolarized : Boo ! 2U2
pi_62301260
Hi, Sophie/All (Heb alleen jouw post gelezen, dus wellichht overtollig..)

Misschien wordt het voor jezelf wat 'bespreekbaarder" na lezing van het volgende. komt van het BNN-Spuiten en slikken forum...

Sater:
Hi, All

Gisteren ook zo gelachen om al die homofobe 'mannetjes' die liever nooit meer sex hadden, dan sex met Mannen? Wat een schijnheilige conformisten..Desgevraagd was er wel 1tje die toegaf dat het taboe hem weerhield, wat anderen ervan denken dus..
Zielig, hé ?
Maar wat die 'anderen' denken, dat er zoiets is als homo/heterofilie, is je reinste dogmatische onzin. Vergelijkbaar met: "de wereld is plat", pas in 1954! 'herzien'..
Dat wereldbeeld is d.m.v. feiten (Sputnik..) achterhaald. Evenals ons sexuele wereldbeeld...We weten nu dat ieder Mens een combi is van 23 chromosomen van een Vrouw, en 23 van een Man, die op hun beurt ook weer 2 van die combi's zijn.
Vandaar dat Mensen een 'mengelmoesje' zijn van beide geslachten, waarbij alle verschillen (die zitten in <1% DNA) veel kleiner zijn dan de overeenkomsten(>99%).
Een Man is een genetisch minimaal (niet meer dan de efficiënte Moeder Natuur nodig 'acht(te)' aanpaste Vrouw. Puur in het belang van genetische diversiteit, niet om een bepaalde sexuele voorkeur 'voor te schrijven'..Schrijf dat maar op het conto van de Paus en ander religieus tuig..Die zagen Homo's als slechte soldaten, en nog beroerdere soldatenmakers. Bovendien is het zaak voor machthebbers hun kuddes zo verdeelt mogelijk te houden, dus zaai haat en oogst macht..Make war, not love..
De splitsing Homo/Hetero is een PUUR politieke/religieuze keuze (ja, keuze....)
Inwendig zijn wij niet gesplitst, tenzij wij dat 'normaal' (wat een kutwoord(sry,Dames))
vinden en dus toestaan. Mensen zijn Man en Vrouw tegelijk, maar in ongelijke mate, en elke mogelijke verhouding..100% Man of Vrouw uitgesloten..
Zelfs als je (nog steeds?...) van 100% Homo of Hetero uitgaat zal je andere Hetero/Homo kant zich toch aangetrokken voelen tot dat 'andere' geslacht..
Homofilie is dan ook geen 'probleem' wat Mensen hebben en op zouden moeten lossen, dogmatische Heterofilie is het probleem. En 'dogmatisch beredeneerde' bisexualiteit de oplossing..
Make love, not war.
(en met wie? Als je maar gelukkig bent, tóch?)
XXX
zie eventueel ook:http://www.kinky.nl/new/asp/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1000&whichpage=1

Niets om je voor te schamen, dus. Integendeel...consider urself lucky

[ Bericht 1% gewijzigd door Marsyas op 11-10-2008 00:40:14 ]
Kapitalisme. De financiële übermensch ?
2 question, or not 2 question ? That is the answer.
Bipolarize ! All sane people do...2 see more than 1...
Ecology first, economy later, when we can afford it.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 09:11:54 #62
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62303717
Dat is nou écht onzin, dat is het fabeltje om te zorgen dat homo's en Bi's zich op hun gemak voelen, een: Kom, laten we de kerk maar eens overal de schuld van geven'' verhaaltje
Laffe huichelaar
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 10:38:43 #63
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62304548
Is bi-sexueel niet een tussenstop naar gay? Ik geloof niet zo in bi-sexueel.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 10:49:02 #64
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62304687
Dan ben je enorm kortzichtig
Laffe huichelaar
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 10:55:35 #65
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62304785
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 10:49 schreef timmmmm het volgende:
Dan ben je enorm kortzichtig
Dat heeft niets met kortzichtig te maken, maar met ervaring. Ik zei het vroeger ook dat ik bi was om de buitenwereld eraan te laten wennen. Want voor de hetero's is bi zijn meer geaccepteerd dan hardcore gay. (En om jezelf natuurlijk te bedotten.) Want ik kom natuurlijk uit een andere tijd dan jou. (Yes, i'm old)

In mijn omgeving waar al die mensen zeiden dat ze bi waren zijn gewoon gay. MIsschien zijn er wel de bi's, but i don't buy it.
Behold, I am coming soon
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 11:00:24 #66
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62304854
Dat jij te laf was dat meteen te zeggen, wil nog niet zeggen dat iedereen die zegt Bi te zijn, dat als smoes gebruikt, Ik val gewoon én op mannen, én op vrouwen, en wie ben jij dan om te zeggen dat dat niet waar is, of dat ik nu mijn vriendin niet leuk vind omdat ik homo ben, of dat ik mijn ex vriend niet leuk vond, omdat ik hetero ben?
Laffe huichelaar
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 11:11:04 #67
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62305007
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 11:00 schreef timmmmm het volgende:
Dat jij te laf was dat meteen te zeggen, wil nog niet zeggen dat iedereen die zegt Bi te zijn, dat als smoes gebruikt, Ik val gewoon én op mannen, én op vrouwen, en wie ben jij dan om te zeggen dat dat niet waar is, of dat ik nu mijn vriendin niet leuk vind omdat ik homo ben, of dat ik mijn ex vriend niet leuk vond, omdat ik hetero ben?
Daar heb je wél gelijk in, wie ben ik om te zeggen wat je wel of wat je niet bent.
Behold, I am coming soon
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 11:13:12 #68
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62305038
Dan zijn we het daar in ieder geval over eensch
Laffe huichelaar
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:27:34 #69
231196 Marsyas
Bipolarized : Boo ! 2U2
pi_62306385
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 09:11 schreef timmmmm het volgende:
Dat is nou écht onzin, dat is het fabeltje om te zorgen dat homo's en Bi's zich op hun gemak voelen, een: Kom, laten we de kerk maar eens overal de schuld van geven'' verhaaltje
Hi, Timmmmmmmmm/ All

Aangezien de kerk, zeker vroeger, overal met hun wijsneusje tussen zaten en in polytheïstische culturen
je niet op de (maatschappelijke) brandstapel belandde hiervoor, is de suggestie dat de kerk,moskee en synagoge verantwoordelijk zijn voor de nog immers voortdurende stigmatisering van Ho/BIsexueelen zo gek nog niet, gesteld dat je iets van geschiedenis weet...En genetica verteld geen fabeltjes, er is geen Homo danwel Hetero gen te vinden omdat het er simpelweg niet is. Men zoekt al lang naar deze stok om mee te slaan, zodat HO-Bi's als genetische afwijkingen gekwalificeerd kunnen worden, maar helaas, ze vinden het tegendeel..( daar was de sponsor(3x raden) niet blij mee.) Wat er wel is, is conditionering. Geloof in Homo/Heterofilie. Onderschat de kracht daarvan niet, je bent zelf n.b. Bi, en toch geloof je, rotsvast, in Hetero's, net zoals zijzelf maar dat kun je ze niet kwalijk nemen. Ze weten niet beter..

[ Bericht 1% gewijzigd door Marsyas op 11-10-2008 12:35:31 ]
Kapitalisme. De financiële übermensch ?
2 question, or not 2 question ? That is the answer.
Bipolarize ! All sane people do...2 see more than 1...
Ecology first, economy later, when we can afford it.
pi_86058972
hey ja ,ik weet t soms ook even niet meer ,word vaak verliefd op vrouwen en heb er ook mee gevreeen ,maar ben ook getrouwd,als ik een vrouw echt leuk lief en mooi vind wil ik er graag mee naar bed,maar vind vrijen met mijn man ook heerlijk en kijk ook graag naar mooie mannen ,maar voor een vrouw heb ik veel diepere gevoelens,er is me gezegd dat ik lesbo ben ,maar kan me dat niet voorstellen ,want mooie mannen kijk ook erg graag naar ....dus kan met alletwee ,soms moeilijk ..ben al erg lang getrouwd ...en kan met allebij die vrijheid heb ik wel ...maar ik bertap me erop dat ik ook erg naar mooie vrouwen kijk ... :@
pi_86060684
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:41 schreef Sophie1992 het volgende:

[..]

ik zit er wel mee ja,
wat is er mis mee? dat je op het zelfde geslacht valt??? mensen gaan raar kijken, maar als jij je gelukkig voelt bij een meisje moet je dat toelaten nooit aantrekken wat anderen vinden. ik weet mensen gaan raar kijken en achter je rug om praten. maar doe wat jij wilt.
ik kwam er achter toen ik 15 werd kreeg een goede vriend maar dat gevoel van vriendschap van mij werd wat meer dan normaal. sinds de dag vandaag zeg ik maar je hebt nu dubbel zoveel kans uitegaan met iemand dan als je alleen hetero bent ;) doe wat je wilt zit er niet mee jij kiest jij wil een meisje niks van aantrekken wat anderen zeggen. nogmaals er is niks mis met bi :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')