Zou mooi zijn als ze die kerel die "Dit is mijn club" zingt naar de ArenA kunnen krijgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:43 schreef M0NTANA het volgende:
Niet alleen André Hazes, Silenus. Mix het met Bob Marley, Madness en stampende beats.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze die kerel die "Dit is mijn club" zingt naar de ArenA kunnen krijgen
quote:Het afketsen van zijn transfer naar Ajax was een grote teleurstelling voor Rob Wielaert. Volgens de verdediger van FC Twente hebben de Amsterdammers een bod gedaan waarmee zijn club akkoord had moeten gaan.
,,Ik leefde in een bepaalde onzekerheid", verklaart hij in ELF. ,,Hoewel ik besloten had me ervoor af te sluiten totdat het rond was, merkte ik dat ik ’s avonds toch wat langer wakker lag. En dat ik vaker op mijn telefoon keek. Wat dat betreft is het goed dat het nu voorbij is."
,,Ajax heeft in mijn ogen een heel goed bod gedaan", zegt Wielaert, die het niet tot een arbitragezaak wilde laten komen om een overgang naar de 29-voudig kampioen af te dwingen.
Lekker hoorquote:
Hehe.quote:
quote:Volgens de Britse tabloid The Daily Mail heeft ex-Ajacied Jaap Stam een nieuw baantje gevonden; namelijk scout voor Manchester United.
En van het briljante 'Haar in mijn glas'quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:22 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
En tevens zanger van het lied "Dit is mijn club"
Geniaal van Binsbergenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
En van het briljante 'Haar in mijn glas'
Ik vind het gewoon realistisch dat men niet de randzaken als belangrijke items gaat behandelen. Al hebben we Pipo de Clown als logo, laten we eerst maar kampioen worden en alle zaken afstemmen om dat te behalen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:53 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het zijn heldere uitspraken, maar mooi zou ik het niet willen noemen. In het door Coronel opgestelde rapport stond;
[..]
En vervolgens worden twee belangrijke veranderpunten voor de supporters zonder enig overleg van de tafel geveegd door dezelfde persoon. Dat strookt niet bepaald met het bovenstaande citaat.
Klopt, al zijn de tegenstanders niet heel aansprekend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:22 schreef Jasza het volgende:
Voor Ajax begrippen is dat inderdaad vrij weinig.
Zeker, ben ik helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:18 schreef kevin6188 het volgende:
40 euro voor twee wedstrijdjes, dat is best te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |