Ja ga ik maar even doenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:41 schreef IkWilbert het volgende:
waarom neem je niet even contact op met de verkopende partij?
Ik wil hem wisselen voor schadeloos modelquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:49 schreef Devrim_ het volgende:
Je kan binnen 7 dagen zonder opgave van reden producten wisselen
Gewoon ff bellen/mailen/langs gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik wil hem wisselen voor schadeloos model
En aangezien ik zeer voorzichtig met me telefoon ben omgegaan (telefoon bewaren in bijgeleverde leren hoesje, niet laten vallen etc etc) en er geen enkel krasje is. (behalve die barst in het scherm dus)quote:Wat is wettelijke garantie?
Volgens de wet hebt u altijd recht op een product van goede kwaliteit. In de wet staat dat een product deugdelijk moet zijn. Is het product niet goed? Dan hebt u recht op een gratis reparatie, of een nieuw product. Dat moet binnen een bepaalde tijd en u moet er niet te veel last van hebben. Daarmee bedoelen we dat bijvoorbeeld uw tv niet te lang weg mag zijn voor de reparatie. Gaat het lang duren? Dan kan de winkel u een tv lenen.
Koopt u een product en gaat het product binnen zes maanden kapot? Of is er iets mis met het product? Dan moet de verkoper bewijzen dat dit uw schuld was.
Lolquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:02 schreef Cryptodome het volgende:
Jij hebt een grote telefoon zeg
Niet als je het product gebruikt hebt, dan vervalt die regel. Je mag en product slechts bekijken en dan terugsturen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:49 schreef Devrim_ het volgende:
Je kan binnen 7 dagen zonder opgave van reden producten wisselen
Wat heet "gebruikt"?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:13 schreef Conflict het volgende:
Niet als je het product gebruikt hebt, dan vervalt die regel. Je mag en product slechts bekijken en dan terugsturen.
Bekijken mag je 'm, in gebruik nemen mag niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat heet "gebruikt"?
Je mag een product wel uitpakken, bekijken, uitproberen, inpakken en dan terugsturen.
In gebruik nemen mag wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:32 schreef Conflict het volgende:
Bekijken mag je 'm, in gebruik nemen mag niet.
Die iPhone van mijn collega is na 2 weken alweer terug omdat er een scheur in de case zat naast de koptelefoon ingangquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:52 schreef thumper het volgende:
Lekkere kwaliteit trouwens als er nu al een barst in zit, had je maar een iPhone moeten kopen
Dat vind ik dus dikke bullshit want ik gebruik me phone zoals het moet. Maar omdat het hoesje stuk is aan de binnenkant beschadigt hij me telefoon met lelijke krassen. Vind ik een fout van de ontikkelaar...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:02 schreef Zweefvliegje het volgende:
Hmm, dan ben ik bang dat je van de winkel niet een nieuwe krijgt, en dat je het door je verzekering moet laten oplossen. Want zoiets valt natuurlijk niet onder de garantie.
Dus je kan er alsnog gewoon mee terug gaanquote:Ik bewaar me telefoon steeds in een bijgeleverde leren (met aan de binnenkant fluweel) hoes.
Oke mooi, en ik kan bewijzen dat het aan de hoes ligt want je kan het aan de binnenkant voelen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:06 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dus je kan er alsnog gewoon mee terug gaan
Die hoes is bijgeleverd en zou geen problemen moeten geven.
Je hoeft het eigenlijk helemaal niet te zeggen van die hoesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke mooi, en ik kan bewijzen dat het aan de hoes ligt want je kan het aan de binnenkant voelen.
Kijk die krasjes zijn op dit moment nog geen drama maar misschien worden ze het wel. Nu kan ik er nog wat van zeggen en over een paar weken niet meer. Zo'n ding kost een hoop geld en daar wil je wel iets moois voor terug. En niet een geval met krassen erop...
Ja ik ga vanavond, dan is het hier koopavondquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:44 schreef GieJay het volgende:
Gewoon terug gaan en nieuwe telefoon eisen..
(en doe gelijk ff de htc touch pro als je toch bezig bent)
Ow.. Ik dacht aan de foto te zien dat het de diamond was maar dat is natuurlijk helemaal mooiquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja ik ga vanavond, dan is het hier koopavond
Het is een htc touch pro
Thx for the noticequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:21 schreef RaptorJesus het volgende:
Off topic, maar "me" is geen bezittelijk voornaamwoord in de Nederlandse taal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |