abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62232409
Ik heb sinds 2 dagen een nieuwe telefoon en ik kom er net achter dat er een klein barstje in het glas zit. Nu is dit niet echt hinderend maar het kan natuurlijk doorscheuren. Heb ik recht op vervangen of iets dergelijks? En van welke partij?

Nu is de situatie nog nieuw. Als ik er een paar maanden mee wacht en hij scheurt door dan wil me provider het vast niet geloven...

Schets van situatie:
(rood is de barst, rechts onder)

Ty

UPDATE
Nu 1 dag verder zie ik dat het niet 1 maar 3 streepjes zijn geworden dus zijn het krasjes ipv een barstje
Het rare is dat ze alle 3 opdezelfde plek (of een mili meter ernaast) zitten.. Ik bewaar me telefoon steeds in een bijgeleverde leren (met aan de binnenkant fluweel) hoes.

[ Bericht 19% gewijzigd door Moozzie op 09-10-2008 15:11:37 ]
  woensdag 8 oktober 2008 @ 14:41:50 #2
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_62232546
waarom neem je niet even contact op met de verkopende partij?
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_62232619
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:41 schreef IkWilbert het volgende:
waarom neem je niet even contact op met de verkopende partij?
Ja ga ik maar even doen
Het was al een gezeik om die telefoon te krijgen is het weer niet goed
pi_62232769
Je kan binnen 7 dagen zonder opgave van reden producten wisselen
pi_62232799
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:49 schreef Devrim_ het volgende:
Ik wil hem wisselen voor schadeloos model
pi_62232845
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:50 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Ik wil hem wisselen voor schadeloos model
Gewoon ff bellen/mailen/langs gaan.
Ze gaan er echt geen probleem van maken.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 14:52:34 #7
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_62232855
Verkapt 'ik heb een HTC' topic

Lekkere kwaliteit trouwens als er nu al een barst in zit, had je maar een iPhone moeten kopen

Ontopic: gewoon met de winkel contact opnemen, zo snel een barst kan niet... of ben je er überlomp mee omgesprongen?
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_62233099
Jij hebt een grote telefoon zeg
"Man is a pupil, pain is his teacher"
pi_62233284
Ik heb dus net gebeld en ik moet naar een verkoop punt gaan zodat ze daar de situatie kunnen bekijken. Hij probeerde zich wel eronder de garantie uit te lullen door te zeggen dat ze alleen software dekken. Ik heb trouwens wel een verzekering maar ik wil het niet op me verzekering afschuiven.

Verders heb ik rondgekeken op cunsuwijzer en die zegt:
quote:
Wat is wettelijke garantie?

Volgens de wet hebt u altijd recht op een product van goede kwaliteit. In de wet staat dat een product deugdelijk moet zijn. Is het product niet goed? Dan hebt u recht op een gratis reparatie, of een nieuw product. Dat moet binnen een bepaalde tijd en u moet er niet te veel last van hebben. Daarmee bedoelen we dat bijvoorbeeld uw tv niet te lang weg mag zijn voor de reparatie. Gaat het lang duren? Dan kan de winkel u een tv lenen.

Koopt u een product en gaat het product binnen zes maanden kapot? Of is er iets mis met het product? Dan moet de verkoper bewijzen dat dit uw schuld was.
En aangezien ik zeer voorzichtig met me telefoon ben omgegaan (telefoon bewaren in bijgeleverde leren hoesje, niet laten vallen etc etc) en er geen enkel krasje is. (behalve die barst in het scherm dus)
Is het niet mijn schuld dus wil ik een nieuwe
pi_62233307
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:02 schreef Cryptodome het volgende:
Jij hebt een grote telefoon zeg
Lol
pi_62233699
Fokop knul!
Don't think, be sure!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:48:20 #12
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_62234380
Meteen terug naar de winkel ermee.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_62235071
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:49 schreef Devrim_ het volgende:
Niet als je het product gebruikt hebt, dan vervalt die regel. Je mag en product slechts bekijken en dan terugsturen.
pi_62235445
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:13 schreef Conflict het volgende:
Niet als je het product gebruikt hebt, dan vervalt die regel. Je mag en product slechts bekijken en dan terugsturen.
Wat heet "gebruikt"?
Je mag een product wel uitpakken, bekijken, uitproberen, inpakken en dan terugsturen.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_62235565
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:27 schreef r_one het volgende:

[..]

Wat heet "gebruikt"?
Je mag een product wel uitpakken, bekijken, uitproberen, inpakken en dan terugsturen.
Bekijken mag je 'm, in gebruik nemen mag niet.
pi_62235628
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:32 schreef Conflict het volgende:
Bekijken mag je 'm, in gebruik nemen mag niet.
In gebruik nemen mag wel.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_62236686
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:52 schreef thumper het volgende:

Lekkere kwaliteit trouwens als er nu al een barst in zit, had je maar een iPhone moeten kopen
Die iPhone van mijn collega is na 2 weken alweer terug omdat er een scheur in de case zat naast de koptelefoon ingang
MOKUM XXX RATED
pi_62260972
Update

Nu 1 dag verder zie ik dat het niet 1 maar 3 streepjes zijn geworden dus zijn het krasjes ipv een barstje
Het rare is dat ze alle 3 opdezelfde plek (of een mili meter ernaast) zitten.. Ik bewaar me telefoon steeds in een bijgeleverde leren (met aan de binnenkant fluweel) hoes.
pi_62261314
Nog een update:
Ik heb even in de bijgeleverde bescherming gevoeld en ik voel daar op een plekje iets hards uitsteken. Ik denk dat dit de boosdoener is. Maar nu zitten er wel al krasjes op me telefoon...
pi_62274302
Hmm, dan ben ik bang dat je van de winkel niet een nieuwe krijgt, en dat je het door je verzekering moet laten oplossen. Want zoiets valt natuurlijk niet onder de garantie.
pi_62275908
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:02 schreef Zweefvliegje het volgende:
Hmm, dan ben ik bang dat je van de winkel niet een nieuwe krijgt, en dat je het door je verzekering moet laten oplossen. Want zoiets valt natuurlijk niet onder de garantie.
Dat vind ik dus dikke bullshit want ik gebruik me phone zoals het moet. Maar omdat het hoesje stuk is aan de binnenkant beschadigt hij me telefoon met lelijke krassen. Vind ik een fout van de ontikkelaar...
pi_62275981
quote:
Ik bewaar me telefoon steeds in een bijgeleverde leren (met aan de binnenkant fluweel) hoes.
Dus je kan er alsnog gewoon mee terug gaan
Die hoes is bijgeleverd en zou geen problemen moeten geven.
pi_62276048
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:06 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Dus je kan er alsnog gewoon mee terug gaan
Die hoes is bijgeleverd en zou geen problemen moeten geven.
Oke mooi, en ik kan bewijzen dat het aan de hoes ligt want je kan het aan de binnenkant voelen.
Kijk die krasjes zijn op dit moment nog geen drama maar misschien worden ze het wel. Nu kan ik er nog wat van zeggen en over een paar weken niet meer. Zo'n ding kost een hoop geld en daar wil je wel iets moois voor terug. En niet een geval met krassen erop...
pi_62276062
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:10 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Oke mooi, en ik kan bewijzen dat het aan de hoes ligt want je kan het aan de binnenkant voelen.
Kijk die krasjes zijn op dit moment nog geen drama maar misschien worden ze het wel. Nu kan ik er nog wat van zeggen en over een paar weken niet meer. Zo'n ding kost een hoop geld en daar wil je wel iets moois voor terug. En niet een geval met krassen erop...
Je hoeft het eigenlijk helemaal niet te zeggen van die hoes
Gaan ze moeilijk doen kan je alsnog uitwijken naar het hoesje is pauper verhaal
pi_62277283
Gewoon terug gaan en nieuwe telefoon eisen..

(en doe gelijk ff de htc touch pro als je toch bezig bent)
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_62281157
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 01:44 schreef GieJay het volgende:
Gewoon terug gaan en nieuwe telefoon eisen..

(en doe gelijk ff de htc touch pro als je toch bezig bent)
Ja ik ga vanavond, dan is het hier koopavond
Het is een htc touch pro
pi_62285759
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:29 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Ja ik ga vanavond, dan is het hier koopavond
Het is een htc touch pro
Ow.. Ik dacht aan de foto te zien dat het de diamond was maar dat is natuurlijk helemaal mooi
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:21:55 #28
231132 RaptorJesus
Repent or eat lead
pi_62287118
Off topic, maar "me" is geen bezittelijk voornaamwoord in de Nederlandse taal.
pi_62287178
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 14:21 schreef RaptorJesus het volgende:
Off topic, maar "me" is geen bezittelijk voornaamwoord in de Nederlandse taal.
Thx for the notice
  Official ESF Kreviewer vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:38:58 #30
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_62287610
Off topic, maar "Thx for the notice" is geen bezittelijk voornaamwoord in de Nederlandse taal.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:52:26 #31
231132 RaptorJesus
Repent or eat lead
pi_62288053
Off topic maar stiekem is off topic ook geen bezittelijk voornaamwoord in de Nederlandse taal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')