quote:
quote:Nee, ik heb het over het ondergeschoven kindje, de Pentagon ten opzichte van de WTC-torens.
Ok dat is vaagquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:48 schreef Bastard het volgende:
Succes in V&A
Intresse in The Godfather.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga weer wat games wegdoen Gijsjes. De lijst ligt nu bij een vriendin van me die eerste keus heeft, daarna zijn jullie en daarna gaat alles naar V&A:
Xbox 360 (15 euro per stuk)
The Club
Saint's Row (Special Edition, tin box)
Lost
Dead Rising
The Godfather
Tomb Raider Legend
Halo 3
Prima. PM me maar, incl verzenden komt dat op 17 denk ik.quote:
Nieuwsbepalend he.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:18 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een gedoe met die kredietcrisis...
Afbeelding kapot.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:52 schreef Strolie75 het volgende:
11 November op Blue-Ray. Ik wil hem.
[ afbeelding ]
Verbeter deze topictitel eens voor me.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:32 schreef Gamedemon het volgende:
Ratchet and clank verkopen
Kut user, slotje.
Tsja.. ik heb er in de tijd 250 gulden voor betaald, vind dat wel prima eigenlijk!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:52 schreef Strolie75 het volgende:
11 November op Blue-Ray. Ik wil hem.
[ afbeelding ]
Nog 2 weekjes.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:04 schreef Strolie75 het volgende:
Eerste review van Far Cry 2
http://www.oxm.co.uk/article.php?id=6470
Vind ik ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tsja.. ik heb er in de tijd 250 gulden voor betaald, vind dat wel prima eigenlijk!
Hoe meer ik erover lees, hoe meer zin ik erin krijg.quote:
Vertelquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft potentieel. Zeker als ze wat meer tactische elementen toevoegen.
Ja terecht ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Zo blijf je aan de gang, ga toch niet weer oude films opnieuw kopen.
Ben nog steeds blij met DVD.
Geen idee, nog weinig nieuws vrijgegeven. Het wordt een prequel waarin je de rol van een soldaat speelt.quote:
Kan leuk zijn inderdaadquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee, nog weinig nieuws vrijgegeven. Het wordt een prequel waarin je de rol van een soldaat speelt.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb je ff een mms gestuurd, kleur van de keuken.
Ik kijk ook altijd het ochtendnieuws.. iedere dag 06:45 staat ie weer aanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zag het vanmorgen op het nieuws.
Hier ook! RTL4!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:31 schreef Bastard het volgende:
Ik kijk ook altijd het ochtendnieuws.. iedere dag 06:45 staat ie weer aan
Ik ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd het ochtendnieuws.. iedere dag 06:45 staat ie weer aan
Vandaag zat een of andere pik-omhoog achter de tafelquote:
Wilde wel maar kwam er niet echt aan toe.. had kaarten gelegd en daarna de film 21 aangezet, lekkere film maar niet uitgekeken, ga hem zeker opnieuw kijken!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:38 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik ook.
Gisteren nog film gekeken?
Alan Wake.. als die eens uitkomt.. anders Forza3 ofzo?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
Heel erg vooruitlopend, maar volgend jaar wordt weer een mooi gamejaar.
Halo 3: Recon
Resident Evil 5
Heavy Rain
Alan Wake
F.E.A.R. 2
Er zullen vast zat rondjes-rijden games uitkomen Gijs.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:41 schreef Bastard het volgende:
Alan Wake.. als die eens uitkomt.. anders Forza3 ofzo?
Heel erg leuk. Die wil ik ook nog wel op DVD.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:46 schreef Bastard het volgende:
Ben zelf aan het wachten op de release van kungfu panda
Oh die heb ik ook liggen geloof ikquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gister Hancock nog gedowload. Ik ben benieuwd. Will Smith is altijd wel goed te pruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |