abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62243437
En hier verder.

The Shield #2
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_62245646
TVP
Aflevering 7 kijken nu!

Moet er misschien eens een mooie OP gemaakt worden? Bijvoorbeeld even wat van wikipedia rippen?
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_62247101
Holy shit on a stick, wat een vette aflevering!! Die laatste tien minuten, fantastisch. Ik hoopte eerlijk gezegd dat Shane dood zou gaan...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_62247418
Ga nu kijken kan niet wachten
pi_62248367
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:54 schreef Richardfun het volgende:
Holy shit on a stick, wat een vette aflevering!! Die laatste tien minuten, fantastisch. Ik hoopte eerlijk gezegd dat Shane dood zou gaan...
Niets aan toe te voegen!!

Dit gaat volgens mij nog wel heftig worden, zo die laatste paar afleveringen!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_62251971
De nieuwe aflevering nu gelukkig aan het downloaden. Ik ben benieuwd!
pi_62258336
Helemaal vergeten deze serie, ik denk dat ik hem toch maar weer ga oppakken.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:11:34 #8
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_62259439
Ik haal 'em binnen .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_62267285
Holy shit, wat een aflevering weer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62272533
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:32 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Niets aan toe te voegen!!

Dit gaat volgens mij nog wel heftig worden, zo die laatste paar afleveringen!
Inderdaad! Ben erg benieuwd hoe het de laatste afleveringen gaat, ze beginnen de spanning nu toch wel erg op te bouwen.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:22:30 #11
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_62272762
Hoopte eigenlijk dat Tavon Shane even een paar tikken zou verkopen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_62477072
Zo, Shane gaat achter Vic aan.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:11:26 #13
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_62481114
Shane moet dood .
Was ook duidelijk te zien dat Ronnie het niet langer trekt met Shane, nu klapte hij die crimineel nog, maar ik denk dat hij er echt een einde gaat maken.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_62481278
Ik dacht vorige week nadat Vic probeerde Shane te redden dat dat hele 'kill Shane' scenario werd afgeschreven. Maar nu Shane het weet, oh baby, let's get it on. Shane's going down...
pi_62579173
Holy shit, vette aflevering!!
Zal niets verklappen, ik zou alleen zeggen ga maar snel kijken

Haywire van Prison Break als pastoor
pi_62582504
Holy shit.. wat een aflevering.

Shane een fugitive en Mackey zonder badge. Dat worden nog een aantal goede episodes denk ik.

Maar wat ik me afvroeg, zonder dat Mackey nog een agent is kan hij toch ook niet meer undercover voor Pazuela werken?

Hoogtepunt van de aflevering was het shot bij de tv, waar je zowel de kop van Mackey in beeld zag als die van Shane, terwijl Shane werd verraden door die gast.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_62586919
Wat een super aflevering zeg, het einde dat vic ontslag nam zag ik echt niet aankomen.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:32:58 #18
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_62587897
Wow, adrenaline gierde door m'n lijf op het moment dat Shane verlinkt werd en hij er vandoor ging.
Monsterlijke vette episode!
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_62588008
Holy shit on a stick! Wat een aflevering zeg. Marla is ook een teef, zeggen dat het begon met Vic en Ronny die Shane proberen te laten vermoorden. Ze vergeet op handige wijze Lem. Zij mag er aan gaan in de cross-fire tussen de boys wat mij betreft
pi_62601794
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:37 schreef Richardfun het volgende:
Holy shit on a stick! Wat een aflevering zeg. Marla is ook een teef, zeggen dat het begon met Vic en Ronny die Shane proberen te laten vermoorden. Ze vergeet op handige wijze Lem. Zij mag er aan gaan in de cross-fire tussen de boys wat mij betreft
Zij heeft mij vanaf het begin dat ze in de serie kwam geirriteerd, dus ik geef je helemaal gelijk in deze!
pi_62601948
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wow, adrenaline gierde door m'n lijf op het moment dat Shane verlinkt werd en hij er vandoor ging.
Monsterlijke vette episode!
Hier niets aan toe te voegen. Geweldige serie, de laatste drie afleveringen maken het met de week spannender en beter. Kan echt niet wachten tot volgende week, heerlijke vette serie zeg
  donderdag 23 oktober 2008 @ 10:59:21 #22
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_62605936
Wat een serie! en wat een goede aflevering weer!
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_62626759
Nog maar 5eps te gaan en dan is het...voorbij
pi_62627270
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 22:58 schreef Richardfun het volgende:
Nog maar 5eps te gaan en dan is het...voorbij
Dat is inderdaad jammer, maar ik vind het ook goed. Het is het zevende seizoen en ik zou het doodzonde vinden als het dood gaat bloeden in seizoen 8 of 9 of nog meer. Er zijn genoeg voorbeelden van series die gewoon veel te lang door zijn gegaan. Op een keer moet het afgelopen zijn en, zoals het er nu naar uit ziet, gaat dat echt in stijl gebeuren
pi_62751510
Let there be a manhunt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')