quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik las het net ook op zap2it. Niet 1 maar 2 nieuwe seizoenen!![]()
![]()
En ergens ander las ik weer dat Ryan had aangegeven dat de 10 resterende afleveringen wel gewoon onder de noemer Season 5 vallen, wat me ook gewoon logisch aangezien dat het oorspronkelijke idee was.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:45 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
ze hebben het dus toch veranderd, want eerst zouden de 10 eps de rest van het 5e seizoen zijn, maar daar maken ze nu gewoon een 6e seizoen van 10 eps van. Daarna nog een 7e seizoen van 13 als afsluiter aan het eind van 2007 of het begin van 2008 (volgens de persberichten, ik lees twee versies die iets verschillend zijn.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en wanneer ze nu eindelijk die gore Cavenaugh zijn voeten afhakken..."Damn you, vile woman!"
Een mix van die twee. Maar er zit zeker een lange verhaallijn in die zelfs teruggaat naar de allereerste alfeleveringen, in een aflevering meestal afgewisseld met een opzichzelf staande zaak/zaken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:45 schreef Halfgedraaide het volgende:
Is dit een serie met alleenstaande afleveringen of een serie met volgafleveringen zoals 24 en Prison Break etc?
volgens mij heb je dan een paar weken niet gekeken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist, want gisteren zat Shane opeens al bij Vice en het laatste wat ik meen gezien te hebben op Veronica, was dat Shane heel zuur was op Lemansky en die ging toen uit de Strike Team...
Maar het is niet zo dat je Season 1 erin knalt en dat je niet meer kan stoppen met kijken omdat je wil weten hoe het nu verder gaat zoals 24, PB, en Lost.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:44 schreef Un4 het volgende:
[..]
Een mix van die twee. Maar er zit zeker een lange verhaallijn in die zelfs teruggaat naar de allereerste alfeleveringen, in een aflevering meestal afgewisseld met een opzichzelf staande zaak/zaken.
Maar eigenlijk zijn alle voorgaande afleveringen verplichte kost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |