quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik las het net ook op zap2it. Niet 1 maar 2 nieuwe seizoenen!![]()
![]()
En ergens ander las ik weer dat Ryan had aangegeven dat de 10 resterende afleveringen wel gewoon onder de noemer Season 5 vallen, wat me ook gewoon logisch aangezien dat het oorspronkelijke idee was.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:45 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
ze hebben het dus toch veranderd, want eerst zouden de 10 eps de rest van het 5e seizoen zijn, maar daar maken ze nu gewoon een 6e seizoen van 10 eps van. Daarna nog een 7e seizoen van 13 als afsluiter aan het eind van 2007 of het begin van 2008 (volgens de persberichten, ik lees twee versies die iets verschillend zijn.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en wanneer ze nu eindelijk die gore Cavenaugh zijn voeten afhakken..."Damn you, vile woman!"
Een mix van die twee. Maar er zit zeker een lange verhaallijn in die zelfs teruggaat naar de allereerste alfeleveringen, in een aflevering meestal afgewisseld met een opzichzelf staande zaak/zaken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:45 schreef Halfgedraaide het volgende:
Is dit een serie met alleenstaande afleveringen of een serie met volgafleveringen zoals 24 en Prison Break etc?
volgens mij heb je dan een paar weken niet gekeken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist, want gisteren zat Shane opeens al bij Vice en het laatste wat ik meen gezien te hebben op Veronica, was dat Shane heel zuur was op Lemansky en die ging toen uit de Strike Team...
Maar het is niet zo dat je Season 1 erin knalt en dat je niet meer kan stoppen met kijken omdat je wil weten hoe het nu verder gaat zoals 24, PB, en Lost.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:44 schreef Un4 het volgende:
[..]
Een mix van die twee. Maar er zit zeker een lange verhaallijn in die zelfs teruggaat naar de allereerste alfeleveringen, in een aflevering meestal afgewisseld met een opzichzelf staande zaak/zaken.
Maar eigenlijk zijn alle voorgaande afleveringen verplichte kost.
Hahaha, dat is bij deze serie minder omdat niet alle afleveringen opeenvolgend zijn. Er kan rustig een week of wat tijd verstrijken tussen afleveringen en er kunnen afleveringen tussen zitten die weinig tot niks met de "main" verhaallijn te maken hebben. Toch hadden ze op mij wel een soort van verslavend effect maar niet door vette cliffhangers zoals bij 24 en bij PB.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Maar het is niet zo dat je Season 1 erin knalt en dat je niet meer kan stoppen met kijken omdat je wil weten hoe het nu verder gaat zoals 24, PB, en Lost.![]()
Die series hebben Halfgedraaide zijn nachtrust behoorlijk verneukt.![]()
Weet jij naar welke nieuwe series ik dan op zoek kan gaan? Ik ben naar zoiets op zoek als 24/PB/Lost. Ik heb namelijk zin om weer verslaafd te zijn aan cliffhangers.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:49 schreef Un4 het volgende:
[..]
Hahaha, dat is bij deze serie minder omdat niet alle afleveringen opeenvolgend zijn. Er kan rustig een week of wat tijd verstrijken tussen afleveringen en er kunnen afleveringen tussen zitten die weinig tot niks met de "main" verhaallijn te maken hebben. Toch hadden ze op mij wel een soort van verslavend effect maar niet door vette cliffhangers zoals bij 24 en bij PB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
tvguide.com:quote:Op maandag 24 juli 2006 22:48 schreef bob1234 het volgende:
X-Men's Famke Janssen will guest on three episodes of FX's The Shield.
Jammer, ze was geweldig in Nip/Tuck.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:17 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
tvguide.com:
FX also clarified that Franka Potente (The Bourne Supremacy), not Famke Janssen, will be guesting on three episodes of The Shield next season. Teeny-tiny diff there.
damnit.
Gaat ie weg dan?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:20 schreef Umm-Qasr het volgende:
...zeker de prestaties van Forrest, dat wordt een gemis ...
quote:'Shield' Back on Duty in April
January 22, 2007
A long wait for fans of "The Shield" will come to an end this spring.
FX has set a premiere date for the show's sixth season: Tuesday, April 3, a week after new drama "Dirt" ends its season. The premiere will come just over a year after "The Shield's" fifth-season finale; that's the longest gap between seasons the show has had.
[spoiler voor degene die seizoen 5 nog niet hebben gezien] The long dry spell comes after a season five finale that saw Lem (Kenneth Johnson) murdered at the hands of one of his strike team partners, Shane (Walton Goggins), who mistakenly believed Lem had given up his crew to Internal Affairs. "Shield" creator Shawn Ryan says the bulk of season six, which will run for 10 weeks, will focus on Vic's (Michael Chiklis) search for Lem's killer, unaware that he's standing right beside him.[/spoiler]
Recent Golden Globe winner Forest Whitaker will reprise his role as Internal Affairs investigator John Kavanaugh in season six, though Ryan declined to reveal how many episodes he'll be around.
The show is also gearing up for production on its seventh and final season. Those 13 episodes are scheduled to begin shooting in late spring, with a projected airdate of early 2008."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |