knuppel! Had ik net de lemonparty opgezocht met 'Ook een trio' als opmkering, verander je emquote:
Ik wilde ook eerst een plaatje van Samson doen, maar dat vond ik te voor de hand liggend. Nu heb je mijn achterliggende grap verpest.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:59 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook geneukt door de baas
Het is zo iig duidelijk dat het achterliggend verband "mwoaah gertjuhhh gij doe zo allemaal dingetjes bè mè" isquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik wilde ook eerst een plaatje van Samson doen, maar dat vond ik te voor de hand liggend. Nu heb je mijn achterliggende grap verpest.
Ja, dat is nu zeker duidelijk ja. Maar het was juist de bedoeling dat mensen dit zelf moesten uitvogelen. Oh well, game on!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:08 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Het is zo iig duidelijk dat het achterliggend verband "mwoaah gertjuhhh gij doe zo allemaal dingetjes bè mè" is
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:43 schreef Topspin het volgende:
[ afbeelding ]
Ook psychopaat maar dan jaren later......
Ik ook niet.quote:
ik dacht dat het gewoon kutplaatjes posten was tot ik 5 minuten geleden pas achter de clu kwamquote:
Welk woord begreep je niet aan "verbanden"?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:32 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik dacht dat het gewoon kutplaatjes posten was tot ik 5 minuten geleden pas achter de clu kwam
Lolquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:37 schreef Skaff-a het volgende:
[ afbeelding ]
ook een gloeilamp
ik ben te slim walter
foutje moet kunnenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:32 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik dacht dat het gewoon kutplaatjes posten was tot ik 5 minuten geleden pas achter de clu kwam
quote:Op maandag 3 november 2008 20:48 schreef starla het volgende:
ach, als je maar lekker in je vel zit toch?
Kutje hij deed het eerst wel, dus overnieuw:quote:
quote:
Die heb ik vaker gezienquote:Op donderdag 6 november 2008 18:16 schreef eNGine10 het volgende:
[ afbeelding ]
ook fucking lelijk....
lolquote:Op donderdag 6 november 2008 19:07 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Die heb ik vaker gezien![]()
* walter81 mompelt iets over gepepen
[ afbeelding ]
Ook Fok!ker
Lol. Herkende het plaatje van http://fotoboek.fok.nl/Sanne19quote:Op donderdag 6 november 2008 19:12 schreef eNGine10 het volgende:
Ik heb haar overigens gewoon van google en niet van fok![]()
quote:Seksualiteit: Hou van mossels en wortels
zonnewijzerquote:
Sorry voor de tere zieltjes dan :quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:12 schreef Silenoz het volgende:
[ afbeelding ]
Ook geïrriteerd poesje
* Silenoz spaart heel wat tere zieltjes door toch maar deze foto te plaatsen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geïrriteerd poesjeOp dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
Je was gewaarschuwdquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:52 schreef eNGine10 het volgende:
Waarom moet ik toch altijd kijken?echt heel smerig....
Deze is geniaal wil je zeggen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:44 schreef Nielsch het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een grote Z in de titel
Beter dan twee Dragonball Z personages met als verband: Dragonball Zquote:
misschien wel, maar ik lig nog steeds niet in een deuk van jou Zelda.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Beter dan twee Dragonball Z personages met als verband: Dragonball Z
Beter dan twee vogels met als verband: vogel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dys·lexie [disleksie] stoornis waarbij men moeite heeft met lezen, schrijven en spellen; woordblindheid
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 07:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook geel met rood.
quote:
Je plaatje doet t niet (plaatjes van punt.nl nooit), maar via bovenstaande link kom je er ook. We gaan gewoon verder:quote:Op woensdag 25 november 2009 09:25 schreef eNGine10 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook witte handschoen![]()
Leuke kick btw
quote:
Ook geblondeerd haarquote:Op donderdag 26 november 2009 11:45 schreef eNGine10 het volgende:
tnx voor de tip nog Walter81![]()
[ afbeelding ]
Ook grote bek..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |