abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62236983
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:24 schreef DetoiX het volgende:

[..]

Yup daarom zitten we ook zwaar in de stress en wil ik wel wat doen maar kan ik niet. Probeer jij maar eens tegen zo een agentschap te vechten als je je vriendin op het spel zet.
Er worden in dit topic flink wat tips gegeven, maar je slaat ze allemaal bij voorbaat af.
Je hebt nog niks geprobeerd.

En wat ik ook raar vind is dat je in een eerdere post zegt dat je zo'n goede baan hebt, maar dat je wel een cursus windows krijgt.
pi_62237074
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Er worden in dit topic flink wat tips gegeven, maar je slaat ze allemaal bij voorbaat af.
Je hebt nog niks geprobeerd.

En wat ik ook raar vind is dat je in een eerdere post zegt dat je zo'n goede baan hebt, maar dat je wel een cursus windows krijgt.
Die tips doe ik ook wat mee ik had de IND gebeld maar daar stond ik al 10 minuten in de wachtrij en daarna maar gemailt naar een adres wat ik nog had van de vorige keer .

cursus windows
mcse 2003 (microsoft certified system engineer voor de leken ) is geen ecdl ofzo.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:35:45 #178
58560 Oksel
Gezellig.
pi_62237173
Lees ik het nu goed? Paar maanden en zwanger in 1 stukje?

Top!
pi_62237189
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:35 schreef Oksel het volgende:
Lees ik het nu goed? Paar maanden en zwanger in 1 stukje?

Top!
goh oksel als jij er ook eens niets moest zijn met die opmerkingen.
pi_62237803
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:25 schreef DetoiX het volgende:
[..]
zo staat het in het contract
Mijn god, jij bent wel heel erg onder de indruk van dat contract.
Wat doet oud papier op dit moment?
Staat er eigenlijk nog iets in dat wél mag?

Ik denk dat ik maar eens een contract met mijn buurvrouw ga opstellen, waar in staat dat jij mij 1000 euro moet geven. Jaha, dat moet jij. Want het staat in een contract.

Zoals ik net al schreef: Niemand in Nederland heeft het recht om zelf rekeningen te innen.
Niemand kan zichzelf dat recht toekennen.
Dus zal dat gastgezin eerst naar een rechter toe moeten als ze dat geld willen innen. En dat doen ze niet, omdat ze weten dat ze dat niet mogen.

Feit is: Je mag in NL niet zelf dingen afdwingen. Knokploegen zijn verboden. Dat mag alléén via een rechter. En een rechter veegt de vloer aan met dit 'contract'.

[ Bericht 24% gewijzigd door mgerben op 08-10-2008 18:20:12 ]
pi_62238370
Waarom verzeker je die hostouders nou niet gewoon dat als jullie gaan trouwen ze gewoon daar blijft werken.
Misschien helpt een "normaal" gesprek beter en is er geen vuiltje aan de lucht.
Overleg effe met je advocaat.
pi_62238702
TS kan wel hard tekeer gaan tegen iedereen die iets zegt wat niet in zn straatje past, maar je wíl het gewoon allemaal niet horen.

Dat je nou de onzin niet wil horen lijkt me nogal logisch, maar mensen die dr best doen en dingen voor je uitzoeken schuif je ook zo aan de kant

Vraag me af waarom je dan een topic gaat openen als je toch niks met de tips gaat doen.

En je vriendin is 26, en hoe oud ben jij als ik mag vragen?
pi_62238970
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
TS kan wel hard tekeer gaan tegen iedereen die iets zegt wat niet in zn straatje past, maar je wíl het gewoon allemaal niet horen.

Dat je nou de onzin niet wil horen lijkt me nogal logisch, maar mensen die dr best doen en dingen voor je uitzoeken schuif je ook zo aan de kant

Vraag me af waarom je dan een topic gaat openen als je toch niks met de tips gaat doen.

@N00N dat is al geprobeerd daar geloven ze niet in
-------------
25 en ik neem wel degelijk dingen aan hoor. Ben al de hele tijd bezig.
En ik ben ook best gefrustreerd aan het raken door dit alles en kan ik inderdaad bot overkomen.
pi_62239004
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 11:04 schreef Armageddon het volgende:
Slim gedaan van die zuid afrikaanse, je vol laten pompen door een Nederlander.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_62239882
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:49 schreef DetoiX het volgende:
25 en ik neem wel degelijk dingen aan hoor. Ben al de hele tijd bezig.
En ik ben ook best gefrustreerd aan het raken door dit alles en kan ik inderdaad bot overkomen.
neem dit eens aan dan.
En dan specifiek punt 3.
Denken dat een contract boven de wet staat - nee knul. Je vriendin heeft gewoon rechten. En die kunnen door geen enkel contract worden afgenomen.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:15:08 #186
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_62241466
elke keer als iemand met een oplossing komt, komt er weer een probleem. Je vriendin die zwanger is,
daarna haar arm gebroken.
Het kan natuurlijk allemaal, maar doe er dan teminste iets aan!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:21:51 #187
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_62241683
Prachtig dit.

ow ennuh....

booming business
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:23:50 #188
2964 Armageddon
pi_62241737
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:37 schreef Loveless85 het volgende:

15 en hij zit in de booming business.
pi_62243133
Ik sluit me volkomen aan bij Snapcount2 en mgerben.

Waarom antwoord je op alles met "ja, maar het staat in het contract".
Je vriendin moet ook niet zo janken, gewoon contact opnemen met de genoemde instanties, en bovenal: zelf een dossier aanleggen.

Dat ze nog voor die mensen werkt zeg
pi_62243183
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:23 schreef Armageddon het volgende:

[..]

15 en hij zit in de booming business.
Dat is het iig wel voor zn vriendin ff 9 maandjes zwaar hebben en daarna nooit meer au pair spelen
pi_62243430
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:24 schreef DetoiX het volgende:

[..]

Yup daarom zitten we ook zwaar in de stress en wil ik wel wat doen maar kan ik niet. Probeer jij maar eens tegen zo een agentschap te vechten als je je vriendin op het spel zet.
Probeerde je het maar. Wat hebben jij en je vriendin nu concreet voor stappen genomen?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:13:18 #192
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_62243513
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:25 schreef DetoiX het volgende:

[..]

zo staat het in het contract
Dus als zij ontslag neemt, verklaard het uitzendbureau haar verblijfsvergunning ongeldig, vordert haar salaris terug en zet haar het land uit terug naar ZA.
Heet dat uitzendbureau KGB?
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 02:30:06 #193
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_62251120
Dude dat agentschap KAN haar neits een het land uit zetten,
dan geeft je ze aan wegens gijzeling.

de WET staat boven wat allen andere idioten verzinnen.
Contract kan naar de vuilnis.

Als jij aan alle eisen voldoet.....schijt hebben aan dat gezin.....scheit aan het agentschap. en
lekker samen gaan wonen en die kleine een goede toekomst geven.

Agentschap denkt dat ze wat te vertellen hebben LOL..... laat je niet intimideren.
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 oktober 2008 @ 09:05:05 #194
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_62252566
Ah wat lief, een naief jochie. .
pi_62252618
geweldig om te denken dat je salaris terug moet betalen als je ontslagen word of ontslag neemt Damn TS verdiep je eens in de Nederlandse wet. Dewet staat BOVEN een contract en bijna alles wat jij in dit topic vermeld heb is bij wet verboden te eisen middels een contract

Hoe duidelijk wil je het hebben?
pi_62253507
TS moet gewoon kappen met excuses verzinnen, hoeveel mensen hier ook zeggen dat dat contract illegaal is en in een rechtzaak totaal geen stand houdt, je blijft er toch over miepen ' maar dat staat in het contact '.

Probeer te praten met die lui van dat bureau, en als ze voor geen rede vatbaar zijn dan laat je mokkel je daar gewoon oppleuren, wedden dat ze haar geen rechtzaak oid aandoen, omdat ze gewoon weten dat ze dan toch geen poot hebben om op te staan.
Maar ze blijven in business door naivelingen zoals jij en je mokkel.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:51:40 #197
2964 Armageddon
pi_62253550
Mokkels
pi_62253750
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:51 schreef Armageddon het volgende:
Mokkels
sorry

vrouwen
pi_62254142
tvp @omfgwtftopique

M'n huisgenoten kwamen toch even kijken waarom ik zo hard moest lachen toen je voor de zoveelste keer over iets onbenulligs zei "want dat staat in het contract"

Ik heb zelden iemand gezien die zich nog minder gedecideerd bekommerde over zijn vriendin/gezin. In plaats van hier een beetje de huilie uit te hangen had je een aantal van de voorstellen in dit topic al kunnen uitvoeren. Overigens, naar mijn bescheiden mening heb je in jouw situatie beslist iets beters te doen dan hier te posten.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_62254199
Het lijkt er idd op dat het je aan ruggegraat ontbreekt, hier een topic openen om je gezinnetje veilig te stellen, maar als er dan genoeg handvaten aangereikt worden om echt wat te doen de huilie uithangen 'omdat het in het contract' staat.

Zet nou die PC straks es uit, ga naar dat bureau en ga daar niet weg voordat alles geregeld is en hun in hun achterhoofd hebben dat jij dondersgoed weet wat je rechten zijn en hoe illegaal hun contract is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')