Er worden in dit topic flink wat tips gegeven, maar je slaat ze allemaal bij voorbaat af.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:24 schreef DetoiX het volgende:
[..]
Yup daarom zitten we ook zwaar in de stress en wil ik wel wat doen maar kan ik niet. Probeer jij maar eens tegen zo een agentschap te vechten als je je vriendin op het spel zet.
Die tips doe ik ook wat mee ik had de IND gebeld maar daar stond ik al 10 minuten in de wachtrij en daarna maar gemailt naar een adres wat ik nog had van de vorige keer .quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Er worden in dit topic flink wat tips gegeven, maar je slaat ze allemaal bij voorbaat af.
Je hebt nog niks geprobeerd.
En wat ik ook raar vind is dat je in een eerdere post zegt dat je zo'n goede baan hebt, maar dat je wel een cursus windows krijgt.
goh oksel als jij er ook eens niets moest zijn met die opmerkingen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:35 schreef Oksel het volgende:
Lees ik het nu goed? Paar maanden en zwanger in 1 stukje?
Top!
Mijn god, jij bent wel heel erg onder de indruk van dat contract.quote:
@N00N dat is al geprobeerd daar geloven ze niet inquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
TS kan wel hard tekeer gaan tegen iedereen die iets zegt wat niet in zn straatje past, maar je wíl het gewoon allemaal niet horen.
Dat je nou de onzin niet wil horen lijkt me nogal logisch, maar mensen die dr best doen en dingen voor je uitzoeken schuif je ook zo aan de kant![]()
Vraag me af waarom je dan een topic gaat openen als je toch niks met de tips gaat doen.
En je vriendin is 26, en hoe oud ben jij als ik mag vragen?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:04 schreef Armageddon het volgende:
Slim gedaan van die zuid afrikaanse, je vol laten pompen door een Nederlander.
neem dit eens aan dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:49 schreef DetoiX het volgende:
25 en ik neem wel degelijk dingen aan hoor. Ben al de hele tijd bezig.
En ik ben ook best gefrustreerd aan het raken door dit alles en kan ik inderdaad bot overkomen.
15 en hij zit in de booming business.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
En je vriendin is 26, en hoe oud ben jij als ik mag vragen?
Dat is het iig wel voor zn vriendinquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
15 en hij zit in de booming business.
Probeerde je het maar. Wat hebben jij en je vriendin nu concreet voor stappen genomen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:24 schreef DetoiX het volgende:
[..]
Yup daarom zitten we ook zwaar in de stress en wil ik wel wat doen maar kan ik niet. Probeer jij maar eens tegen zo een agentschap te vechten als je je vriendin op het spel zet.
Dus als zij ontslag neemt, verklaard het uitzendbureau haar verblijfsvergunning ongeldig, vordert haar salaris terug en zet haar het land uit terug naar ZA.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |