idd ik kijk na 1200 nog een keer en vanavond toch en anders verloren voor waarschijnlijk 3 maanden (of langerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:43 schreef downthedrain het volgende:
35 punten van het dieptepunt van 2003
trouwens icesave stort geld ook niet snel terug.... hoor ik althans van een zwetende vriend
In theorie kun je uiteraard niet zakken tot nulquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:47 schreef kepler het volgende:
de vraag is hoe laag we kunnen zakken natuurlijk, in theorie tot 0![]()
nou, als dit geen goed nieuws isquote:MARKET COMMENT: AEX herstelt even, straks nieuwe dieptepunten
Woensdag 08 Oktober 2008 11:35
AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX beleeft momenteel een kort herstel, maar zal de komende uren vervolgens weer nieuwe dieptepunten opzoeken, aldus technisch analist Edward Loef van Theodoor Gilissen Bankiers woensdag. Hij verwacht dat die laatste beweging ook nog kan overvloeien naar donderdag. Hij hanteert voor het einde van de week een koersdoel van 255 punten. Een herstelbeweging daarna zal 'vrij stevig zijn, mede met het oog op de optie-expiratie van vrijdag 17 oktober 2008'. De AEX noteert woensdag rond 11.10 uur 6,4% lager op 290,19 punten bij een voorlopige laagste koers van 280,82 punten, een opening op 293,66 punten en een slot van dinsdag van 309,44 punten. De voorlopige hoogste stand van dinsdag betreft 294 punten. (ANS)
Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com
(END) Dow Jones Newswires
October 08, 2008 05:34 ET (09:34 GMT)
Copyright (c) 2008 Dow Jones & Company, Inc.
Ik denk dat je bij 255 moet gaan kopenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
In theorie kun je uiteraard niet zakken tot nul
Naja, ik teken maar mooi een aantal lijntjes en haal er een paar technische snufjes bij, en koop rustig om de dag een aantal aandelen bij en die laat ik mooi staan voor een jaar of 2 / 3.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:01 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij 255 moet gaan kopen
in theorie toch wel? In de praktijk zal dat alleen nooit gebeurenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
In theorie kun je uiteraard niet zakken tot nul
quote:Zweden schiet IJslandse bank Kaupthing te hulp
Stockholm, 8 okt. Zweden is de IJslandse bank Kaupthing te hulp geschoten. De Zweedse centrale bank stelt een lening van 5 miljard kroon (702 miljoen dollar) beschikbaar voor de Zweedse tak van Kaupthing.
„Gezien de ontstane situatie is er een reëel gevaar dat de bank in liquiditeitsproblemen komt”, aldus de Zweedse centrale bank vandaag. „Om de financiële stabiliteit in Zweden en een soepel functioneren van de financiële markten te waarborgen, heeft Riksbank daarom besloten Kaupthing Sverige van liquiditeit te voorzien.”
De handel in aandelen Kaupthing op de beurs in Zweden werd vanochtend weer stilgelegd nadat het aandeel een derde van zijn waarde was kwijtgeraakt. De afgelopen twee dagen was ook al geen handel mogelijk in het aandeel vanwege de crisis in IJsland.
De IJslandse financiële toezichthouder heeft woensdag de controle overgenomen van de IJslandse bank Glitnir. De autoriteiten gaven woensdag aan dat de bank gewoon operationeel blijft en dat de binnenlandse tegoeden volledig worden gegarandeerd.
Ik zou er niet zo zeker van zijn dat 255 het dieptepunt is... En als iedereen er niet zo zeker van is dan is het zeker niet het dieptepunt... of zoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:01 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij 255 moet gaan kopen
Hoe lang? Tot de financiële crisis is opgehouden?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.eurobench.com/(...)nsdag-geschorst.html
Geen Fortis vandaag.
Tot dat men weet, wat fortis nu eigenlijk voorstelt .. wat het inhoud .. en dat zal nog wel pooske duren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:41 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Hoe lang? Tot de financiële crisis is opgehouden?
"Goedendag, niemand snapt er iets van. Zijn er vragen?"quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Tot dat men weet, wat fortis nu eigenlijk voorstelt .. wat het inhoud .. en dat zal nog wel pooske duren.
Overigens moet ik vrijdag een presentatie houden over fortis, de beurskoers van afgelopen vrijdag tot donderdag uitleggen, rofl![]()
is dat niet een beetje kort? 2 jaar?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Naja, ik teken maar mooi een aantal lijntjes en haal er een paar technische snufjes bij, en koop rustig om de dag een aantal aandelen bij en die laat ik mooi staan voor een jaar of 2 / 3.
Uiteraard zal dat niet iets in de financiele sector zijn. De rest is wel interessant, kijk gewoon naar aandelen die de laatste 3 maand, het hardst zijn afgestraft in sectoren waar het relatief ok mee gaat.
Wat een sprong ineens...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:02 schreef ItaloDancer het volgende:
Fed verlaagt rente met 0,5 procentpunt naar 1,5%
FOMC heeft 10-0 ingestemd met Fed-besluit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |