meenemen? ik zeg bezetten!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:13 schreef Skorpija het volgende:
En wat wil je daar vandaan meenemen dan?
Een paar schapen en vissen?![]()
ontstressen en zo.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:18 schreef Falco het volgende:
Gewoon lekker chillen in de geiser?
Ik denk dat 8 man op 1 schip al voldoetquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:22 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
De rode pijlen geven de richting aan waarvan de Neerlandsche marine moet aanvallen en aan land gaan. Ik tel acht pijlen in het plaatje, dus lijkt me dat acht schepen naar IJsland sturen voldoende is voor gehele overname.
idd ze hebben geen leger dus nu kan de marine eens bewijzen wat ze waard zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:22 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
De rode pijlen geven de richting aan waarvan de Neerlandsche marine moet aanvallen en aan land gaan. Ik tel acht pijlen in het plaatje, dus lijkt me dat acht schepen naar IJsland sturen voldoende is voor gehele overname.
mooie vrouwenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:13 schreef Skorpija het volgende:
En wat wil je daar vandaan meenemen dan?
En die betalen in 'kronen'quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:23 schreef Underdoggy het volgende:
Stel piraten uit Somalië inhuren, ze nemen hun eigen tanks mee
Slavinnen dan zeker/quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
slaven
Preciesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:30 schreef henkway het volgende:
[..]
Slavinnen dan zeker/
blond slavinnen
Hun tanks?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:23 schreef Underdoggy het volgende:
Stel piraten uit Somalië inhuren, ze nemen hun eigen tanks mee
Tuurlijk! We hebben geld zat!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:29 schreef Bolter het volgende:
Aanvallen? Ik zeg kopen die handel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |