Bwhehe ja idd, las pas toen ik gepost had dat Merel 't al wou doen (100 uur geledenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:42 schreef vamperotica het volgende:
Fijn om te zien dat dat hier gewoon ka.... Ff wat voorschieten voor een ander enzo!
Oh jij hebt een goed geheugenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemiddag dames
ik heb straks late dienst.. heb lekker lang geslapen.had ik ff nodig na die slechte nacht van gister.
jullie gaan echt te snel, en kan het echt niet meer bijhouden hoor.... (mis vast van alles...)
en o ja
de weegschaal was erg lief vanmorgen:
75,5 kg
(bmi 22,1)
(en o ja @PF ik ben dr dus bijna, dat moest ik je dan ff melden toch??? )en mijn streef was 75, maar ik denk dat ik nog een paar kilotjes extra kwijt wil... (streef naar 72 ofzo)
Wat is er met IJslandquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal.
Op de rekeningtegoeden bij Icesave zijn de IJslandse en Nederlandse depositogarantiestelsels van toepassing. Minister van Financiën Bos heeft besloten de dekking op de tegoeden van rekeninghouders in Nederland voor een periode van één jaar te verhogen tot Eur 100.000 per persoon per bank. In het geval van Icesave komt de eerste Eur 20.887 voor rekening van het IJslandse en niet van het Nederlandse depositogarantiestelsel. DNB heeft aangekondigd indien nodig rekeninghouders te faciliteren met hun beroep op de dekking in IJsland.
Op zich boeite het niet of IJsland je geld garandeert of Nederland, uiteindelijk zul je het vast wel terugkrijgen zolang IJsland zelf maar niet failliet gaat. Maar 't is inderdaad wel irritant dat je er net niet bij kan nu je 't nodig hebt!
Ja doe ikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:04 schreef Tinkepink het volgende:Goed zo PF. Post je het ook nog even in het "opdrukken voor noobs-topic"
Ik kan trouwens wel opdrukken. Hoe vaak wisselt een beetje . Op dit moment kom ik tot 20x.
Het is aan het smelten!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat is er met IJslandAl het geld van m'n ouders ligt in IJsland
!!!!
idd de squat doe je door kniebuigingen te maken met evt een stang op je schouderbladen met gewichten. Supergoede oefening voor de bovenbenen, bilspieren, lage rug enzquote:
landsbanki (moederbank van Icesave) balanceert op t randje van faillissement, dus de spaartegoeden zijn bevroren. DNB, de regering en Ijslad zijn bezig met overleggen over oplossingen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wat is er met IJslandAl het geld van m'n ouders ligt in IJsland
!!!!
Ik vind squatten moeilijk en stom. De rest is leuk, maar squatten niet!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:29 schreef kaasplankje het volgende:
idd de squat doe je door kniebuigingen te maken met evt een stang op je schouderbladen met gewichten. Supergoede oefening voor de bovenbenen, bilspieren, lage rug enz
[ afbeelding ]
http://www.exrx.net/Weigh(...)mus/BBFullSquat.html
Oh heb je misschien een nieuwsbericht of zoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:29 schreef kwakveense het volgende:
[..]
landsbanki (moederbank van Icesave) balanceert op t randje van faillissement, dus de spaartegoeden zijn bevroren. DNB, de regering en Ijslad zijn bezig met overleggen over oplossingen.
ik paniek niet, ik hou t wel heeeeel goed in de gaten. heb een terugclaim formulier voor de ijslandse nationale bank al ingevuld klaarstaan.
Lieverd, ik denk dat je vader dat al wel weet. Het staat groot in alle kranten ed. Kijk anders ook eens in het subforum AEX.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh heb je misschien een nieuwsbericht of zoDan mail ik dat naar mijn papa
!!!
Want ik zei dat het dom was om meer dan 20.000 op 1 bank te zetten!
Maarrr dat zou niet zo een vaart lopen bladiebla
Als je ouders niet compleet wereldvreemd zijn en een beetje het nieuws volgen zullen ze dat allang wetenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh heb je misschien een nieuwsbericht of zoDan mail ik dat naar mijn papa
!!!
Want ik zei dat het dom was om meer dan 20.000 op 1 bank te zetten!
Maarrr dat zou niet zo een vaart lopen bladiebla
kwak is wereldvreemd want kwam er vandaag pas achterquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Als je ouders niet compleet wereldvreemd zijn en een beetje het nieuws volgen zullen ze dat allang weten
Zeg je nou dat PF wereldvreemd is?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Als je ouders niet compleet wereldvreemd zijn en een beetje het nieuws volgen zullen ze dat allang weten
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lieverd, ik denk dat je vader dat al wel weet. Het staat groot in alle kranten ed. Kijk anders ook eens in het subforum AEX.
Ik vind het toch wel een beetje wereldvreemd om er nu pas achter te komen dat er een beetje een financiele crisis gaande is. En dat IJsland bijzonder hard getroffen wordt. Als ik heel eerlijk ben dan he!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zeg je nou dat PF wereldvreemd is?
Amerika wist ik, Nederland wist ik. Maar goed. Ik heb geen geld, geen spaartegoeden. Dus waarom zou ik me er in verdiepenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een beetje wereldvreemd om er nu pas achter te komen dat er een beetje een financiele crisis gaande is. En dat IJsland bijzonder hard getroffen wordt. Als ik heel eerlijk ben dan he!
Dat van IJsland weet ik ook pas een paar dagen, hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een beetje wereldvreemd om er nu pas achter te komen dat er een beetje een financiele crisis gaande is. En dat IJsland bijzonder hard getroffen wordt. Als ik heel eerlijk ben dan he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |