quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:55 schreef Anosmie het volgende:
CF, jij keukenprinses! Kan jij onderstaand raadseltje even voor mij oplossen?
Appel + geitenkaas + walnootjes + sla + <limoensap, schilrasp, honing, peper, zout> = YumYum!
Thanks
Frambozendressing. Met een lepel frambozenjam, of wat fijngeprakte diepvriesframbozen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:55 schreef Anosmie het volgende:
CF, jij keukenprinses! Kan jij onderstaand raadseltje even voor mij oplossen?
Appel + geitenkaas + walnootjes + sla + <insert dressingdinkie> = YumYum!
Thanks
Het dat heb je via die user???quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:40 schreef SHE het volgende:
En weer een universele waarheid naar de klote! ' origineel is niet altijd beter'
Ik ben een parfum maniak. Een echte. Een groot deel van mijn inkomen gaat eraan op![]()
Op internet las ik over chemie bedrijven die nu in staat zijn exacte kopietjes te maken van bekende parfums.
Altijd geloofd dat dat onzin was, maar ik stuitte hier op Fok! op een user die zich ermee bezig hield en ik denk nou vooruit...
De kopie van Mademoiselle van Chanel komt vandaag binnen, plain flesje, geen opsmuk. Ik pak mijn origineel erbij en ga testen.
Wenkbrauw omhoog...ik denk, het zal toch niet??
Laat vriendje ruiken, wijst zelfs de imitatie aan als 'helderder van geur en blijft langer hangen'
Het prijsverschil is een kleine 60 euro
Nu ben ik wel boos op Chanel, die mij jaren en jaren heel veel centjes hebben laten betalen voor een mooi flesje
Dat geeft niet! Jij hebt interessant nieuws! Wat is dat voor bedrijfje, ik wil cheapass Narciso Rodiguez!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:41 schreef SHE het volgende:
Oh en sorry dat ik de financiele malaise doorbreek met mijn oppervlakkig gelul.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:58 schreef kaasplankje het volgende:
Appel + geitenkaas + walnootjes + sla + <limoensap, schilrasp, honing, peper, zout> = YumYum!
Ik had geen limoen en geen frambozenjam.. Ik had wel frambozenazijn en dat heb ik met de honing, peper en zout gehusseld.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
Frambozendressing. Met een lepel frambozenjam, of wat fijngeprakte diepvriesframbozen.
Ja. Geuren zijn auteursrechtelijk beschermd, hoe gek dat ook klinkt. Vroeger waren alleen de naam (merkenrecht) en het model van de verpakking van de geur (modellenrecht) beschermd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:57 schreef Viking84 het volgende:
Wat betaalde je nu dan, SHE?
* Viking84 ook wel geïnteresseerd is.
Krijgen die kopieerbedrijven geen rechtszaak aan hun broek?
dat deed ik toch alquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:03 schreef SHE het volgende:
Ik voel me weer 16 en vreselijk greedy
Ik heb weleens op de markt aan die flesjes geroken maar dat was echt walgelijk. Dit is echt een serieuze imitatie, had ik niet verwacht.
Nu kan ik het zonder gewetenswroeging op mijn bankstellen, handdoeken en beddegoed spuiten
Oh nee, dus ik ben nog strafbaar ookquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja. Geuren zijn auteursrechtelijk beschermd, hoe gek dat ook klinkt. Vroeger waren alleen de naam (merkenrecht) en het model van de verpakking van de geur (modellenrecht) beschermd.
Linkje: http://www.elsevier.nl/we(...)oorgeurvanparfum.htm
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:03 schreef SHE het volgende:
Ik voel me weer 16 en vreselijk greedy
Ik heb weleens op de markt aan die flesjes geroken maar dat was echt walgelijk. Dit is echt een serieuze imitatie, had ik niet verwacht.
Nu kan ik het zonder gewetenswroeging op mijn bankstellen, handdoeken en beddegoed spuiten
Ik ook....Ik heb wel een lekker geurtje, ga ik ook maar door m'n strijkwater gooien dan. O nee, strijken doe ik ook al niet. Kutzooi.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:20 schreef Merel het volgende:
Ik ben niet zo'n geurtjesmens, ik vergeet 't spul altijd op te doen en ik vind het ook niet lekker genoeg om er veel geld aan uit te geven. Neutral deo is goed genoeg voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |