Verrassend genoeg wel; IJsland verbouwt ontzettend veel bananen. In kassen, weliswaar. Omdat energie daar zo goedkoop is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:48 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik bedoel wie verwacht dat, het is toch geen bananenrepubliek?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:01 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ewelina heet ook Kim.
Over de leeftijd van K_I_M doe ik liever geen uitspraken.
Goed zo VS!! Ben trots op je!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:23 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Pfff, net weer een poging tot rennen gedaan...
M'n ipod in de pc opgeladen, maar ik merkte pas toen ik al buiten was, dat blijkbaar alle muziek nietafspeelbaar was ofzo (omdat vriendje ook zo'n dingetje heeft). Dus maar het wekkertje gezet op 20 minuten (het was tenslotte erg lang geleden) en geprobeerd. Op de heenweg lukte 10 minuten achter elkaar met veel pijn en moeite (en ik denk niet al te snel), maar toen 2 minuten pauze en daarna heb ik max 5 minuten (niet achter elkaar) nog hard gelopen. Dat is niet goed, maar ik ga regelen dat ie weer wel fatsoenlijk afspeelt en dan doe ik morgen evy les 1 weer
Ik speel even de muts-troef, maar:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
go speldje![]()
ik moet ook weermaar weet nu al dat ik de moed niet heb om straks nog te gaan. Ben niet helemaal lekker
morgen ga ik iig weer kickboksen en maandag spinnen, zondag in ieder geval hardlooptraining voor de zeven heuvelenloop met mn werk, dus heb iig nog 3 sport-dagen staan deze week om misschien eens onder de 70 te blijven
en dat dusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
Anosmie, des te meer reden om niet alleen af te gaan op gewicht/BMI maar ook vooral te letten op je broekmaat enzo.
spierweefsel is zwaarder dan vetweefselquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:33 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik speel even de muts-troef, maar:
Als je heul veul sport he. Dan ben je toch automatisch zwaarder omdat je spiertjes meer wegen dan je vetjes?
Misschien blijf je daarom een beetje hangen..
Op die foto's van jou staat een goddelijk slank wijf. Geen spekkie te zien.
Ik vond het al zo frustrerend. Mn broeken pas ik gewoon nog, maar van mn BMI schiet ik steeds verder in mn herfstdepressie.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
Anosmie, des te meer reden om niet alleen af te gaan op gewicht/BMI maar ook vooral te letten op je broekmaat enzo.
Maar, maar.. Ik heb net ontdekt dat ik juist onwijs veel spieren krijg van hardlopen. Heule zware ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:46 schreef kaasplankje het volgende:
spierweefsel is zwaarder dan vetweefselalleen als je veel sport verbrand je ook meer. Zwaarder worden van sporten doe je alleen als je er specifiek op traint. En van aërobe inspanning, zoals fietsen, hardlopen of cardio val je alleen maar af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |