Bevroren bitterballen, man dat moet pijn doen!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:33 schreef Vodkadruppel het volgende:![]()
Niet eens met een bitterballenketting?
hoe los je dat met elkaar op dan? door ook bij je vrienden een frikandel in hun aarsspier te duwen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:29 schreef Karammel het volgende:
[..]
Daar ben ik dan zelf ook nog altijd bij. Dat laat je niet zomaar gebeuren.
Ook weet ik niet hoe het precies gebeurt is. Ik kan me niet voorstellen dat ze die jongen tegen de grond hebben gewerkt om er vervolgens een frikandel in te schuiven. Hij zal wel laveloos op de grond hebben gelegen. Zijn vrienden zagen de humor er toen wel van in en hebben er een frikandel bij gepakt.
Nee, een pretje is het natuurlijk niet. Toch blijf ik bij mijn standpunt dat een aangifte en vervolging me te ver gaat. Zoiets los je met elkaar op.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:39 schreef Karammel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat er ouders achter zitten die te horen hebben gekregen wat er is gebeurt. Die nemen het behoorlijk serieus en laten zoonlief direct aangifte doen.
Ben nu wel benieuwd hoe het echt gegaan is. Als hij echt onder dwang met geweld zo'n ding naar binnen geschoven heeft gekregen zou ik ook voor vervolging zijn. Dat kan ik me alleen niet moeilijk voorstellen.
Pestobject, dus ik kan het mij heel goed voorstellen.quote:Werkstraffen voor verkrachting met frikandel
LEEUWARDEN - Voor de verkrachting van een 14-jarige dorpsgenoot met een bevroren frikandel hebben drie minderjarige jongens uit het Friese Augustinusga elk een werkstraf gekregen van 50 uur. Het Openbaar Ministerie (OM) had 80 uur geëist.
Omdat de zaak al jaren duurt en er fouten zijn gemaakt bij het politieonderzoek heeft de rechtbank milder geoordeeld.
In 2006 liep het in een zogenoemde zuipkeet in Augustinusga, bij Drachten, uit de hand. Het slachtoffer, een dorpsgenoot van de verdachten, was al een veelgeplaagd 'pestobject'. Het slachtoffer is inmiddels van school veranderd, maar woont net als zijn belagers nog steeds in het dorp.
Wel een bevroren dan. En hij is nog bij vrienden, terwijl het slachtoffer het niet uit vrije wil toe liet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:18 schreef Strani het volgende:
Karammel, vraag voor de lol eens twee vrienden van je of ze een frikadel bij je naar binnen willen dirigeren en dat ze vooral niet stoppen als jij begint te gillen.
Laat ons ook even weten hoe het voelt en of je het dan nog steeds met jezelf eens bent.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:29 schreef Karammel het volgende:
[..]
Daar ben ik dan zelf ook nog altijd bij. Dat laat je niet zomaar gebeuren.
oh, hij lag laveloos op de vloer en dan mag het natuurlijk gewoon..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:29 schreef Karammel het volgende:
[..]
Ook weet ik niet hoe het precies gebeurt is. Ik kan me niet voorstellen dat ze die jongen tegen de grond hebben gewerkt om er vervolgens een frikandel in te schuiven. Hij zal wel laveloos op de grond hebben gelegen. Zijn vrienden zagen de humor er toen wel van in en hebben er een frikandel bij gepakt.
Nee, een pretje is het natuurlijk niet. Toch blijf ik bij mijn standpunt dat een aangifte en vervolging me te ver gaat. Zoiets los je met elkaar op.
Ahh... een pestobject dus. Dat veranderd de zaak dan wel weer. Dacht dat het hier om vrienden ging waar iets nogal uit de hand was gelopen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
[..]
Pestobject, dus ik kan het mij heel goed voorstellen.
Rond 2006, meen dat er toen ook in het nieuws was dat er een Visser op een Vissersboot verkracht was met een banaan ofzo
Excuses daarvoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het is trouwens een frikandel. Een frikadel is iets anders.
Dat hangt er maar net van af hoe warm je oventje is he?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:54 schreef Samson het volgende:
OK, die jongen heeft een trauma voor zn leven, maar die topictitel is echt meesterlijk, ik kwam niet meer bijWat ik trouwens niet snap, zo'n frikadel is toch in no time ontdooid, dan moet het wel een megasnelle actie zijn geweest willen ze dat ding naar binnen hebben gekregen... is het niet enkel een poging geweest?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 03:14 schreef cerror het volgende:
Ik moest eerst keihard lachen en toen toch wel een beetje pruilen voor dat naïeve meisje.
+ een trauma voor zijn levenquote:
+ Sterk verhaal voor in de kroegquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:20 schreef EricT het volgende:
[..]
+ een trauma voor zijn leven
+ een mooie anekdote voor zijn vrienden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |