Nee, ik heb nog een stuk of 30 vrije dagenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Doe net als mij, lekker op vakantie naar NederlandSlapen bij je kameraden, familiebezoekje doen, heerlijk
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://www.albert.nl
Nu hou ik ff mn mond, ik vervuil de boel een beetje geloof ik
Ik heb tenminste voor volgend jaar nog niets gepland.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ha, plebs
Dit jaar geen vakantie voor mij, zoals het hoort.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb tenminste voor volgend jaar nog niets gepland.
Hetgeen vrijwel onmogelijk is...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een stuk of 30 vrije dagen
Wel. Gisteren zei je nog dat je in het voorjaar via Helsinki naar Japan gaat...quote:
Wel als je er minder per jaar krijgt door parttimewerkquote:
Toevallig zaten die etickets in mijn emailbox. Maar ik heb nog niets gepland aldaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:08 schreef OA het volgende:
[..]
Wel. Gisteren zei je nog dat je in het voorjaar via Helsinki naar Japan gaat...
Inleiding arbeidsintegratie.. een tentamen wat ik nu voor de 4e keer ga maken..Ik kom maar niet van die 5 afquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Studentenleven is zwaar
Wat voor tentamen?
Beterschap en slaap lekkerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:08 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik ga mijn warme nest weer opzoeken. Ben doodziek mensen.
Zie je wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel als je er minder per jaar krijgt door parttimewerk
Uiteraard. Ik heb ook regelmatig etickets in mijn mailbox zitten.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toevallig zaten die etickets in mijn emailbox. Maar ik heb nog niets gepland aldaar.
Ach, wat is 4x nou helemaal... Ik heb het tentamen statistiek slechts 7x moeten doen....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Inleiding arbeidsintegratie.. een tentamen wat ik nu voor de 4e keer ga maken..Ik kom maar niet van die 5 af
Allerminstquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nu hou ik ff mn mond, ik vervuil de boel een beetje geloof ik
Ja dank je. Kom de deur niet uit de komende dagenquote:
Weinig vakanties dus.quote:
Ja hou maar op joh.. statistiek begint volgende periode geloof ik. dat gaat ook een groot drama wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:14 schreef OA het volgende:
Ach, wat is 4x nou helemaal... Ik heb het tentamen statistiek slechts 7x moeten doen....
Wat is een CBO burger, van dat linkje word ik niets wijzerquote:
Tirol is in de zomer geen kut te doenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi. Ik heb de griep, kom net uit bed
Maar Tirol en Zillertal en zulks is wel super natuurlijk
Tarieven 2009 moeten december klaar zijn en dan zijn we open voor boekingen. Plek is er meestal wel, maar als je zeker weet welke week je wilt gaan is het slim om te boeken. Anders kan het zijn dat er net een grote groep heeft geboekt, die nemen meestal het hele hotel (98 bedden). Zijn meestal wel met wat minder maar zo kunnen ze zelf indelen en hoeven ze geen rekening met anderen te houden. De tarieven die nu op de site staan voor de zomer blijven hoogstwaarschijnlijk hetzelfde.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
AllerminstGa door
Wanneer komen de tarieven voor zomer 2009? En hoe vroeg van tevoren is raadzaam om te boeken?
pfff... sterkte danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Inleiding arbeidsintegratie.. een tentamen wat ik nu voor de 4e keer ga maken..Ik kom maar niet van die 5 af
Truste!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:08 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik ga mijn warme nest weer opzoeken. Ben doodziek mensen.
Chicken Bacon Onionquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is een CBO burger, van dat linkje word ik niets wijzer
Een hele zomer lang niet neequote:
Dank jequote:
Klinkt bah als het van een fastfoodketen is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |