abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62215075
O.K.
Ik schrijf slecht nederlands maar toch wil ik graag vertellen dat het waar is wat over groepstalking verteld wordt .
Waarom dat gebeurt weet ik niet .We worden geisoleerd .Als ik naar buiten loop gaan alle ramen wijd open ondanks dat het regent , op een de zelfde plek staat de zelfde persoon opmij te wachten , mense dragen de zelfde kleiding als ik zodat ik een gevoel heb dat ik mij zelf op de straat tegen kom .
Zeg mij niet dat ik gek ben of dat ik alles verzonen heb . Het duurt 6 jaar . We zijn 2 keer verhuisd . Ze komen achter ons aan .
Ik kan niks bedenken
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:53:37 #2
167923 appelsjap
All the above
pi_62215116
WHAHAHAHAHA _!
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_62215162
Heb je het er al eens met een dokter over gehad?
pi_62215202
En van wie ben jij een kloon?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:56:08 #5
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_62215210
quote:
Zeg mij niet dat ik gek ben of dat ik alles verzonen heb
ok
[KNE]-Mod
pi_62215294
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:55 schreef Jonathon het volgende:
En van wie ben jij een kloon?
Mijn potentiële post wat doe je
pi_62215306
De bedoeling van een groepstalking is iemand gek maken met gewone dingen .Als je dat verteld aan andere mensen ze geloven het niet , zoals jullie.
Ik kan niks bedenken
pi_62215335
quote:
Zeg mij niet dat ik gek ben of dat ik alles verzonen heb
Ik doe het toch.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:59:06 #10
185261 Scaurus
Memento mori
pi_62215344
Het zijn...

a) Illuminati
b) Katholieke priesters van Opus Dei
c) Bilderbergconferentie-gangers
d) Joden
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_62215423
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:59 schreef Scaurus het volgende:
Het zijn...

a) Illuminati
d) Joden
d, heb ik het goed
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:04:10 #12
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_62215555
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef slachtoffer het volgende:
De bedoeling van een groepstalking is iemand gek maken met gewone dingen .Als je dat verteld aan andere mensen ze geloven het niet , zoals jullie.
Toet toet
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_62215574
ik weet niet precies wat je bedoelt, TS. Als je bedoelt wat ik hoop dat je bedoelt raad ik je aan om naar een ander werelddeel te verhuizen (en dan niet Australië of N-Amerika).

Als je bedoelt wat ik vrees dat je bedoelt dan heb je waarschijnlijk te maken met hallucinaties en dan raad ik je aan om contact op te nemen met je huisarts (die je vervolgens naar andere instanties doorverwijst als het goed is).
pi_62215579
Het zijn Scientologists.

Indien serieus: ga es met dat verhaal naar 'n dokter.
kaasboer
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:12:50 #15
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_62215844
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:59 schreef Scaurus het volgende:
Het zijn...

a) Illuminati
d) Joden
e) Scientology
f) Anti-rook controleurs
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:12:51 #16
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_62215846
quote:
En in je omgeving heeft ook niemand het door natuurlijk
[KNE]-Mod
pi_62215893
@ Slachtoffer:

Ja, je maakt wat mee heh.

Maar Ik zou maar oppassen met wat je allemaal verteld op internet. Op internet ben je makkelijk te traceren! Ik durf te wedden dat ze je ook op internet volgen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:21:56 #18
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_62216181
Vriendelijke groeten,
De Plant
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:22:01 #19
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_62216184
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:12 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

En in je omgeving heeft ook niemand het door natuurlijk

Je snapt het niet. Die doen het juist. Iedereen zit in het complot.
Ze kunnen je zelfs aan de diaree laten gaan met groepstalking

Groepstalking staat voor het van minuut tot minuut in de gaten van het slachtoffer middels geavanceerde (audio en video) afluisterapparatuur en vervolgens reageren op alle ‘bewegingen’ van het slachtoffer. Dit reageren kan door ergens verderop iets in een vuilnisbak te gooien, door een auto of fietser voorbij te laten rijden, door met stoelen te schuiven, met een stuiterbal te gooien, door buren tegelijkertijd te laten aankomen of vertrekken, door emails te sturen die verwijzen naar gebeurtenissen in het leven van het slachtoffer, enz. Groepstalking wordt gecombineerd met allerlei andere zaken, waaronder het gebruik van microgolf wapens, zie hieronder. Andere zaken die gedaan worden zijn het construeren van auto-ongelukken, mensen dingen laten zeggen/vragen die zij niet behoren te weten, op specifieke momenten gebeld worden, geluiden maken in het huis van het slachtoffer, storen van radio en televisie, in winkels diefstalalarmen laten afgaan, veroorzaken van acute diaree op cruciale momenten, vernielen van eigendom, storen en manipuleren van communicatie (telefoon, mobiele telefoon, internet).

http://www.groepstalking.nl/
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:26:35 #20
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62216366
Tinoz, ben jij het?
pi_62216458
quote:
Okay...

Maar dan de vraag, waarom ben jij zo belangrijk dat het bij jou gebeurd?
Wat is dan de bedoeling ervan?

Snap er geen jota van...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_62216510
Waarom groepstalking?

Zoals in alle landen in de wereld wil ook in Nederland de zittende macht zijn positie behouden. Dat gebeurt niet middels democratische middelen maar met grof geweld. Van landen als Rusland is bekend dat mensen niet erg subtiel worden uitgeschakeld. In onze westerse wereld gebeurt dat wel zeer subtiel. Geheime diensten zijn niets anders dan verlengstukken van de (criminele) elite om posities te behouden of uit te breiden. Dat daarbij allerlei volkomen normale vaak willekeurige mensen in gekkenhuizen en gevangenissen belanden en vele doden vallen is iets dat voor lief wordt genomen. Geheime diensten zijn overheid en alszodanig zijn ze nagenoeg onkwetsbaar. Het is dan ook onvermijdelijk dat er psychopaten werken die graag voor God spelen.
pi_62216594
Ha! Tof topic.
  † In Memoriam † dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:35:00 #24
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_62216659
Groeps talking? Gezellig!
Carpe Libertatem
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:38:32 #25
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_62216785
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:04 schreef _stilte het volgende:
ik weet niet precies wat je bedoelt, TS. Als je bedoelt wat ik hoop dat je bedoelt raad ik je aan om naar een ander werelddeel te verhuizen (en dan niet Australië of N-Amerika).

Als je bedoelt wat ik vrees dat je bedoelt dan heb je waarschijnlijk te maken met hallucinaties en dan raad ik je aan om contact op te nemen met je huisarts (die je vervolgens naar andere instanties doorverwijst als het goed is).
en wat zou dat moeten zijn?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_62216796
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:26 schreef SHE het volgende:
Tinoz, ben jij het?
Ik hoefde de OP maar één keer te lezen. Bij Tinoz heb ik na pas na 3 keer lezen een beetje door wat er staat. Ook beheerst Tinoz het Nederlands uitstekend. Nee, hier hebben we niet met TInoz te doen.

Wel een mooi verhaal trouwens. Ik wil eigenlijk een veel langere en specifiekere uitleg. Ts... Zou je een precieze omschrijving kunnen geven van één dag in jouw leven? Hoe doet men jou precies na? Weet je ook om welke mensen het gaat die je stalken of zijn het gewoon willekeurige personen?
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_62217059
Schrijf een boek, slotje.
pi_62217071
O, wacht, doe dat maar niet trouwens.
  One tough cookie dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:51:57 #29
169210 liesje1979
pi_62217306
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Vriendelijke groeten,
De Plant
pi_62217599
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:04 schreef _stilte het volgende:

Jij hoopt dat er iets aan de hand is waardoor de TS moet verhuizen naar een ander werelddeel?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62224606
Edit

Laat ik dit maar even niet doen want dan wordt die arme man helemaal gek. .
  woensdag 8 oktober 2008 @ 11:09:24 #33
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62226759
Sorry, maar dit topic gaat nergens over. Mocht je serieus zijn dan kan je waarschijnlijk terecht in http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/31 maar zorg wel voor wat meer duidelijkheid enzo...

Dit topic gaat dicht.
Géén kloon van tvlxd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')