d, heb ik het goedquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:59 schreef Scaurus het volgende:
Het zijn...
a) Illuminati
b) Katholieke priesters van Opus Dei
c) Bilderbergconferentie-gangers
d) Joden
Toet toetquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef slachtoffer het volgende:
De bedoeling van een groepstalking is iemand gek maken met gewone dingen .Als je dat verteld aan andere mensen ze geloven het niet , zoals jullie.
e) Scientologyquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:59 schreef Scaurus het volgende:
Het zijn...
a) Illuminati
b) Katholieke priesters van Opus Dei
c) Bilderbergconferentie-gangers
d) Joden
En in je omgeving heeft ook niemand het door natuurlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef slachtoffer het volgende:
De bedoeling van een groepstalking is iemand gek maken met gewone dingen .Als je dat verteld aan andere mensen ze geloven het niet , zoals jullie.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
En in je omgeving heeft ook niemand het door natuurlijk
Okay...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef slachtoffer het volgende:
en wat zou dat moeten zijn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:04 schreef _stilte het volgende:
ik weet niet precies wat je bedoelt, TS. Als je bedoelt wat ik hoop dat je bedoelt raad ik je aan om naar een ander werelddeel te verhuizen (en dan niet Australië of N-Amerika).
Als je bedoelt wat ik vrees dat je bedoelt dan heb je waarschijnlijk te maken met hallucinaties en dan raad ik je aan om contact op te nemen met je huisarts (die je vervolgens naar andere instanties doorverwijst als het goed is).
Ik hoefde de OP maar één keer te lezen. Bij Tinoz heb ik na pas na 3 keer lezen een beetje door wat er staat. Ook beheerst Tinoz het Nederlands uitstekend. Nee, hier hebben we niet met TInoz te doen.quote:
Jij hoopt dat er iets aan de hand is waardoor de TS moet verhuizen naar een ander werelddeel?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:04 schreef _stilte het volgende:
ik weet niet precies wat je bedoelt, TS. Als je bedoelt wat ik hoop dat je bedoelt raad ik je aan om naar een ander werelddeel te verhuizen (en dan niet Australië of N-Amerika).
Als je bedoelt wat ik vrees dat je bedoelt dan heb je waarschijnlijk te maken met hallucinaties en dan raad ik je aan om contact op te nemen met je huisarts (die je vervolgens naar andere instanties doorverwijst als het goed is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |