Door te chatten op het forum met Olep? Just Olep?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dank je.
Welke FA's komen dan 'weer' zeuren btw?
Ik ben m'n posts trouwens niet aan het opkrikken, niet met dat doel iig. Ik heb het best naar m'n zin hier
Olep is de enige die reageert. Anders chat ik ook graag met andere topic's. Dit is niet voor niks een SC topic, zoals je al zei.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Door te chatten op het forum met Olep? Just Olep?
Waarom ga je niet in de KLB SC zitten ofzo?
*meldtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Olep is de enige die reageert. Anders chat ik ook graag met andere topic's. Dit is niet voor niks een SC topic, zoals je al zei.
En nogmaals, welke FA's?
Triest is dat he? Elke keer verandert de bagger weer in een serieuze discussie.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:36 schreef kurk_droog het volgende:
Waarom komt cerror telkens al die topics verzieken met dat geblaat van hem?
Ik heb er al 3. Maar hier mag je baggeren, dit is het nachtbagger topic.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:41 schreef kurk_droog het volgende:
Niet teveel bagger van mijn kant aangezien remlof me een lief mailtje stuurde met iets in de trend van dat ik kanker moet krijgen als ik zo doorga.. Nou vraag ik mij af of fok de kwaliteitsusers weg wil ebben
Proffesioneel van hem om zoiets toe te sturen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:41 schreef kurk_droog het volgende:
Niet teveel bagger van mijn kant aangezien remlof me een lief mailtje stuurde met iets in de trend van dat ik kanker moet krijgen als ik zo doorga.. Nou vraag ik mij af of fok de kwaliteitsusers weg wil ebben
Remlof is dan ook erg lief.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Proffesioneel van hem om zoiets toe te sturen.
Dattie lief is?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:45 schreef GGMM het volgende:
En terecht.
Heejquote:
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej![]()
Niet schelden met woorden die je nog nooit hebt gezien/geproefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |