Ik heb er al 3. Maar hier mag je baggeren, dit is het nachtbagger topic.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:41 schreef kurk_droog het volgende:
Niet teveel bagger van mijn kant aangezien remlof me een lief mailtje stuurde met iets in de trend van dat ik kanker moet krijgen als ik zo doorga.. Nou vraag ik mij af of fok de kwaliteitsusers weg wil ebben
Proffesioneel van hem om zoiets toe te sturen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:41 schreef kurk_droog het volgende:
Niet teveel bagger van mijn kant aangezien remlof me een lief mailtje stuurde met iets in de trend van dat ik kanker moet krijgen als ik zo doorga.. Nou vraag ik mij af of fok de kwaliteitsusers weg wil ebben
Remlof is dan ook erg lief.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Proffesioneel van hem om zoiets toe te sturen.
Dattie lief is?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:45 schreef GGMM het volgende:
En terecht.
Heejquote:
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej![]()
Niet schelden met woorden die je nog nooit hebt gezien/geproefd.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej![]()
Niet schelden met woorden die je nog nooit hebt gezien/geproefd.
* PrintScreen hiervan erg doet schrikken.quote:
Vertel?quote:
Omdat?quote:
Fluister het dan maar.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar durf ik niet over te praten, ik ben preuts.
Heul wel! Ik ben TS.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Omdat?
Dacht het niet.... je bent gewoon nog niet klaar voor December.
Okeej... dag dan maar.quote:
Heul wel... maar ik wil geen kwaliteit verlagende user zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:53 schreef kurk_droog het volgende:
PS kan er niet mee omgaan.
Come on... ik ben toch echt geen vreemde meer?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik voel me er niet echt gemakkelijk bij om het met een vreemde over mijn seksleven te hebben.
post dan gewoon niet. kutuserquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heul wel... maar ik wil geen kwaliteit verlagende user zijn.
Ik lees niet mee.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Come on... ik ben toch echt geen vreemde meer?
Ik beloof je dat het tussen ons blijft?
Hoe oud ben je eigenlijk? Weten je ouders dat je vreemde jongens naar hun seksleven vraagt?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Come on... ik ben toch echt geen vreemde meer?
Ik beloof je dat het tussen ons blijft?
Daarom dusquote:
Waarvan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
Is dit zo een incrowdtopic?
GGMM en Olep zijn btw de enige namen die ik herken.
inlichtingen over mij bij biogarde, juup of remlof..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
Is dit zo een incrowdtopic?
GGMM en Olep zijn btw de enige namen die ik herken.
Vertel jij je ouders alles?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk? Weten je ouders dat je vreemde jongens naar hun seksleven vraagt?
Zie je weleens voorbij komen in de AT.quote:
Waarschijnlijk wel, als hij uit school komt en z'n moeder hem aan de keukentafel op zit te wachten met een lekker bakje thee.quote:
Reflecteer je zelfbeeld niet op mij.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:02 schreef Thieske het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, als hij uit school komt en z'n moeder hem aan de keukentafel op zit te wachten met een lekker bakje thee.
En ze vraagt: "Koekje erbij?"quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:02 schreef Thieske het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, als hij uit school komt en z'n moeder hem aan de keukentafel op zit te wachten met een lekker bakje thee.
eenschquote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:04 schreef Olep het volgende:
Laten we het gezellig houden dames en heren.
Die van Pappa?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:04 schreef Thieske het volgende:
[..]
En als je die dag op school je best gedaan hebt dan krijg je ook nog eens een lekkere lolly.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:04 schreef Thieske het volgende:
[..]
En als je die dag op school je best gedaan het dan krijg je ook nog eens een lekkere lolly.
Reageer eens op m'n post.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:06 schreef cerror het volgende:
Relluh! Relluh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |