Zie je weleens voorbij komen in de AT.quote:
Waarschijnlijk wel, als hij uit school komt en z'n moeder hem aan de keukentafel op zit te wachten met een lekker bakje thee.quote:
Reflecteer je zelfbeeld niet op mij.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:02 schreef Thieske het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, als hij uit school komt en z'n moeder hem aan de keukentafel op zit te wachten met een lekker bakje thee.
En ze vraagt: "Koekje erbij?"quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:02 schreef Thieske het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, als hij uit school komt en z'n moeder hem aan de keukentafel op zit te wachten met een lekker bakje thee.
eenschquote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:04 schreef Olep het volgende:
Laten we het gezellig houden dames en heren.
Die van Pappa?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:04 schreef Thieske het volgende:
[..]
En als je die dag op school je best gedaan hebt dan krijg je ook nog eens een lekkere lolly.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:04 schreef Thieske het volgende:
[..]
En als je die dag op school je best gedaan het dan krijg je ook nog eens een lekkere lolly.
Reageer eens op m'n post.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:06 schreef cerror het volgende:
Relluh! Relluh!
Strak totaan het huigje toch?quote:
Welke? Over de FA's? Gaat je geen reet aan.quote:
Dan issie best wel snel klaar lijkt me.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:07 schreef kurk_droog het volgende:
Cerror, wil je al mijn kwaliteits notes pm'en ?
NEE!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:07 schreef kurk_droog het volgende:
Cerror, wil je al mijn kwaliteits notes pm'en ?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Welke? Over de FA's? Gaat je geen reet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |