Haterquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Time goes fast when you're having fun
Nu gaat het weer langzaam
Olep zorgt tenminste dat de kwaliteit op dit forum op peil blijft. Deed jij dat maar ouwe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:01 schreef miodzio het volgende:
Had jij geen ban, kutuser?
olep en kwaliteit in 1 zinquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Olep zorgt tenminste dat de kwaliteit op dit forum op peil blijft. Deed jij dat maar ouwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
olep en kwaliteit in 1 zinDan is het goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck today, it's tomorrow.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Olep zorgt tenminste dat de kwaliteit op dit forum op peil blijft. Deed jij dat maar ouwe.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Goeie post.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Is er ergens een SC waar we even kunnen posten? Ik wil niet weer een banquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:11 schreef GGMM het volgende:
Thnx, jij ook. Gemiddelde aantal posts per dag gaan weer met 350% omhoog.
Ik vind dit wel een SC waardig topic. Baggertopic is er verder niet toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:12 schreef Olep het volgende:
[..]
Is er ergens een SC waar we even kunnen posten? Ik wil niet weer een ban
Ja, dit is de SC.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:12 schreef Olep het volgende:
[..]
Is er ergens een SC waar we even kunnen posten? Ik wil niet weer een ban
Dat weet je niet!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:13 schreef cerror het volgende:
Maar dit word toch alleen maar een dialoog tussen jullie twee hoogstwaarschijnlijk.
Wat grappig, dat wou ik net aan jou vragen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:13 schreef Olep het volgende:
Hoe waren je 2 dagen ggmm
Precies, en nu wegwezen jij.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:13 schreef cerror het volgende:
Maar dit word toch alleen maar een dialoog tussen jullie twee hoogstwaarschijnlijk.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat grappig, dat wou ik net aan jou vragen.
Mijn 2 dagen waren prima, eigenlijk. Ik moet zeggen dat ik fok! niet zou missen mocht het weggaan, ik heb kennelijk nog andere hobby's.
Onder andere, ja.quote:
Aha, dan loog hij.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:22 schreef cerror het volgende:
Weet je wat het is nu? Ik wil donders graag dit stuk bagger sluiten.
Maar we laten altijd wel wat bagger open dus waarom dit niet was mijn idee.
Maar nu heb ik zoiets: Jezus Christus, voeg elkaar toe op msn en ga daar chatten i.p.v. hier, want dit is gewoon postkrikken.
Maar als ik het sluit komen de FA's weer huilen.
En murp hield jullie geen hand boven het hoofd trouwens.
Download het dan maar.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aha, dan loog hij.
Ik heb trouwens geen msn.
Nee dank je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |