Spelregelsquote:**Naam deelnemer.......................
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 8 in de uitslag van de race (max 44 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
Vergeet Gitanki niet voor 't topicquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:46 schreef rene29 het volgende:
Oh Sally,
Denk jij dat er maar 7 coureurs finishen, of ben je nummer acht gewoon vergeten?
En bedankt voor de herinering, en gitanki voor de OP
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:28 schreef LeXX het volgende:
sally, west en almighty denken volgens mij dat er wel erg veel regen gaat vallen, met een poletijd van rond de 1,5 uur![]()
Edit: Oeh, ik zie nu ook oa colt, googol en moppie met deze voorspelling
quote:Lap Record: 1:28.193 - L Hamilton (2007)
Ik van de pole van vorig jaar (+ een klein beetje). Rijden ze nu 1.18.4 tijdens de eerste trainingen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[..]
Daar ging ik een beetje van uit.
1:27,002 bedoelde ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:28 schreef LeXX het volgende:
sally, west en almighty denken volgens mij dat er wel erg veel regen gaat vallen, met een poletijd van rond de 1,5 uur![]()
Kookquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik van de pole van vorig jaar (+ een klein beetje). Rijden ze nu 1.18.4 tijdens de eerste trainingen.
8,5 sec of 5400 sec maakt toevallig niks uit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:28 schreef LeXX het volgende:
China? Dat vind ik op z'n minst knapquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:16 schreef ColtZ40 het volgende:
De uitslag van Japan:
De Tussenstand na China: ?
Altijd handig zo'n glazen bol.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
China? Dat vind ik op z'n minst knap
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
China? Dat vind ik op z'n minst knap
Om Herman Finkers te citeren: een punt of komma verkeerd kan van zelfs Jezus nog een ketter makenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
8,5 sec of 5400 sec maakt toevallig niks uit.
Dank u, maar het maakte niets meer uitquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
8,5 sec of 5400 sec maakt toevallig niks uit.
Ikke!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank u, maar het maakte niets meer uitIk zat toch fout
Zo, niet slecht gedaan!Mocht wel na de beschamende vorige keer
Oh, en nog altijd zijn er mensen die geen voorspelling hebben geplaatst... Dus een PM maakt ook niet echt uit, een paar mensen hebben me gezegd dat ze het anders vergeten zouden zijn.
Eens tellen hoeveel personen de PM gelezen hebben (ja, als crew kan ik dat)
17 hebben de PM gelezen voor de deadline, en Coltz40 heeft 'm later gelezen, en ik tel natuurlijk niet mee![]()
Dan blijft er 1 persoon over die 'm niet gelezen heeft.
En helaas maar 14 voorspellingen...
Feliquote:
We gaan voor P1 in het constructeursklassement natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:09 schreef Almighty het volgende:
En Williams is weer terug in de race voor een podium plaats!! Good job West!
Daar gaan wij al voor, dus meer dan P2 rest er niet .quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:37 schreef WEST het volgende:
[..]
We gaan voor P1 in het constructeursklassement natuurlijk.
zonde dat ik singapore vergeten ben
Maar we gaan die 19 punten achterstand vast niet goedmaken in 2 racesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar gaan wij al voor, dus meer dan P2 rest er niet .
Je had 'm gisteren gelezenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ikke!
Kan helaas op mijn werk geen PM lezen en thuis.... tja dan houdt Colt de pc altijd bezet:-)
Heb ik gedaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Je had 'm gisteren gelezen
Maareh, jij en ColtZ40 wonen in 1 huis...FOK!stel?
We waren al een stel voor Fok...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Je had 'm gisteren gelezen
Maareh, jij en ColtZ40 wonen in 1 huis...FOK!stel?
Maar niet gespamd in dit topicquote:
Al voor FOK! dan al een stel (dus sinds 1999), of er samen ingerold?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
We waren al een stel voor Fok...
Maar wel allebei fanatieke Fokkers....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |