abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62742054
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:55 schreef bassieVL het volgende:
Volgens www.bahn.de ben je vanaf Eindhoven ¤ 22.40 kwijt en +- 3 uur van je leven.
Dan ben je pas op het station van Weeze, niet op de luchthaven

Met http://www.airexpressbus.com/ kost maar 13,50 vanaf Nijmegen

Of je neemt een taxi vanuit Boxmeer of Venray.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:14:19 #52
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62742099
Smerige bagger maatschappij.

Ik kies voor online in-checken want dit komt beter uit mbt 's nachts vliegen. Doet de website 't niet. Wat er vervolgens op uitkomt dat we gewoon moeten betalen voor het inchecken want we hebben gekozen voor online inchecken en dat hebben we niet gedaan.

Die kankerwebsite werkt niet zoals hij hoort te werken en dat moeten wíj daar voor betalen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_62742126
Ik heb deze afgelopen week twee keer met Ryanair gevlogen, waren goede vluchten
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_62742180
Je kan ook even bellen, natuurlijk... ervaringen in dit topic zijn zeer positief over het iets (gratis) laten veranderen bij de helpdesk...
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:24:34 #55
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62742293
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:18 schreef DutchTrain het volgende:
Je kan ook even bellen, natuurlijk... ervaringen in dit topic zijn zeer positief over het iets (gratis) laten veranderen bij de helpdesk...
Bellen? Er stond bij de foutmelding dat als de fout bleef aanhouden je contact op kon nemen met de helpdesk. Wat blijkt? De helpdesk is gesloten op zaterdag en zondag.

Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_62742311
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:12 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dan ben je pas op het station van Weeze, niet op de luchthaven
Dat was tot en met Terminal 1 in Weeze, oftewel de luchthaven.
quote:


Met http://www.airexpressbus.com/ kost maar 13,50 vanaf Nijmegen

Of je neemt een taxi vanuit Boxmeer of Venray.
Die opties zijn misschien nog beter. Zeker als je met een paar man/vrouwen bent.
Stop rockin' the boat.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:27:57 #57
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62742355
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:25 schreef bassieVL het volgende:

[..]

Dat was tot en met Terminal 1 in Weeze, oftewel de luchthaven.
[..]

Die opties zijn misschien nog beter. Zeker als je met een paar man/vrouwen bent.
Wij waren met de auto. Met 5 personen naar Weeze gecrosst iets van 100 euro kwijt aan benzine + parkeerkosten dus dat is 20 eu p.p. voor een weekje. Valt mee.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_62742419
Ik heb familie en vrienden in Venlo wonen. Dus altijd wel iemand die ons wil/kan brengen.
Stop rockin' the boat.
pi_62742661
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:25 schreef bassieVL het volgende:
Dat was tot en met Terminal 1 in Weeze, oftewel de luchthaven.

Dan vallen de reisduur en kosten nog wel mee. Maar je maakt natuurlijk wel een aardige omweg..
pi_62742728
Wanneer is het mogelijk te boeken voor de zomer van 2009?
pi_62743631
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:40 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dan vallen de reisduur en kosten nog wel mee. Maar je maakt natuurlijk wel een aardige omweg..
Je moet inderdaad 4 keer overstappen. In Venlo, Viersen, Krefeld, Weeze. Steeds kleine stukjes.
Dus de optie vanaf Nijmegen met de bus klinkt dan het makkelijkste.
Stop rockin' the boat.
pi_62788377
Ryanair, sleazy paupermaatschappij. Vliegen alleen vanaf klote-vliegveldjes (Eindhoven, Charleroi). Betalen voor je drankjes vind ik geen ramp, betalen voor bagage inchecken vind ik wel idioot. Om nog maar niet te spreken over hun priority boarding. Eerder slechte ervaringen (allemaal van die goedkope-vluchtpaupers die werkelijk hun ellebogen in je gezicht planten om vooraan in de rij te komen ).
Maar als je dan PB neemt, mag je als eerste instappen in de bus die je naar het vliegtuig rijdt. Waar de paupers je alsnog wegduwen om eerder in het vliegtuig te zitten. Kom op zeg, kneuzen
Ik hoef echt niet als eerste in te stappen, ik ben tevreden met iedere plek zolang er maar twee stoelen naast elkaar zijn. Maar blijkbaar willen alle medepassagiers per se vooraan bij het raam


En dan melden dat ze de hoogste punctuality hebben. Vind je het gek, als je elke reis drie kwartier te ruim inschat
Klerelijers, dat zijn het. Vieze stinkende Ryanair met hun afgerijselijke gele vliegtuiginterieur

Als je alle kosten (reizen naar afgelegen vliegvelden/parkeren, extra kosten voor wat mij betreft normale service is) bij elkaar optelt, is het vaak even voordelig om met een fatsoenlijke maatschappij te vliegen
pi_62789064
Volgende week heb ik een retourvlucht voor ¤ 20,- van Eindhoven naar Stockholm.
Retourtje Eindhoven is net zo duur als een retour Schiphol. En het retourt Skavsta - Stockholm central is net zo duur als de Arlanda Express.

Welke 'fatsoenlijke' maatschappij kan daar aan tippen? Ook als ik daar 20 euro voor de bagage bij zou tellen.
Stop rockin' the boat.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 18:55:18 #64
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_62789465
De kunst is natuurlijk wel om alle bijkomende kosten bij elkaar op te tellen voor het vervoer van en naar de luchthaven.
Ryanair kan zeker goedkoop zijn, maar je moet wel goed op de verschillende addertjes letten, maar als je een beetje handig bent kan je voor een grijpstuiver vliegen.
Betalen voor in te checken bagage vindt ik prima, ik check, ook voor weekendtrips, nooit bagage in, dus ik vind het prima dat ze de kosten laag houden voor de vluchten en mensen die het wel gebruiken extra belasten. (Hoewel de 15KG regel misschien wat aan de lage kant is).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zaterdag 1 november 2008 @ 08:43:18 #65
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_62856133
Ik heb nog nooit gevlogen en ga dus in januari voor het eerst van mijn leven vliegen naar london stanstead met ryan air.

als ik deze topic zo lees dan is het wel goed te doen met ryan air?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  zaterdag 1 november 2008 @ 09:43:06 #66
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_62856613
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog nooit gevlogen en ga dus in januari voor het eerst van mijn leven vliegen naar london stanstead met ryan air.

als ik deze topic zo lees dan is het wel goed te doen met ryan air?
Het ligt eraan wat je verwacht natuurlijk, als je business klasse service verwacht kan je dat natuurlijk vergeten. Maar Eindhoven - London Stansted is daadwerkelijk 40 minuten vliegen en als je verder niet meer bagage meeneemt dan binnen de limiet van 15 KG en optijd aanwezig bent op het vliegveld kan er weinig mis gaan.

Eindhoven - Stansted is niet een route die geplaagd wordt door uitvallen van vluchten, zoals wel gebeurd op kleine vliegvelden in Frankrijk of Italië.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_62879292
een vraagje, ben namelijk niet zo ervaren met dit soort dingen.
Ik heb een ticket geboekt om naar oslo te gaan in januari voor 12 euro pp incl creditcard kosten. Nu kan helaas mijn vriend niet. Kan ik dan gewoon niet op komen dagen zonder dat er opeens extra kosten worden afgeboekt van mn creditcard omdat ik er niet ben?
Ik kan dit nergens vinden!
pi_62879858
Ja je kan gewoon niet gaan, of alleen, wat je zelf wilt
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_62879880
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:27 schreef kaarinf het volgende:
een vraagje, ben namelijk niet zo ervaren met dit soort dingen.
Ik heb een ticket geboekt om naar oslo te gaan in januari voor 12 euro pp incl creditcard kosten. Nu kan helaas mijn vriend niet. Kan ik dan gewoon niet op komen dagen zonder dat er opeens extra kosten worden afgeboekt van mn creditcard omdat ik er niet ben?
Ik kan dit nergens vinden!
Jahoor, het is eigenlijk hetzelfde als een treinkaartje..als je 'm hebt gekocht voor n bepaalde dag maar er gewoon geen gebruik van maakt is er niks aan de hand. Gewoon een extra lege stoel in het vliegtuig.
  zondag 2 november 2008 @ 14:27:37 #70
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_62882076
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:27 schreef kaarinf het volgende:
een vraagje, ben namelijk niet zo ervaren met dit soort dingen.
Ik heb een ticket geboekt om naar oslo te gaan in januari voor 12 euro pp incl creditcard kosten. Nu kan helaas mijn vriend niet. Kan ik dan gewoon niet op komen dagen zonder dat er opeens extra kosten worden afgeboekt van mn creditcard omdat ik er niet ben?
Ik kan dit nergens vinden!
Bij Ryanair geen probleem, is een point to point airline, en als je er niet bent gaan ze gewoon weg.

Wat jij wel eens ergens gelezen hebt is dat bijvoorbeeld KLM wel eens een naheffing wil sturen als je de heenweg wel hebt gemaakt maar de terugweg niet. Dit doen ze omdat een retourticket vaak goedkoper is dan een enkele reis. (Juridisch gezien overigens voor KLM niet altijd haalbaar omdat je altijd kunt aangeven dat je de terugvlucht gemist hebt voor whatever reason, en aangezien je ticket niet wijzigbaar was heb je een andere manier van transport naar 'huis' gevonden).

Ryanair heeft veel addertjes, maar hier maken ze dan weer geen probleem van
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_62897791
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7705169.stm

Stansted - [vliegveld 40km van een grote Amerikaanse stad vandaan] voor ¤10 is weer een stapje dichterbij

Voor diegenen die durven zo lang de Ryanair tunes en advertenties aan te horen tenminste
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_62897852
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:56 schreef Thetallguy het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7705169.stm

Stansted - [vliegveld 40km van een grote Amerikaanse stad vandaan] voor ¤10 is weer een stapje dichterbij

Voor diegenen die durven zo lang de Ryanair tunes en advertenties aan te horen tenminste
Oeh, interessant!
Die muziekjes neem ik wel op de koop toe .
pi_62898207
Vermakelijk persbericht van Ryanair over Jonathan Ross: http://tinyurl.com/5zjnsw .
pi_62900238
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:56 schreef Thetallguy het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7705169.stm

Stansted - [vliegveld 40km van een grote Amerikaanse stad vandaan] voor ¤10 is weer een stapje dichterbij

Voor diegenen die durven zo lang de Ryanair tunes en advertenties aan te horen tenminste
Klinkt leuk. Alleen vind ik max. 2 uur zeer beperkte beenruimte wel de max. 8u wordt toch echt te gek
Too much is never enough!
pi_62900625
quote:
Op maandag 3 november 2008 08:26 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Klinkt leuk. Alleen vind ik max. 2 uur zeer beperkte beenruimte wel de max. 8u wordt toch echt te gek
2 uur is wel te doen, maar met mijn 1.98m zou ik inderdaad helemaal gek worden op een trans-atlantische vlucht.
Stop rockin' the boat.
pi_62901950
Ryanair upbeat as profits fall
quote:
Profits at budget airline Ryanair have fallen 47% in the first half of the financial year, due to a doubling of the price of fuel. Net profits in the six months to the end of September stood at 214.6m euros (£169m; $277m) compared with 407.6m euros a year earlier, the firm said. Oil prices have fallen, but Ryanair said it expects to make a loss in the last six months of the financial year. The Irish airline is reported to be planning low-cost flights to the US.

The number of passengers using Ryanair grew by 19% to 32 million between April and September.
Despite the economic slowdown, it expects passenger numbers to rise a further 9% this winter, as travellers switch from full-service airlines.
'Cost advantage'
Airlines worldwide have struggled as fuel costs soared earlier this year.
As a result, a number of airlines have gone out of business, and Ryanair predicts more will follow in the coming months. Oil prices peaked at more than $140 a barrel in July but have since fallen to less than $70.

Chief executive Michael O'Leary said that if oil prices remained below $80 a barrel then profits would recover.
"We have a significant cost advantage over our competitors, many of whom have hedged fuel next year at significantly higher levels than current market prices," Mr O'Leary said. "This will force competitors to further increase air fares and widen the price gap between them and Ryanair's lowest fares," he added.
pi_62902016
En uiteraard hoort daar weer een persbericht bij met een aantal uiterst vermakelijke uitspraken en uithalen naar concurrenten bij

http://www.ryanair.com/site/EN/news.php?yr=08&month=nov&story=fin-en-031108&view=email
quote:
RYANAIR HALF YEAR PROFIT FALLS 47% TO ¤215M
FUEL UP 101% AS TRAFFIC GROWS 19% TO 32m.

Ryanair, Europe’s largest low fares airline, today (3 Nov) announced half year profits of ¤215m, 47% down on last years interim profits as half year fuel costs more than doubled from ¤392.7m to ¤788.5m. Traffic grew by 19% to 32m, as average fares (incl. bag charges) fell by 4% to ¤47, while total revenues grew by 16% to ¤1.8bn. Unit costs excluding fuel fell by 6%, (incl. fuel they rose 21%), despite a 2% increase in average sector length.

Ryanair’s CEO Michael O’Leary said:

“Achieving a half year net profit of ¤215m in very difficult trading conditions with record oil prices is a testimony to the strength of the Ryanair lowest fare model, which delivered 19% traffic growth, and a 4% yield decline (due to the absence of Easter and falling baggage penetration rates). Ancillary revenues which grew by 28% to ¤322m account for almost 18% of revenues versus 16% last year. Unit costs including fuel rose by 21%. Fuel accounted for more than 50% of our total operating costs as the cost per barrel doubled from $63 to $125.


Spot fuel prices have fallen recently to $60 pbl as the worldwide recession has led to a collapse in consumer confidence and consumption. Our fuel hedging position remains unchanged for fiscal 2008/09. We are 80% hedged for Q3 at $124 pbl and totally unhedged in Q4. In recent months a significant disconnect has emerged between spot and forward oil prices resulting in fiscal Q1 and Q2 pricing at a premium of $17 pbl over spot rates. In addition the hedging markets are illiquid which partly explains these high premiums. We have taken advantage of these recent falls in oil prices to hedge 25% of Q1 and Q2 fiscal 2009/10 supply at an average of $77 pbl. This will lock in a substantial saving over the $125 pbl paid in the half year to September 2008. We continue to closely monitor fuel prices and look for opportunities to extend our hedges at these much lower oil prices.


High oil prices and the global recession has, (as we predicted), caused a string of airline bankruptcies and/or consolidations in Europe. Recent failures include Alitalia, Excel Airways, Futura, LTE, Sterling and Zoom. Many more loss making European airlines will go bust this winter because of unsustainable losses and insufficient cash reserves. Airline consolidation will continue as flag carriers merge into 3 high fare, fuel surcharging groups, led by Air France, BA, and Lufthansa. Ryanair will continue to compete with these high fare mega carriers most of whom stubbornly refuse to reduce their fuel surcharges to reflect the recent 50% fall in oil prices.


Our new bases at Birmingham, Bologna, Bournemouth, Edinburgh and Reus performed well as consumers flock to Ryanair’s guaranteed lowest fares and no fuel surcharges. We have announced 3 new Italian bases for March‘09 at Alghero and Cagliari in Sardinia and Trapani in Sicily to capitalise on Alitalia’s cutbacks as more airports realise that only Ryanair can deliver rapid sustainable traffic growth. Advance bookings this winter are slightly ahead of target although this is due to repeated price promotions resulting in lower than expected fares.


The Irish government recently announced plans to introduce a ¤10 air travel tax which will discriminate against air transport as it is not applied to competing trains or ferries. We have called on the Irish government to replace this regressive flat rate tax with a fairer and more progressive percentage tax of the fare paid. This flat rate tax is grossly inequitable. Why should rich (business) passengers on ¤3,000 transatlantic airfares only pay the same ¤10 tax as price sensitive shorthaul passengers who (on many Ryanair flights) pay an airfare of less than ¤10. This flat rate travel tax has already failed in the UK and Holland where traffic at many airports is in steep decline. It is inevitable that Irish traffic/tourism will suffer a similar decline next year. While this tax will seriously damage our investment in Aer Lingus (who are almost entirely exposed to Irish originating traffic and whose load factors are steadily declining), its impact on Ryanair will be minor since just 15% of our traffic originates in Ireland. However, our base at Shannon (where average airfares are less than ¤10 all winter long) will be particularly hard hit and we expect to reduce flights and traffic by up to 75% from November 2009 if this penal flat rate tax is implemented as announced.


In the UK we continue to call for the removal of Mr Harry Bush, the hopeless CAA regulator, as well as the sale of Stansted by the BAA monopoly. Mr Bush has rubber stamped almost all of the BAA’s cost increases and capex proposals including their crazy plan to waste £4bn on Terminal 2 despite the unanimous opposition of all Stansted airline users to this gold plated Taj Mahal. He has stood idly by while airlines and passengers suffered lengthy security and passport queues, repeated baggage belt failures and a doubling of passenger charges over the past 18 months. The result of this regulatory failure has been the first decline in Stansted traffic over the last 20 years. The proposed sale of Gatwick is just the latest ruse by the BAA monopoly to avoid the Competition Commission’s break-up recommendations. We believe the UK government and the Competition Authority must force the BAA to bring forward the early sale of Stansted and at least one of the Scottish airports. This will lead to real competition and better passenger service. It will also ensure that efficient facilities are built at Stansted which will meet the needs of airlines and consumers rather than inflate the costs and profits of the BAA monopoly.


We have implemented our plans to ground 15 Stansted aircraft and 4 Dublin aircraft this winter following further unjustified increases in the already high passenger charges at these airports. Despite these reductions, we expect Ryanair’s traffic will still grow by 9% this winter, and by 14% to 58m for the full year. The economic recession has caused consumer confidence to collapse. Ryanair’s fares are now even more attractive as consumers become more price sensitive and trade down from high fare, fuel surcharging airlines, like Air France, BA and Lufthansa. As more airlines go bust, and the wave of European consolidation continues, the strongest survivors will be those airlines -like Ryanair- who are well financed, have a strong balance sheet, and the lowest cost base.



The outlook for the remainder of this fiscal year (2008/09) is dependant upon fares and fuel prices. The recession will continue to drive down oil prices and fares this winter. We will continue to respond with lower fares and aggressive price promotions to keep Europe flying and to maintain our market leading load factors. Although we have limited visibility, we now believe that average fares in the second half will fall by between -15% to -20% leading to losses in the 3rd and 4th quarters. Our full year average fare could fall by almost -12% although these lower fares will be largely offset by lower fuel costs (currently $73 pbl in Q4). As a result our previous guidance remains unchanged and we remain confident that we will break even for the full year.


We expect continuing bankruptcies and consolidations to create even more opportunities for Ryanair to grow. If oil prices remain at approx. $80 pbl next year then our earnings will rebound strongly. We have a significant cost advantage over our competitors many of whom have hedged fuel next year at significantly higher levels than current market prices. This will force competitors to further increase airfares and widen the price gap between them and Ryanair’s lowest fares. With one of the strongest balance sheets in the airline industry, ¤2.1bn in cash and the lowest cost base, Ryanair is strongly positioned to take advantage of the opportunities that will inevitably arise from the financial crisis and economic recession over the coming year”.
Opvallend trouwens dat de gemiddelde omzet per ticket omlaag gegaan is (ondanks de gestegen toeslagen voor bagage en creditcard). Zijn er dan toch steeds meer mensen die zonder incheckbagage weggaan?
pi_62904119
Veel goedkope aanbiedingen nu, veel 20 euro retourkortingen, heb er al een paar gevonden.
pi_62905460
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_62978201
Hebben er momenteel meer mensen problemen bij het online inchecken?
Ik vul alles netjes in (mailadres & nummer creditcard) waarna ik 4 hokjes moet aanvinken. Als laatste wil ik graag inchecken, dus klik op 'Inchecken' maar daar wordt niet echt op gereageerd Als ik daarna op 'Uitrpinten' klik staat er dat ik nog geen boardingpass kan uitprinten omdat ik nog niet ben ingechecked

*help
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_62978241
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:17 schreef Veersesmurf het volgende:
Hebben er momenteel meer mensen problemen bij het online inchecken?
Ik vul alles netjes in (mailadres & nummer creditcard) waarna ik 4 hokjes moet aanvinken. Als laatste wil ik graag inchecken, dus klik op 'Inchecken' maar daar wordt niet echt op gereageerd Als ik daarna op 'Uitrpinten' klik staat er dat ik nog geen boardingpass kan uitprinten omdat ik nog niet ben ingechecked

*help
Heb ik ook wel eens gehad, gewoon later vanavond nog eens proberen
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_62978262
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:19 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens gehad, gewoon later vanavond nog eens proberen
Hartelijk dank voor dit antwoord binnen 2 minuten
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_63011286
Ik probeer al de hele avond een weekendje Riga te boeken. Alles gaat prima, totdat ik wil betalen. "Uw betaling is GEWEIGERD en er is dus geen BETALING tot stand gekomen".

Heb het al 5 keer geprobeerd met twee verschillende creditcards.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_63011922
Hmmm, ik heb hier nog nooit last van gehad. Wat voor soort creditcard heb je? (Master, Visa etc.) kan me voorstellen dat je na 5 keer het nummer wel goed hebt ingetypt?
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_63012290
Heb zowel een Visa als een Master Card geprobeerd...

Van één van die kaarten stonden de gegevens er nog in van de vorige keer. Dus die moeten wel kloppen. Die andere ook twee keer geprobeerd.

Zul je zien dat de prijzen morgen, als ik het nog ene keer probeer, ineens hoger liggen. Moet ook nog eens voor 18 man boeken, dus wil dat eigenlijk zo snel mogelijk gedaan hebben.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_63013567
CVC nummer goed ingevuld (laatste drie cijfers op de achterkant van je kaart) creditcard limiet nog niet bereikt / creditcard nog wel geldig ?
pi_63013685
Kun je wel voor 18 man tegelijk boeken? Beetje domme vraag misschien, maar kan me voorstellen dat er een limiet op zit?
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_63013928
Zul je zien dat je straks 18 man 5x keer naar Riga kunt sturen.
pi_63014137
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:56 schreef MCH het volgende:
Zul je zien dat je straks 18 man 5x keer naar Riga kunt sturen.
Op dezelfde datum ook
Wel vervelend dat je straks al die ID-nummers weer opnieuw moet invullen als het niet lukt

hmmm, kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik echt meer kan helpen. Succes ermee!
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_63033012
Je kan maar voor 9 personen tegelijk boeken. Maar tot nu toe is het voor de eerste 9 nog niet eens gelukt. Net weer geprobeerd maar weer dezelfde melding. Ik dus maar naar het NEDERLANDSE nummer van Ryanair bellen, maar kreeg dus iemand aan de telefoon die alleen Engels kan (opzich geen probleem, maar toch).

Ik had volgens hem al 4 boekingen in het systeem staan, waarvan er 3 "denied" waren, en waarvan er nog één open stond. Nog een keer proberen te betalen maar op dat moment werd ook die boeking verwijderd door een derde persoon.
Ik kreeg het advies om het gewoon nog een keer te proberen, gedaan, maar uiteraard, wéér dezelfde melding.

Zo eerst maar even de twee mensen bellen van wie ik de creditcard geprobeerd heb te gebruiken, moeten ze even kijken over er iets is afgeschreven. Zal je hebben dat dat ineens wél gebeurd is...

Zonde dit, paar keer eerder al met Ryanair gegaan maar toen liep alles prima.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_63033229
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:48 schreef DutchTrain het volgende:
CVC nummer goed ingevuld (laatste drie cijfers op de achterkant van je kaart) creditcard limiet nog niet bereikt / creditcard nog wel geldig ?
Ja, heb ik allemaal nagekeken. Sowieso heb ik een maandje of drie geleden nog bij Ryanair geboekt, en die gegevens stonden er nog in. Kan dus niet fout zijn bijna.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_63048392
Net terug van een vlucht naar marrakech; ging prima; niks geen problemen.
pi_63048430
quote:
Op donderdag 6 november 2008 @ 20:49 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik probeer al de hele avond een weekendje Riga te boeken. Alles gaat prima, totdat ik wil betalen. "Uw betaling is GEWEIGERD en er is dus geen BETALING tot stand gekomen".

Heb het al 5 keer geprobeerd met twee verschillende creditcards.
Ik heb dat ook wel eens gehad, lag hun betalingsysteem plat en kon je alleen bellen om te boeken. Maar daar golden weer andere prijzen, aanbiedingen online gelden dan niet.. Je zou ze kunnen bellen en vragen of hun systeem momenteel kuren heeft, dan weet je meteen of het aan je cc ligt of aan hun.
Whatever I want.
pi_63053038
Van de week ook tegen iets vreemds aangelopen: Online inchecken kan maar tot 4 uur voor je vlucht, daar lijkt me technisch niet echt een reden voor, maar vooruit. Nu bleek van de week dat je minder dan 4 uur voor je vlucht je boardingcard niet meer kan herprinten. Gebeld en toen moesten we maar bij de balie inchecken voor 10¤ p.p. .

Uiteindelijk die 10¤ niet hoeven te betalen omdat ze in Eindhoven coulant waren en al genoeg aan hun hoofd hadden i.v.m. de mist, maar toch.
pi_63054278
Als je minder dan 7 dagen voor vertrek naar Riga wilt, kan dat overigens alleen telefonisch geboekt worden. Misschien ligt het daar aan?
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_63061519
Heb net een beetje gezocht op de site van Ryanair. Maar is het nou zo dat je naar Amerika kan vliegen? Van welke luchthaven zou dat dan wezen?
pi_63061973
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:01 schreef NextSites het volgende:
Heb net een beetje gezocht op de site van Ryanair. Maar is het nou zo dat je naar Amerika kan vliegen? Van welke luchthaven zou dat dan wezen?
Kan nog niet, maar komt als het goed is wel. Al kan ik me nog niet helemaal voorstellen hoe dat rendabel gaat worden voor RyanAir.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_63062012
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Kan nog niet, maar komt als het goed is wel. Al kan ik me nog niet helemaal voorstellen hoe dat rendabel gaat worden voor RyanAir.
Eerder in dit topic had ik er snel een stukje van gelezen. Leek me wel interessant om het te doen. Weet 1 van jullie misschien wanneer het eraan zit te komen?
pi_63066651
2009 waren de laatste geruchten. Vanaf London Stansted en/of Dublin om mee te beginnen. Prijzen vanaf ¤10 enkele reis excl. bagage/creditcard. Winstgevend willen ze het maken door een dure business class te introduceren.

Maar vooralsnog zijn het dus alleen maar geruchten, kan zomer 2009 zijn of pas het einde van het jaar
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_63067447
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:06 schreef Thetallguy het volgende:
2009 waren de laatste geruchten. Vanaf London Stansted en/of Dublin om mee te beginnen. Prijzen vanaf ¤10 enkele reis excl. bagage/creditcard. Winstgevend willen ze het maken door een dure business class te introduceren.

Maar vooralsnog zijn het dus alleen maar geruchten, kan zomer 2009 zijn of pas het einde van het jaar
Dat lijkt mij prima, ik zelf woon in londen, en dat zou goed uitkomen voor mij omdat ik een jaartje naar NY ga vanaf komende zomer.

Overigens heb ik nog nooit met RyanAir gevlogen.. de 1e keer zal ooit gebeuren
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')