Die OP kan jij veel beter Ray..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:12 schreef RayMania het volgende:
Godsamme. Zit je een hele OP te maken voor Jan Lul.
Ik was al verbaast dat er geen topic was. Dus ik flans een leuke OP in elkaar. Ik had al 8 topics verwacht eigenlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:12 schreef RayMania het volgende:
Godsamme. Zit je een hele OP te maken voor Jan Lul.
Nope, die zijn niet interessantquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Was je ook begonnen met andere groepen of niet ?
Juist niet....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:22 schreef Fiskus het volgende:
de thuis- en uitwedstrijden hadden we beter precies andersom kunnen loten
Slavia loopt wel lekker de laatste tijd hoor. Scoren veel. Vooral Tomas Necid moet je in de gaten houden.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:30 schreef RayMania het volgende:
In principe is het wel voordeliger dat Ajax thuis speelt tegen Slavia en Zilina. Want de kans op zes punten tegen deze clubs is groter dan tegen Villa en HSV thuis. Als je in die thuiswedstrijden niet goed presteert, dan moet je dus uit de punten halen. Dat is altijd een stuk moeilijker dan thuis en zeker Ajax heeft het uit tegenwoordig vaak lastig. Dus ik ben niet ontevreden, al zijn het op papier saaie tegenstanders.
hmmmquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:30 schreef RayMania het volgende:
In principe is het wel voordeliger dat Ajax thuis speelt tegen Slavia en Zilina. Want de kans op zes punten tegen deze clubs is groter dan tegen Villa en HSV thuis. Als je in die thuiswedstrijden niet goed presteert, dan moet je dus uit de punten halen. Dat is altijd een stuk moeilijker dan thuis en zeker Ajax heeft het uit tegenwoordig vaak lastig. Dus ik ben niet ontevreden, al zijn het op papier saaie tegenstanders.
Op papier zijn Villa en HSV natuurlijk de twee sterkere, maar we mogen Slavia inderdaad niet onderschatten (zeker niet na vorig jaarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Slavia loopt wel lekker de laatste tijd hoor. Scoren veel. Vooral Tomas Necid moet je in de gaten houden.
Vlcek speelt al sinds de winterstop bij Anderlecht en na een wat matig begin beginnen ze nu op stoom te raken. Beter dan vorig jaar toch wel eigenlijk. Gelukkig is het pas in december en vorig jaar speelde Slavia vanaf november eigenlijk behoorlijk slecht. Wie weet komt er weer zo'n inzinking (hadden ze in 2006/2007 ook). December/Januari is ook winterstop in Tsjechie.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op papier zijn Villa en HSV natuurlijk de twee sterkere, maar we mogen Slavia inderdaad niet onderschatten (zeker niet na vorig jaar). Ajax is het natuurlijk wel aan z'n stand verplicht om bij de eerste drie te eindigen.
Is Slavia minder dan vorig jaar? En speelt die spits die de 2-1 maakte er nog?
Relativeer dit met de prijs voor m'n SCC van Ajax en je zou als het kaarten van Ajax waren, 185 keiharde Euros lappen voor die 2 kaarten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Kaartje voor Slavia-Aston Villa + Slavia-HSV is incl. 15% korting 42 punten. Teringhonden.
Maar ik wil een spannende wedstrijdquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:08 schreef Silenus het volgende:
Daar denk ik in ieder geval aan het begin van de poule al anders over, met een 0-0 ben ik tevreden.
Ja, 4-0 is lekker spannend.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:09 schreef Rumille het volgende:
[..]
Maar ik wil een spannende wedstrijd
Olicquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Zilina 0-2 HSV
Ajax wordt niet live uitgezonden. Dus kan dat hier of in het uefa cup topic.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:54 schreef Palmboom313 het volgende:
geen live topic voor ajaxHup ajax
Milner is dan ook gewoon een rechtermiddenvelder.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:59 schreef leonnekes het volgende:
Opstellingen
Aston Villa
Friedel
Young, Cuéllar, Laursen, Shorey
Reo-Coker, Petrov, Barry
Milner, Agbonlahor, Young
Ajax
Vermeer
Silva, Oleguer, Vermaelen, Emanuelson
Lindgren, Vertonghen, Gabri
Suįrez, Huntelaar en Sarpong
Opvalland ze spelen beide 4-3-3 terwijl je dit bijna in europa niet meer ziet.
AVFC.co.uk:quote:
quote:Tickets for our UEFA Cup group stage game against Slavia Prague are now sold out - but we do have a few places available on the official day trip package.
The cost of this package is £320 per person.
The UEFA Cup group stage game takes place on Thursday November 6 with a 7.45pm kick-off.
Serieus? Wat is er gebeurd met Sparta.quote:Op maandag 3 november 2008 17:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Slavia - Aston Villa wordt niet op de Tsjechische TV uitgezonden. Kolder van de bovenste plank aangezien het de enige overgebleven Tsjechische ploeg in Europa is.
Sparta lag na een spectaculaire 3-3 thuis tegen Dinamo Zagreb er op uitdoelpunten uit, hehe.quote:Op maandag 3 november 2008 17:51 schreef Rumille het volgende:
[..]
Serieus? Wat is er gebeurd met Sparta.
Ajax wordt ook niet uitgezonden, maar Feyenoord wel.
Ben je gek!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Zin in. Hopen dat Slavia puntjes pakt vanaaf.
Nu hoop ik nog op allebei, maar als puntje bij paaltje komt, dan pakken we Slavia in de laatste wedstrijd.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:29 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Ben je gek!
Zodra Slavia wint hebben we 4 teams voor 3 plaatsen. Ik verwacht toch wel gewoon dat Ajax, Villa en HSV doorgaan. En niet dat we nog problemen krijgen van Slavia...
Droom lekker verder.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:10 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Laat zilina van praag winnen en verliezen van villa zodat ze al uitgeschakeld zijn en laat hamburg winnen van praag dan is een gelijkspel op 17 dec. genoeg
Je moet 'm wel effe updaten dan he.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:52 schreef Reeve het volgende:
Stand groep F:
1. Aston Villa 2- 6 ( 3- 1)
2. Hamburger SV 1- 3 ( 2- 1)
3. AJAX 2- 3 ( 2- 2)
4. Slavia Praag 1- 0 ( 0- 1)
5. MSK Zilina 2- 0 ( 1- 3)
Die was ook niet goed!quote:Op donderdag 4 december 2008 12:54 schreef RayMania het volgende:
Nee, dat is niet de stand. En de stand staat al een paar posts hoger.
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:32 schreef seetjai het volgende:
Dan wordt Ajax 1e in de poule als ze (ruim) winnen van Slavia Praag
Bij gelijk aantal punten, telt toch het doelsaldo ?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Winst is dan gewoon voldoende hoor.
Yupquote:Op donderdag 4 december 2008 22:09 schreef seetjai het volgende:
[..]
Bij gelijk aantal punten, telt toch het doelsaldo ?
Twente is al door.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:46 schreef _Mike_ het volgende:
Mooi, beter redden Twente en NEC het ook nog.
Ohquote:
In Hamburg.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:51 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja wtf doet aston villa. Hopen op een gelijkspel tussen HSV en Aston, waar wordt dat gespeeld? Birmingham of Hamburg? En wij gewoon veel scoren tegen praag.
De nivellering van Groep F.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:46 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de nivellering is toegeslagen
Ajax kennende zullen ze die wedstrijd weer lichtzinnig opvatten. Slavia is namelijk geen aansprekende naam. Sterker nog, het is een stugge en defensieve kutploeg waar Ajax weer moeite mee gaat hebben.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:04 schreef Kriegel het volgende:
Ideaal, hopelijk doen ze er dus ook wat mee en gaan ze het niet als een soort oefenpotje zien.
1 2 3 4 5 6 | 1 Hamburger SV 3 2 0 1 6 4 - 2 2 Aston Villa 3 2 0 1 6 4 - 3 3 Ajax 3 2 0 1 6 3 - 2 4 MSK Zilina 4 1 1 2 4 3 - 4 5 Slavia Praag 3 0 1 2 1 0 - 3 |
Villa wint wel van Twente hoor, die wil je niet loten, wel een mooie sfeer als je in Villa loot.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:47 schreef Dos37 het volgende:
Aston Villa moet 3de worden, en Twente eerste en dan elkaar loten
Het is een mooi uitje, daar gaat het om.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:55 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Villa wint wel van Twente hoor, die wil je niet loten, wel een mooie sfeer als je in Villa loot.![]()
Hopelijk spelen HSV - Villa gelijk vandaag en wij winnen!
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:59 schreef supusepa het volgende:
Ajax gaat makkelijk winnen van die amateurs
Nu gaat het nergens om.quote:
En dan een City-herhaling?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:47 schreef Dos37 het volgende:
Aston Villa moet 3de worden, en Twente eerste en dan elkaar loten
Ja dat was een geweldig uitjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |