2e seizoen 'grote donor show'.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:13 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk toch aan een publiciteitsstunt
Zie post boven jequote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:13 schreef Badabingea het volgende:
Is er al wat meer bekend over de waarheid van dit verhaal?
Alles bij elkaar opgeteld:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:11 schreef Vlindur het volgende:
Dit wordt niet opgelost. Dit eindigt in een doofpot en over een jaar weet niemand of het nou waar was of niet.
En jij zal je ook helemaal niet schuldig voelen als blijkt dat het echt niet zijn telefoonnummer is geweest die Otto heeft gebruikt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:09 schreef Jonathon het volgende:
[..]
Zie post boven je
Zo denk ik er ook over...
We weten allemaal wie het gedaan heeft maar het is niet aan te tonen...
Wat mij leuk lijkt is hem bellen en mij voor doen als oom agent. en hem vertellen dan zijn ouders zijn omgekomen bij een verkeersongeval.. kijken hoe die piept
Briljant!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:11 schreef SunChaser het volgende:
Vanochtend trad T Spoon op bij Giel. Duurde nogal lang]
Giel: ik krijg hier een smsje van Otto: ik pleeg alsnog euthanasie
Net alsof dat 3fm dat nodig heeftquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:38 schreef zhe-devilll het volgende:
Het is gewoon een publiciteitsstunt van die radiozender
Opeens veel luisteraars en in het nieuws...nou nou wat zielig allemaal zeg
jawel want slam fm is de beste nml..dusssquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Net alsof dat 3fm dat nodig heeft.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jawel want slam fm is de beste nml..dusss
Ja echt hequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Net alsof dat 3fm dat nodig heeft.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:36 schreef jmac het volgende:
Wat een Coward. Giel belde 'm zojuist. Hij heet JOOST. Hij nam op maar toen hij hoorde dat 't giel was hing hij snel op en zette hij z'n telefoon uit...
Dat zou betekenen dat die Cecil idd vals beschuldigd is omdat de media vrolijk alles van elkaar overnemen zonder echt te checken of 't allemaal wel klopt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:36 schreef jmac het volgende:
Wat een Coward. Giel belde 'm zojuist. Hij heet JOOST. Hij nam op maar toen hij hoorde dat 't giel was hing hij snel op en zette hij z'n telefoon uit...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:05 schreef jmac het volgende:
je kan 't nummer niet terughalen uit 't systeem daar.
Filmpje boven en onder jequote:Op zondag 12 oktober 2008 01:13 schreef beertenderrr het volgende:
even in het kort hoor, maar is die dude nou dood of niet?
wil je nu een purple star?quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:26 schreef BlueMage het volgende:
Ik zei al vanaf 't begin dat 't een grap was omdat 't zo stil bleef toen ie zei dat ie daar 'met vrienden' zat en toen kreeg ik 'n paar mensen van de FP over me heen, maar ik had gelijk.
M.
jupquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:26 schreef -XX- het volgende:
Ahhh...best sneu.
Is het nou een grap of niet?
ach ik weet niet wat erger is.. iemand zn baas bellen met uitspraken die hij op een forum gedaan heeft of...quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:34 schreef Biancavia het volgende:
Wat een kutgrap.
Wie was dat ook weer?quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ach ik weet niet wat erger is.. iemand zn baas bellen met uitspraken die hij op een forum gedaan heeft of...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |