Voor wat the fuck danquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:13 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk toch aan een publiciteitsstunt
Ja het is vast weer zo'n misplaatste publiciteitsstunt van BNN om aandacht te vragen voor het programma 'over mijn lijk' en voor jongeren met een terminale ziekte in het bijzonder.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:13 schreef Urquhart het volgende:
Mocht Otto verschijnen is het natuurlijk in Truthquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:08 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Als het waar is vind ik dat Otto dat wel ff kan zeggen hier
Daar ben ik het absoluut mee eens...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef SunChaser het volgende:
Het is de schuld van Tong80 die snachts niks beters te doen heeft dan 3FM op tv kijken
Nee, goed gedaan juist van Tong!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef SunChaser het volgende:
Het is de schuld van Tong80 die snachts niks beters te doen heeft dan 3FM op tv kijken
2e seizoen 'grote donor show'.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:13 schreef Urquhart het volgende:
Zie post boven jequote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:13 schreef Badabingea het volgende:
Is er al wat meer bekend over de waarheid van dit verhaal?
Alles bij elkaar opgeteld:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:11 schreef Vlindur het volgende:
Dit wordt niet opgelost. Dit eindigt in een doofpot en over een jaar weet niemand of het nou waar was of niet.
En jij zal je ook helemaal niet schuldig voelen als blijkt dat het echt niet zijn telefoonnummer is geweest die Otto heeft gebruikt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:09 schreef Jonathon het volgende:
[..]
Zie post boven je
Zo denk ik er ook over...
We weten allemaal wie het gedaan heeft maar het is niet aan te tonen...
Wat mij leuk lijkt is hem bellen en mij voor doen als oom agent. en hem vertellen dan zijn ouders zijn omgekomen bij een verkeersongeval.. kijken hoe die piept
Briljant!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:11 schreef SunChaser het volgende:
Vanochtend trad T Spoon op bij Giel. Duurde nogal lang]
Giel: ik krijg hier een smsje van Otto: ik pleeg alsnog euthanasie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |