Maar dat bepaal jij niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lastig, inderdaad..
Maar dan had 'ie vooraf maar moeten inzien dat zulke grapjes not done zijn.
Blijkbaar vindt de maatschappij dit not done..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:45 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Maar dat bepaal jij niet natuurlijk.
Er komt een hoop baggermedia voorbij ook.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:36 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)eller____.html?p=1,1
Muisstil![]()
Hoe weet jij dit dan zo zeker?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe ze er allemaal bij komen dat 3fm zou hebben verklaard dat het Ceriel zeker niet is, dat is dus helemaal niet zo, net zo min als dat ze weten of hij het wél is overigens maar ze hebben in ieder geval niet bekend gemaakt dat het Ceriel niet is. Alleen dat ze het telefoonnummer hebben.
wtfquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:45 schreef hoipim het volgende:
uitslag komt vandaag niet meer, vriendin belde net, ze heeft het papiertje op het bureau laten liggen.
volgens haar was het iets van 63 %zeker dat de stemmen overeen komen, maar dat wist ze niet zeker.
Morgen dus de definitieve uitslag.
Digitaalmedia begon met het melden dat 3fm bij het programma Rtl Boulevard heeft laten weten dat Ceriel het niet is geweest, dit is gewoon onzin want daar werd niks op Rtl Boulevard over gezegd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit dan zo zeker?
Waar staat dat?
Dat is bij Boulevard wel gezegd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Digitaalmedia begon met het melden dat 3fm bij het programma Rtl Boulevard heeft laten weten dat Ceriel het niet is geweest, dit is gewoon onzin want daar werd niks op Rtl Boulevard over gezegd.
Kan ik mij zeer zeker voorstellen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:42 schreef SunChaser het volgende:
Kan best zijn dat het EN niet waar is EN geen grap, maar dat die beller het Tara Sing farma syndroom heeft
Toch maar even teruggekeken, en er wordt inderdaad gemeld dat 3fm bevestigd dat het Ceriel niet is en dat ze het nummer van 'Otto' nog hebben maar ze willen niet zeggen wie er dan wel gebeld heeft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat is bij Boulevard wel gezegd.
Nou, het blijft vaag.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Toch maar even teruggekeken, en er wordt inderdaad gemeld dat 3fm bevestigd dat het Ceriel niet is en dat ze het nummer van 'Otto' nog hebben maar ze willen niet zeggen wie er dan wel gebeld heeft.![]()
Goed gevolgd dus![]()
Ik ben de draad inmiddels dus ook kwijt.
Dat eerste punt van je kun je doorstrepen, het was een grap.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:09 schreef sunmoonstar het volgende:
Maar weer een tvp-tje
Wil dit blijven volgen tot
- Ik zeker weet of het een grap is geweest of niet
- Ik zeker weet dat ze de juiste persoon (naam hoef ik niet persé te weten) te pakken hebben
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:05 schreef Raissa het volgende:
Ben erg benieuwd of dit nou een hoax is of echt
Daar is nog geen 100% volledig bewijs voor toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:12 schreef Resco het volgende:
[..]
Dat eerste punt van je kun je doorstrepen, het was een grap.
Het was pas een goede grap geweest als hij had gerold als Rick.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:54 schreef Oldbie het volgende:
Geweldige grap
Iedereen heeft de mond vol met "kankerlijer", "kanker op", "verkankerd" e.d. Als daar wat van wordt gezegd is het onzin en dan de klager zijn "kankersmoel houwe"
Nu is er eens een grap maar nu gaat het te ver. Spotten met een ziekte is niet leuk. Flikker lekker op zeg![]()
"Otto" kreeg wel twee radiodebielen stil en hij kreeg het voor elkaar om een nummer op de radio te laten draaien die niet thuishoorde in het programma.
Goed gedaan. Goede grap
Als het waar is vind ik dat Otto dat wel ff kan zeggen hierquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:05 schreef Mr_DG het volgende:
Als het uiteindelijk toch waar blijkt te zijn,
Ja die vuile egoist, stuurt niet ff een berichtje ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:08 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Als het waar is vind ik dat Otto dat wel ff kan zeggen hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |