quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:30 schreef tong80 het volgende:
Belt naar Giel om het aan te kondigen.
Over 10 uur is ie er niet meer.
Wordt euthanasie en zijn ouders zullen er bij zijn.
Hij lijdt te veel pijn momenteel. Zijn ouders nemen dit gesprek op.
Zijn mooiste herinering of laatste wens was bij Drie FM op de radio te komen om zijn favo plaat aan te vragen.
Weird ze namen hem eerst niet serieus maar het bleek dat het wel degelijk serieus is.
Erg vreemd om naar te luisteren.
edit op verzoek:
Hier is een link naar het programma. Op ongeveer 23 minuten is het bewuste stuk te beluisteren:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)nacht/laatste-04.wma
En hier beelden vanuit de studio tijdens het gesprek.
Die persoon waarvan men denkt dat hij de grap heeft uitgehaald?quote:
op elkaar lijken is 1.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
bij boulevard hadden ze de stukjes van de euthanasie en de python laten horen, ik vind de stemmen wel op elkaar lijken hoor
Voor alsnog geloof ik in de onschuld van een mens als hij dat zegt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:44 schreef Jonathon het volgende:
Ik heb het stukje bij Boulevard ook net gezien, wat een held zegnu moet ie ook zo flink zijn om te zeggen dat hij zo lollig/triest was geweest om te bellen...
Maar daar kan men toch niet zomaar aan komen, tenzij het écht van belang is, bij politiezaken e.d. ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
Peter r de Vries heeft gelijk, gewoon bellijsten checken.
Die stemmen mogen wel op elkaar lijken maar waterdicht is het niet.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
op elkaar lijken is 1.
Vaststellen is 2.
quote:
Ik denk dat het uitsluitsel bij 3fm vandaan moet komen. Zij hebben het nummer naar eigen zeggen, maar weigeren het vrij te geven aan wie dan ook.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:46 schreef Oblivion het volgende:
En en en en en en en?
Zeker nog geen uitsluitsel...![]()
Waarom bellen die radio DJ's niet gewoon het nummer terug?
(mits het open stond.)
Volgens mij zei hij ook dat Ceriel ze zelf op tafel moest leggen wil hij zijn onschuld aantonen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar daar kan men toch niet zomaar aan komen, tenzij het écht van belang is, bij politiezaken e.d. ?
Als het een grap is, dan is er geen wet overtreden, dus dan vraag ik mij af of je zomaar die bellijsten kan opvragen..
Vond ik juist helemaal niet eigenlijk, de ene stem had een heel andere klank dan de andere.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
bij boulevard hadden ze de stukjes van de euthanasie en de python laten horen, ik vind de stemmen wel op elkaar lijken hoor
Dan is er iets met je gehoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:49 schreef hersenchirurg het volgende:
[..]
Vond ik juist helemaal niet eigenlijk, de ene stem had een heel andere klank dan de andere.
Juist, efteling is een gespeeld accent, 3fm is een echt accent.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:49 schreef hersenchirurg het volgende:
[..]
Vond ik juist helemaal niet eigenlijk, de ene stem had een heel andere klank dan de andere.
Was hij in beeld?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Zojuist Ceriel dus op Boulevard, en hij heeft een vliegticket overlegd waaruit zou moeten blijken dat hij afgelopen weekend in New York is geweest.
Ja.quote:
Kwam hij een beetje overtuigend over?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:58 schreef RaymanNL het volgende:
Ja.
ik ben benieuwd naar de stemvergelijkingstest die iemand hier in dit topic gedaan heeft.
als je nummerherkenning niet aan staat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:46 schreef Oblivion het volgende:
En en en en en en en?
Zeker nog geen uitsluitsel...![]()
Waarom bellen die radio DJ's niet gewoon het nummer terug?
(mits het open stond.)
Nee, lijkt me logisch, als je de heksenjacht hier en op hyves ziet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat het uitsluitsel bij 3fm vandaan moet komen. Zij hebben het nummer naar eigen zeggen, maar weigeren het vrij te geven aan wie dan ook.
je kan 't nummer niet terughalen uit 't systeem daar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:04 schreef evert het volgende:
[..]
als je nummerherkenning niet aan staat?
Pssst, staat er toch echt bij hoor...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:04 schreef evert het volgende:
[..]
als je nummerherkenning niet aan staat?
Waarom? Omdat anderen beweren dat hij dit ooit gedaan heeft?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:44 schreef Jonathon het volgende:
Ik heb het stukje bij Boulevard ook net gezien, wat een held zegnu moet ie ook zo flink zijn om te zeggen dat hij zo lollig/triest was geweest om te bellen...
bron http://home.digitaalmedia.nl/?p=1716quote:
3FM: "Ceriel is het niet"
Volgens onderzoek van 3FM is Ceriel van Egdom, degene die inmiddels op internet en in andere media "beschuldigd" wordt van het euthanasie-telefoontje naar 3FM, niet degene die gebelt heeft. Dat meldt RTL Boulevard vandaag. In de uitzending besteedde het populaire programma aandacht aan de ophef die er is gekomen. Giel Beelen laat in een sms’je aan Albert Verlinde weten dat hij geen aandacht of tijd meer wil besteden aan dit gesprek. "Iemand die zoiets doet, hoeft van mij niet eens meer iets te wensen", laat Beelen weten.
Als t echt was hadden de ouders al gereageerd (via 3FM bv) om te zeggen dat mensen t moeten laten rusten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:05 schreef Raissa het volgende:
Ben erg benieuwd of dit nou een hoax is of echt
Ja jij kan het weten, jij kent 'Otto' naar eigen zeggen althans.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:24 schreef Oom_Agent het volgende:
Je hoort duidelijk dat het Ceriel niet is. Ik hoor een Zuid Gelders accent.
Voor het einde van de maand is er heus wel duidelijkheid denk ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:26 schreef Oblivion het volgende:
Maar als ze weten dat Ceriel het NIET heeft gedaan, en onderzoek hebben gedaan, en dan die laatste zin van Giel van Beelen...
Is het dus toch een grap, alleen zullen ze niet bekend maken wie het gedaan heeft, omdat de gemoederen dus zo hoog oplopen...
Ze willen niks meer loslaten, stel dat de internet detectives weer eens de plank mis slaan...
Ze weten niet of Ceriel het nu wel of niet heeft gedaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:26 schreef Oblivion het volgende:
Maar als ze weten dat Ceriel het NIET heeft gedaan, en onderzoek hebben gedaan, en dan die laatste zin van Giel van Beelen...
Is het dus toch een grap, alleen zullen ze niet bekend maken wie het gedaan heeft, omdat de gemoederen dus zo hoog oplopen...
Ze willen niks meer loslaten, stel dat de internet detectives weer eens de plank mis slaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |