Ik leid een relatief gelukkig bestaan vanuit mijn natuurlijk habitat.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:39 schreef Grulez het volgende:
Je wordt er volgens mij niet echt gelukkig van als je zo zie
Misschien kun je er toch bij zijn aangezien je het niet zo strikt neemt met de regels...quote:Op woensdag 17 december 2008 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens ben er weer. Kom net van mijn werk. Ik heb een mooie knijpkat gehad in mijn kerstpakket. De fles wijn heb ik reeds in de container gedrapeerd.
[ afbeelding ]²
Je zou het denken, gelukkig was de doos er aan gekoppeld.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Misschien kun je er toch bij zijn aangezien je het niet zo strikt neemt met de regels...
Hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 21 december 2008 04:00 schreef Ole het volgende:
is de meet in Amsterdam?
quote:Op zondag 21 december 2008 16:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie het tijdstip waarop ze de post gezet heeft
Sorryquote:Op zondag 21 december 2008 20:11 schreef Xenomaniac het volgende:
Sjims, domme klootzak. Me topic dichtgooien.
Ik hoor het al, jij gaat 10 januari lekker de hele dag en nacht WoW spelen.quote:Op maandag 29 december 2008 15:33 schreef hanstijkel het volgende:
Al die opwinding voor een paar biertjes drinken met contactgestoorde nerds
Aantal posts: 5 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op maandag 29 december 2008 15:33 schreef hanstijkel het volgende:
Hoi kloon.quote:Op maandag 29 december 2008 15:33 schreef hanstijkel het volgende:
Ik kan ook wel van de Misschien lijst af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |