Hahaha over 6 jaar wonen wij weer in Noorwegen als het goed is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahadat is nou aardig van je
maarja, ik heb nog wel 6 jaar leren te gaan vrees ik!
![]()
Oeh, gaafquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahaha over 6 jaar wonen wij weer in Noorwegen als het goed is.
Als de studies af zijn dan gaan we zo snel mogelijk terug.
Eigenlijk de gehele tijd, maar z'n laatsten waren echt z'n creatiefstequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Johnny Cash heeft in het begin en op het laatst gepiekt. Dat is maar weinig artiesten gegeven. Met recht een held dus.
Ik kan niets luisteren op youtubequote:
Het is duidelijk dat we nu samen pleiten voor een volgende SC met thema: Johnny Cash?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Eigenlijk de gehele tijd, maar z'n laatsten waren echt z'n creatiefste
Dat moet je zelf beslissen, iets downloaden kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niets luisteren op youtubeis het zo goed dat ik het zou moeten downloaden?
quote:
Jullie fokkers lezen altijd wat jullie willen lezenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik las bijna dat je wou, dat je van mij was
Jij kent Veldhuis & Kemper met "ik wou dat ik jou was" niet?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niets luisteren op youtubeis het zo goed dat ik het zou moeten downloaden?
yup Daddy-Oquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat we nu samen pleiten voor een volgende SC met thema: Johnny Cash?
Nu op rtl8!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat we nu samen pleiten voor een volgende SC met thema: Johnny Cash?
Nog gebeft van het weekend?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij kent Veldhuis & Kemper met "ik wou dat ik jou was" niet?
Respect voor BT: -10
DAT NUMMER![]()
![]()
![]()
Zwoele herinneren![]()
Al zo'n half jaar niet meer denk ikquote:
Dude, dat is het mooiste wat er is!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Al zo'n half jaar niet meer denk ik
Ik luister het nu tochquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij kent Veldhuis & Kemper met "ik wou dat ik jou was" niet?
Respect voor BT: -10
DAT NUMMER![]()
![]()
![]()
Zwoele herinneren![]()
En waarom staat onze befkoning op non-actief?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Al zo'n half jaar niet meer denk ik
iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jullie fokkers lezen altijd wat jullie willen lezen
Volgens mij vind jij Jason Mraz - Details in the Fabric een heel goed nummer of niet?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ik download ook maar een shitload John(n?)y Cash
Ik hou er gewoon van om zo af en toe een nummer heeeel vaak achter elkaar te luisterenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij Jason Mraz - Details in the Fabric een heel goed nummer of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |