quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:14 schreef Piles het volgende:
[..]
En anders heeft Michiel 'm vast in zn cd-koffer zitten
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Kwam die gisteravond ook al niet voorbij
Ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:18 schreef -Hans- het volgende:
Avond !![]()
En ben ik de eerste die mag zeggen dat Maricha er vanavond wederom fantastisch uitziet en dat Michiel naar de kapper is geweest???
om te voorkomen dat sommige users een dubbel topic openenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:19 schreef muisje-eliza het volgende:
woow gaat weer snel dit topic
* muisje-eliza gaat nieuw topic vast klaarzetten
mijn zege heb je , schijt heeft aan regelsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:19 schreef muisje-eliza het volgende:
woow gaat weer snel dit topic
* muisje-eliza gaat nieuw topic vast klaarzetten
Nee, ok, dan begin ik er nog niet overquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zal kijken wat voor ik je kan doen.
Ja, ik heb 't, maar nog niet aan begonnen...
Wauw, ik onthoud eens watquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:. http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?opdracht=vertical+horizon&zoekop=artiest
Noem ik toch best een suprise dat je die aanvraagt, maar goede keuzequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:22 schreef Krambo het volgende:
Mijn request voor vanavond: No Surprises van Radiohead
Vind het nu erg meevallen, vanmorgen een dramaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:23 schreef -Hans- het volgende:
Trouwens niet te vaak refreshen want dat kan het forum niet aan... tjonge jonge wat een
DRAMATISCHE " snelheid " .
Kan jou pc niet aan bedoel je?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:23 schreef -Hans- het volgende:
Trouwens niet te vaak refreshen want dat kan het forum niet aan... tjonge jonge wat een
DRAMATISCHE " snelheid " .
Het wisselt enorm, per aanvraag volgens mijquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het nu erg meevallen, vanmorgen een drama
Het kan dus nog trager?! damn... Heel maf want nu is het weer iets sneller.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het nu erg meevallen, vanmorgen een drama
Vooral submitten lijkt erg lang te durenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Het wisselt enorm, per aanvraag volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |