niet zo overdrijven!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alweer????Owja, de 90s bestaan uit 'slechts' tien jaar, dus er zijn maar weinig nummers gemaakt die je deze week kunt draaien
.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik request vandaag niets. Dan blijft er nóg meer ruimte over om wat platen te draaien die vandaag al voorbijgekomen zijn.
Dan doe ik het voor je.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik request vandaag niets. Dan blijft er nóg meer ruimte over om wat platen te draaien die vandaag al voorbijgekomen zijn.
Roel niet zo neerslachtig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb jij Ekdom's boek al uit toevallig?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het Blok!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:11 schreef evert het volgende:
net gesmst voor Dodgy In my room of Vertical Horizon met We are
Alles is al opgeruimd! Je ziet alleen een heel raar plafondquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:03 schreef muisje-eliza het volgende:
kunnen jullie wel de studio inkomen met al dat laaghangende plafond
Wees blij dat ze niet alleen die "kneiters van hits" draaien...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Roel niet zo neerslachtig.Zolang Len of Meya of Live niet voorbij komt, zijn de platen nog redelijk uniek. Niets tegen "Steal my sunshine" ofzo, maar het valt me op dat zo'n plaat dat destijds toch niet een van de grootste hits was, al een paar keer is gedraaid tijdens '90s request.
En anders heeft Michiel 'm vast in zn cd-koffer zittenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:14 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of mijn request wel in de computer staat.Het is een PSB'tje dus het zou haast wel moeten.
Ik heb in m'n request-mail een hele foute eindzin met 'kneiterrrrr' erin staan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:14 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Wees blij dat ze niet alleen die "kneiters van hits" draaien...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb in m'n request-mail een hele foute eindzin met 'kneiterrrrr' erin staan.
Ik zal kijken wat voor ik je kan doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb jij Ekdom's boek al uit toevallig?
Of heb jij 'm niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |