Ja, dat doet pijn! Even met je pinkie onder de kraan..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:21 schreef muisje-eliza het volgende:mn pinkie verbrand aan de pan met lekkere hap
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:39 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ja. eurohouse, grunge, boybands, girlbands, live, lauren hill... pfff
Met happy hardcore als hilarisch diepte punt, wat dan wel weer zo diep is dat het weer positief wordt, alleen door de hilariteit opzich, ik zeg, SCOOTER, BACK IN DA HOUSE!
ik heb nu n rood streepie op mn pink, maar t doet geen auw meerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, dat doet pijn! Even met je pinkie onder de kraan..
Geen auwie meer? Anders even blabblie er op!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb nu n rood streepie op mn pink, maar t doet geen auw meer
blawattes?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Geen auwie meer? Anders even blabblie er op!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Blabblie! Dat zegt mijn neefje tegen pleister.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jah als er visite was en mn zusje was "vervelend" ging ze midden in de kamer zitten janken om moffen..zie nog de blik van me moeder voor me toen die visite n beetje vreemd keekquote:
Ja, nog al wiedes, als ze om moffen vraagt, denken ze in eerste instantie dat ze ziek isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah als er visite was en mn zusje was "vervelend" ging ze midden in de kamer zitten janken om moffen..zie nog de blik van me moeder voor me toen die visite n beetje vreemd keek
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:25 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, nog al wiedes, als ze om moffen vraagt, denken ze in eerste instantie dat ze ziek is.
zeker!! ze is zelfs vrijwillig met Joling op de foto geweestquote:
Alweer????quote:
tuurlijk niet..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Net gemist.. Is er nu eindelijk duidelijkheid?
Ik had al zo'n vermoeden. Zal ook nog wel 'n poosje duren, als er überhaupt wat duidelijk gaat worden..quote:
Nope. Niets.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Net gemist.. Is er nu eindelijk duidelijkheid?
Nou inderdaad! Nu je het zegt......bah!quote:
Thanks, zal 't ff bijlezen. Ben benieuwd of 't niveau nog steeds verder daalt daar..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Niets.
Jongen kondigt euthanasie aan bij 3fm #4
niet zo overdrijven!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alweer????Owja, de 90s bestaan uit 'slechts' tien jaar, dus er zijn maar weinig nummers gemaakt die je deze week kunt draaien
.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik request vandaag niets. Dan blijft er nóg meer ruimte over om wat platen te draaien die vandaag al voorbijgekomen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |