blijft gesloten voorlopig.. men wacht op beter weer denk ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:16 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Fortis blijft tenminste lekker stabiel liggen
Die gebruik ik ook.. maar is wel erg vertraagdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:17 schreef Caesu het volgende:
http://finance.yahoo.com/intlindices?e=europe
hier zit ie ook automatisch actueel te blijven voor de liefhebbers.
AEX General 291.51 3:16AM ET Down 17.93 (5.79%)
denk dat Fortis niet meer in de notering komt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
blijft gesloten voorlopig.. men wacht op beter weer denk ik.
Maar hoe lang kunnen ze dat volhouden dan? Mag dat ook zomaar?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
blijft gesloten voorlopig.. men wacht op beter weer denk ik.
gaat gelijk op met deze, die als de actueelste werd genoemd hierboven.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook.. maar is wel erg vertraagd
Als je de VIX ernaast legt.... is het de afgelopen week/maand al min op meer capitulatie van de markt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:22 schreef simmu het volgende:
globale paniek anyone?
ik ga ook eens een avondje zuipen zeg!
Ik las trouwens wel een interessant artikel in de NRC.next (de krant)quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Antwoord == ja.
Dot com bubble heb ik van zeer dichtbij meegemaakt.
Deze crisis is veel gemener/fundamenteler omdat het nu alle sectoren betreft (en niet alleen de financiėle instellingen).
Zolang er nog salaris wordt betaald zal e.e.a. wel meevallen of toch niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik las trouwens wel een interessant artikel in de NRC.next (de krant)
Op het eind kwam hij met de conclusie dat het qua aantal werkloze wel zal meevallen.. omdat er een groot te kort is van werknemers (vergrijzing enz) .. maar goed eerst maar kijken of hij gelijkt gaat krijgen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:30 schreef Drugshond het volgende:
Zijn we al in de buurt van een systeemcrisis....
Rob Konders denkt van wel.
Ik denk het ook... er is geen vertrouwen meer, en banken zitten volledig op slot of gaan spontaan (binnen 2 werkdagen) over de kop.
Het wordt allemaal wel vaak vergeleken als ergste crisis sinds de jaren dertig.quote:De Amerikaanse beurzen ondergingen voor het laatst een dergelijk jaar in 1937. Volgens fundmanager Leon Cooperman, 65 jaar en zijn gehele leven beurshandelaar, bevinden beurzen en economie zich aan de rand van de afgrond. Denderen we naar beneden of weten we ons te redden? Historisch gezien hebben we ons altijd weten te redden uit elke crisis tot nu toe. Maar dat is geen garantie dat dit nu ook weer zal gebeuren. Dit is de meest moeilijke financiėle omgeving die sinds de depressiejaren dertig van de vorige eeuw optreedt en een klimaat die ook de meest ervaren beurshandelaren nog nooit hebben meegemaakt.
Gokje.... 200-250quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:32 schreef Revolution-NL het volgende:
de teeeeeering... when does it stop
Bij 't bepalen van de pensioenpremie. Op zeer korte termijn dus, maar niet schrikbarend hard (hoop ik)quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:34 schreef downthedrain het volgende:
hoe lang zal het duren voordat jan modaal zonder aandelen word getroffen?
Dat is lastig te zeggen, kan goed zijn dat de beurzen nog veel meer zakken...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:36 schreef zatoichi het volgende:
Wel jammer dat ik geen cash heb om aandelen te kopen. Goed voorlopig zal het wellicht niet erg omhoog gaan, maar aandelen zijn goedkoop als de tering op dit moment. Op iets langere termijn valt er lekker veel winst te halen....
Je kunt beter afvragen op de bedrijven waarin je wilt beleggen straks nog wel bestaan of nog bestaansrecht hebben. De aandeelhouders van Fortis (die als laatste ingestapt zijn.. vangen nu bot).quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:36 schreef zatoichi het volgende:
Wel jammer dat ik geen cash heb om aandelen te kopen. Goed voorlopig zal het wellicht niet erg omhoog gaan, maar aandelen zijn goedkoop als de tering op dit moment. Op iets langere termijn valt er lekker veel winst te halen....
Vraag me eerder af of je dat geld (over de historie) niet beter zelf had kunnen beheren op een solide spaarbankje, obligatie (en vrij opneembaar).quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij 't bepalen van de pensioenpremie. Op zeer korte termijn dus, maar niet schrikbarend hard (hoop ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |