quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:29 schreef wolferl het volgende:
Ik zoek 2 nummers
Eentje die met een stel apen in een laboratorium, met gezichten van de bandleden. Beetje danceachtig nummertje.
En de tweede is een nummer met Starlight in het nummer of in de bandnaam.
En het is tevens een animatie, de clip dan.
Alvast bedankt.
die tweede weet ik (denk ik) alvast voor je:quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:29 schreef wolferl het volgende:
Ik zoek 2 nummers
Eentje die met een stel apen in een laboratorium, met gezichten van de bandleden. Beetje danceachtig nummertje.
En de tweede is een nummer met Starlight in het nummer of in de bandnaam.
En het is tevens een animatie, de clip dan.
Alvast bedankt.
Ja te gek, dit is hem, gister hoorde ik namelijk in Zaandam op een manifestatie dit nummer geremixed worden.quote:
Yup deze is het, geweldig nummer, leuke clip ook trouwens.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
die tweede weet ik (denk ik) alvast voor je:
Die eerste ken ik ook, maar kan niet op de naam van nummer en band komen![]()
Je ziet die apen ook de mond opentrekken op het moment dat de zanger iets schreeuwerigs zingt en zulks, toch?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:44 schreef Bravebart het volgende:
Dan zeg ik het maar...[ afbeelding ]
Bullet-tooth bedankt![]()
O ik schaam me kapot, ik heb dat helemaal niet gezien, nou bij deze mijn welgemeende excuses.quote:
Geen dankquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
O ik schaam me kapot, ik heb dat helemaal niet gezien, nou bij deze mijn welgemeende excuses.
Maar ik waardeer het wel, bedankt dat jij zo snel was.![]()
fokking hell, ik schaam me nu echt kapot
quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:10 schreef celineh het volgende:
ik ben al een tijdje op zoek naar een liedje, het is een latin-house plaat en de tekst van het refrein is steeds hetzelfde en gaat als volgt 'papapapapapapapa' het klinkt een beetje jamaicaans (de stem). het is trouwens niet outwork - electro. ik hoop dat iemand de naam van het liedje weet, want ik zoek 'm al een tijdje!
Studio B - I See Girlsquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:20 schreef Romann het volgende:
Ik zoek een nummers met de vocals:
I know you want me girl ............
You drive me crazy
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:44 schreef mamaan het volgende:
Hoi, ik zoek eigenlijk 2 nummers. Het eerste nummer is dat bekende dirty house nummer dat een mannelijke stem steeds zegt "Mark A Stif" steeds maar weer.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:44 schreef mamaan het volgende:
Hoi, ik zoek eigenlijk 2 nummers. Het eerste nummer is dat bekende dirty house nummer dat een mannelijke stem steeds zegt "Mark A Stif" steeds maar weer.
Het tweede is een soort jump nummer. Hij is best vrolijk en met tempo. Het heeft hetzelfde instrument en klank als die van dj vorwerk - vietnam maar dan is het melodie alleen anders.
Alvast bedankt voor je reactie!!!
Nope, dat is het eerste wat ik heb gedaan. Op videosites gezocht. Volgens mij werd die compositie ook bij films gebruikt of bij trailers.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:42 schreef Da_Ripper het volgende:
zit tie hier tussen?
http://nl.youtube.com/results?search_query=holiday+on+ice+2008&search_type=&aq=0&oq=holiday+on+ice
Klassiekquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:47 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Nope, dat is het eerste wat ik heb gedaan. Op videosites gezocht. Volgens mij werd die compositie ook bij films gebruikt of bij trailers.
* Crashcat zoekt verder
edit: Ik heb het gevonden. Het klonk zo bekend dat ik op een gegeven moment de opening van Jackass the Movie ging zoeken. Stuk heef
Zulk muziek zoek ik. Wat voor genre is dit eik precies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |