Ok, een beetje dan.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:17 schreef spy08 het volgende:
Begrijp de tt van " Windows cs ..." niet helemaal...
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Voorlopig stuur ik alleen liefdesbrieven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Idd
Ik weet nog geen TTOp zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Misschien moet je leren lezen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:17 schreef spy08 het volgende:
Begrijp de tt van " Windows cs ..." niet helemaal...
Als Windows opstart geluidquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:15 schreef jna het volgende:
[..]
Tenzij er nummers opstaan van Barry White
Nog een leuke tip: Als iemand z'n laptop op school even alleen laat moet je er snel hevige kreungeluiden van een vrouw opzetten en instellen als windows opstartgeluidquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:23 schreef jna het volgende:
Doodse stilte met af en toe een standaard windows/mac opstartgeluid en dan opeens: AAAAAHHHHH YEAHHHHH AHHHHH YEAAAAA OOOOHHHHHH AAAAAAAHHHHH YAAAA
hahaquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:23 schreef jna het volgende:
[..]
Nog een leuke tip: Als iemand z'n laptop op school even alleen laat moet je er snel hevige kreungeluiden van een vrouw opzetten en instellen als windows opstartgeluid![]()
Dat levert leuke situaties op in een collegezaal![]()
Doodse stilte met af en toe een standaard windows/mac opstartgeluid en dan opeens: AAAAAHHHHH YEAHHHHH AHHHHH YEAAAAA OOOOHHHHHH AAAAAAAHHHHH YAAAA
Whehequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
haha.. Veel leuker bij de docent
Ik heb altijd m'n oordopjes in m'n laptop zitten want het opstartgeluid hoor je altijd bij mij. Als ik m'n oordopjes aansluit gaat automatisch al het geluid daardoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:24 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Daarom heb ik m'n geluid altijd uitstaan
Bij mij ook.. maar ik neem nooit mijn laptop mee naar colleges.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:32 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb altijd m'n oordopjes in m'n laptop zitten want het opstartgeluid hoor je altijd bij mij. Als ik m'n oordopjes aansluit gaat automatisch al het geluid daardoor
Volume: dempen en de volumeregeling op m'n moederbord staat ook helemaal dichtquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:32 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb altijd m'n oordopjes in m'n laptop zitten want het opstartgeluid hoor je altijd bij mij. Als ik m'n oordopjes aansluit gaat automatisch al het geluid daardoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed idee, ik ga ook maar eens heel hard aan het werk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:52 schreef Reflectionne het volgende:
Haha handig guitarist![]()
Ik moet Fok afsluiten, ga hard aan het werk.. Denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Doe mij maar zomer, gewoon al licht wanneer je wakker wordt. Bah, winterdipje komt er weer aan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:09 schreef Californium het volgende:
goedemorgen mensen! weer o 08.00 scherp hier binnen gekomen.... tis nog half donker buitenMaar ik vind het heerlijk!!! nu maar even lekker aan het werk
![]()
Yupquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Doe mij maar zomer, gewoon al licht wanneer je wakker wordt. Bah, winterdipje komt er weer aan.
Lekker kort dagjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:22 schreef Californium het volgende:
oke..... al weer bijna klaar voor vandaag
Hoe flik je datquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:22 schreef Californium het volgende:
oke..... al weer bijna klaar voor vandaag
Mij wel altijd....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:57 schreef Reflectionne het volgende:
Haha sorry Puala
Het bevalt me niet Cali
dankjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:09 schreef Reflectionne het volgende:
En Cali, je mag lekker kijken hoor
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:14 schreef Reflectionne het volgende:
Dom, lelijk en de meeste ook oud ja.. En ze hebben een kut mentaliteit..
Jah... maar iets leuks om tegenaan te kijken is nooit wegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:17 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nee, maarja.. Zo'n ramp vind ik het niet! Ik denk wel gewoon aan m'n vriendje
Zeker zeker!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah... maar iets leuks om tegenaan te kijken is nooit weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.damn
Jawel, je keek.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:32 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb het gewoon gemist dat ik mijn duizendste bericht plaatste! Dat was 6 berichten geleden
Het is wel de eer aan het Stage SC topic!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:29 schreef jna het volgende:Bent gij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.damn
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
quote:
Daar merken we anders niks vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:48 schreef Reflectionne het volgende:
Deans. Ik heb geen adhd, ik ben een heel rustig meisje eigenlijk..
Hahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:28 schreef Californium het volgende:
hoi maisnoniemand die ook nog wat doet op stage
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha
Tot nu toe heb ik een briljante verpakking ontworpenvoor een kledinghanger die als bedrijfsgeschenk dienst moet doen. Die dingen worden in China gemaakt en moeten stevig verpakt worden + wat andere eisen, om ze naar hier te sturen.
En die heb ik dus gemaakt
En die gaan ze waarschijnlijk gebruiken ook. Mijn eerste echte ding wat Made in China is! haha
vertel vertelquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:34 schreef Californium het volgende:
[..]
goed zo..... Ik heb ook al wat dingen 'gemaakt'
bacterien met een plasmidequote:
Universiteitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:36 schreef Californium het volgende:
hoeveelste jaar zit je? maisnon en welke opleiding? MBO? HBO?
Wie zegt dat de anderen niks doen dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:28 schreef Californium het volgende:
hoi maisnoniemand die ook nog wat doet op stage
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 | //Categorie manager class category_manager { private $_list = Array(); private $_db; function __construct($a_db = null) { if(gettype($a_db)=="object") { $this->_db = $a_db; } $this->getList(); } private function getList() { $l_catQuery = "SELECT `cat_id`, `cat_name`,`cat_parent` FROM `boomla_agenda_cat`"; $l_catRes = $this->_db->query($l_catQuery); if (PEAR::isError($l_catRes)) { sendError($l_catRes->getMessage(). QUERY .$l_catQuery); } else { while ($l_catRow = $l_catRes->fetchRow(MDB2_FETCHMODE_ASSOC)) { array_push($this->_list, new category($l_catRow['cat_id'],$l_catRow['cat_name'],$l_catRow['cat_parent'])); } } } function getChilds($a_parent = 0) { $l_retArr = Array(); foreach($this->_list as $l_item) { if($l_item->getParent() == $a_parent) { array_push($l_retArr, $l_item); } } return $l_retArr; } } ?> |
OOP toch? Nooit begrepenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:51 schreef guitarist.nl het volgende:
Wie zegt dat de anderen niks doen dan?
[ code verwijderd ]
Oeh, wat slechtquote:
dat is vaak zo met stage mensen....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wie zegt dat de anderen niks doen dan?
[ code verwijderd ]
Hoi,
[ afbeelding ][ afbeelding ].
PHPquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
[..]
dat is vaak zo met stage mensen....
C++?
en ik moet weten wat het betekendquote:
PHP is een scripttaalquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:57 schreef Californium het volgende:
en ik moet weten wat het betekendik weet dat C++ een programmeertaal is maar verder
![]()
Kijk waar de code mee begintquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:57 schreef Californium het volgende:
[..]
en ik moet weten wat het betekendik weet dat C++ een programmeertaal is maar verder
![]()
quote:<?php
Okequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
PHP is een scripttaal
FOK! is er ook in geschreven
quote:
C++ ken ik niet echt, maar daar maak je echt programma's meequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Okeinterressant.... als ik meer van computers zou weten zou ik wel wat mee willen doen? waarin schrijf je php of C++ heb je daar een speciaal programma voor? Waar kun je het downloaden? en kun je de tekens ergens terug vinden
Daar was ik gestopt omdat het een kutstage was.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:58 schreef Maisnon het volgende:
Hey Braaaaaaaaaijunhad je niet al stage gedaan
Idd PHP, maar dan wel OO.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
PHP is een scripttaal
FOK! is er ook in geschreven
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Okeinterressant.... als ik meer van computers zou weten zou ik wel wat mee willen doen? waarin schrijf je php of C++ heb je daar een speciaal programma voor? Waar kun je het downloaden? en kun je de tekens ergens terug vinden
dus als ik php code invoer in google.... dan krijg ik een lijst met codes?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:04 schreef Piles het volgende:
[..]
C++ ken ik niet echt, maar daar maak je echt programma's meeMet PHP alleen webapplicaties eigenlijk
PHP kun je gewoon in Kladblok doen, gewoon codes typen. Je moet alleen wel een webserver hebben die PHP ondersteund om het uit te voeren natuurlijk (kan ook gewoon op je eigen computer trouwens). Codes zijn natuurlijk overal terug te vinden. Zijn zoveel tutorials van
Kladblok is all you needquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:05 schreef Californium het volgende:
[..]
dus als ik php code invoer in google.... dan krijg ik een lijst met codes?nice.... en als ik een website wil maken? wat moet ik dan hebben ?
Gewoon met een goede teksteditor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo moeilijk is PHP helemaal niet, als je een beetje logisch kan nadenken kan je ook PHP'en!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:12 schreef Piles het volgende:
[..]
En een hoop kennis
Zou eerst maar eens met HTML beginnen Cali
Nee, maar met alleen PHP, zonder HTML, kun je niet echt een website makenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:14 schreef guitarist.nl het volgende:
Zo moeilijk is PHP helemaal niet, als je een beetje logisch kan nadenken kan je ook PHP'en!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Meneer luitenant ofzo iets is blij met m'n hulp bij het project
Valt best meequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:12 schreef Piles het volgende:
[..]
En een hoop kennis
Zou eerst maar eens met HTML beginnen Cali
Ow waar ik nu fulltime kan werken, das een project die anderhalve maand loopt. En ik denk nogal mee met die kerel cvan hoe en wat. En controle zaken enzo. Terwijl ik officieel alleen domweg gegevens zou moeten invoeren.quote:
Jaaha, ik bedoelde ook meer:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:25 schreef Bravebart het volgende:
Valt best meeJe kan jezelf prima leren PHP-en, zeker met behulp van internet.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:17 schreef Piles het volgende:
Nee, maar met alleen PHP, zonder HTML, kun je niet echt een website maken
Tofquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow waar ik nu fulltime kan werken, das een project die anderhalve maand loopt. En ik denk nogal mee met die kerel cvan hoe en wat. En controle zaken enzo. Terwijl ik officieel alleen domweg gegevens zou moeten invoeren.
Goeie vraagquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:29 schreef Californium het volgende:
oke...kan iemand mij een linkje geven van een goede site die me opweg helpt met phpte veeeeel info op internet
Zekerquote:
Waarom wil je opeens zo graag PHP-enquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:29 schreef Californium het volgende:
oke...kan iemand mij een linkje geven van een goede site die me opweg helpt met phpte veeeeel info op internet
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom wil je opeens zo graag PHP-en
Straks ga je het nog echt leuk vindenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Zeker![]()
Wordt steeds leuker dit project enzo
Ben je al bekend met HTML?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet opeens! Lijkt me gewoon handig en leuk om dat te kunnen.....
Zou ik eerst eens gaan HTML-en als ik jou was, lekker in kladblok, zodat je het echt goed leert. Kan je daarna altijd nog overstappen op PHPquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet opeens! Lijkt me gewoon handig en leuk om dat te kunnen.....
nee...maar volgens iedereen kan ik ook php gelijk lerenquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:35 schreef Californium het volgende:
[..]
nee...maar volgens iedereen kan ik ook php gelijk leren
Goed hoor, heb me goed vermaaktquote:
quote:
Ik ben ooit begonnen met http://www.mijnhomepage.nl/htmlcursus/lessenoverzicht.phpquote:
Ik met http://www.handleidinghtml.nl/ ook aan te radenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben ooit begonnen met http://www.mijnhomepage.nl/htmlcursus/lessenoverzicht.php
Maar dat is heel basis
Doe trouwens eerst HTML, dan CSS, en dan PHP
Als naslagwerk vooralquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik met http://www.handleidinghtml.nl/ ook aan te raden
Oh vond ik welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Als naslagwerk vooral
Maar toch niet om de basis te leren?
Oh, en verder gewoon Google veel gebruiken![]()
quote:
Ik kon het toen alquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh vond ik welNaja ik heb het ook met informatica gehad op de middelbare school, dus ik heb die site niet echt als basis gebruikt
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kon het toen al
En gewoon verplicht worden om frameste gebruiken
En CSS en Javascript mochten niet
Ik was na 2 lessen klaar, verder gamen en de rest helpenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik hield me er gewoon niet aan, ik vond het dan te makkelijk
Je bent gewoon onmogelijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:48 schreef PieterBas het volgende:
Schrijf je jezelf in voor de Careerevent.. vul je je verwachte afstudeerdatum op... krijg je een rood kruis..
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik was na 2 lessen klaar, verder gamen en de rest helpen
Dat zijn de dingen die nergens uitgelegd worden volgens mijquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:51 schreef Californium het volgende:
hey maar even een domme vraag ofzostel ik ga een HTLM in kladblok maken...hoe maak ik dat dan naar een website?
Alsjeblieft, begin er niet aanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:54 schreef Californium het volgende:
wat? Hoe? ehm... ? computerleek hgiero sorry.... Moet je geen server hebben ofzo... en hoe kun je het dan openen
Nee, HTML is Clientside (wordt op je computer uitgevoerd, ipv op een server)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:54 schreef Californium het volgende:
wat? Hoe? ehm... ? computerleek hgiero sorry.... Moet je geen server hebben ofzo... en hoe kun je het dan openen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsjeblieft, begin er niet aanBespaar ons de ellende...
Maar als je het toch wil: je kan een html gewoon in je browser openen, zodat het net een echte website lijkt
Heb nou eens een beetje geduld johquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:56 schreef Bravebart het volgende:
Alsjeblieft, begin er niet aanBespaar ons de ellende...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:58 schreef Californium het volgende:
[..]
was gewoon een praktische vraag hoor .... ik ga eerst wel eens leren hoe html werkt en als ik dat onder de knie heb.... dan ga ik nog wel eens kijken hoe dat moet...maar ik vroeg het me gewoon af hoor
*quote* *Ctrl C* *word opent* *Ctrl V*quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, HTML is Clientside (wordt op je computer uitgevoerd, ipv op een server)
Dus Kladblok -> Opslaan als -> Bestandsnaam: website.html + Opslaan als: Alle bestanden -> Opslaan
Dan naar de map waar je bestand staat, en dubbelklikken maarDan opent ie in IE
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Straks ga je het nog echt leuk vinden
Ze heeft die sites toch, daar staat alles in Jip en Janneke taal uitgelegdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb nou eens een beetje geduld joh
Als zij dat nou graag wil proberen
En Cali, anders meld je je maar op Msn. Kijken hoelang ik het volhou
Whaha, mocht je hulp nodig hebben wil ik je er ook nog wel mee helpen al heb je mijn msn nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:59 schreef Californium het volgende:
[..]
*quote* *Ctrl C* *word opent* *Ctrl V*
Stel ik zulke domme vragenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb nou eens een beetje geduld joh
Als zij dat nou graag wil proberen
En Cali, anders meld je je maar op Msn. Kijken hoelang ik het volhou
Ja, dat heb ik op mn werk pas ook ontdektquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:59 schreef Cuegirllie het volgende:
tis stuk interessanter dan in het begin als je je overal een beetje mee mag bemoeien en ze vinden het goed en luisteren naar je
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:59 schreef Californium het volgende:
[..]
*quote* *Ctrl C* *word opent* *Ctrl V*
Welnee joh, vind het alleen maar leuk. Weet ik ook eens ergens iets vanafquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Stel ik zulke domme vragensorry dat ik jullie irriteer
Geen vraag is dom (alleen diegene die hem steltquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Stel ik zulke domme vragensorry dat ik jullie irriteer
oke.... hoi aangenaam * schudt hand Bart Ik ben computerleek....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]Je weet toch wel hoe je een bestand in Kladblok anders dan .txt moet opslaan?
oke dan ga ik eerst dat maar doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen vraag is dom (alleen diegene die hem stelt![]()
![]()
) alleen zijn dit wel heel basic dingen die op elke simpele HTML site uitgelegd staan
En als je gaat typen, download Notepad++quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:01 schreef Californium het volgende:
ik ga eerst wel die sites gebruiken om HTML te leren
Heb je dat nog nooit voor je studie gebruiktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:02 schreef Californium het volgende:
[..]
oke.... hoi aangenaam * schudt hand Bart Ik ben computerleek....
maar dat denk ik wel te kunnen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee joh, vind het alleen maar leuk. Weet ik ook eens ergens iets vanaf
Puickquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:02 schreef Californium het volgende:
[..]
oke dan ga ik eerst dat maar doen
download dreamweaver of notepad ++ stuk makkelijker om het mee te lerenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:01 schreef Californium het volgende:
ik ga eerst wel die sites gebruiken om HTML te leren
En weer was iemand je voorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:04 schreef Puala het volgende:
[..]
download dreamweaver of notepad ++ stuk makkelijker om het mee te leren
Neequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je dat nog nooit voor je studie gebruiktWorden jullie apparaten zo gemaakt dat ze hun output/input als .txt geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Dreamweaver zou ik niet doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:04 schreef Puala het volgende:
[..]
download dreamweaver of notepad ++ stuk makkelijker om het mee te leren
wat voor html-en?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dreamweaver zou ik niet doenDaar ga je veel te snel WYSIWYG html-en
neuh....niet nodig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
HTML leren, missschien een overstap na BioInf maken, Cali?
quote:
Goed puntquote:
Waarom weet een ICT-er dat nietquote:WYSIWYG is een acroniem voor What you see is what you get of in het Nederlands: Je krijgt wat je ziet. De term wordt gebruikt voor computerprogramma's, en betekent dat je direct op het beeldscherm ziet hoe het resultaat op papier eruit komt te zien, inclusief alle opmaak: vet, letterafmeting, etc.
WYSIWYG is dat je een programma de code laat maken. Dus jij sleept tabellen en alles op z'n plaats, en het programma maakt de HTML-code. Net als dat je een Word-document als HTML opslaat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:08 schreef Puala het volgende:
[..]
uhu, snap ik er nog geen ruk van. Maar het scheelt dat ik altijd CSS gebruik en daarbij nog scripten en dat ik dat altijd handmatig in html toevoeg
N++quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:03 schreef Piles het volgende:
[..]
En als je gaat typen, download Notepad++
Werkt veel makkelijker dan Kladblok
Pilesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:11 schreef Piles het volgende:
Nou, zo moet het wel duidelijk zijn
[..]
Hallo
Potentieel koos werkloosquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:17 schreef PieterBas het volgende:
Snelle zaadlozing is niet psychisch maar erfelijk
Neee... het komt echt niet door jou... het komt door mijn vader...
Je zou als vrouw zijnde toch raar opkijken.. als je man/vriend/one night stand dat zou zeggen..quote:
jah waarschijnlijk wel...had m in z'n gezicht uitgelachenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je zou als vrouw zijnde toch raar opkijken.. als je man/vriend/one night stand dat zou zeggen..
beetje anti-climax..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:25 schreef Californium het volgende:
[..]
jah waarschijnlijk wel...had m in z'n gezicht uitgelachen
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:32 schreef PieterBas het volgende:
Stuur je een e-mail dat je recentste cv hebt opgestuurd.. met daar in de datum van het afstuderen.. krijg ik een mailtje.. wanneer studeer je af?
Zuchtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:32 schreef PieterBas het volgende:
Stuur je een e-mail dat je recentste cv hebt opgestuurd.. met daar in de datum van het afstuderen.. krijg ik een mailtje.. wanneer studeer je af?
Moet je als sollicitant eens zulke vragen stellenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:32 schreef PieterBas het volgende:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je als sollicitant eens zulke vragen stellen
Kloptquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het is hier weer enorm levendig
iedereen heeft een leven?quote:
quote:In welke mate windt intelligentie jou op?
Ik heb het meisje een berichtje gestuurd over de drankjes die ze me stuurde.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
iedereen heeft een leven?![]()
![]()
![]()
Zelfs op datingsites is niemand
Was vandaag weer opeens opgedoken. Was een perfecte middag voorquote:
en alweer een reactie?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb het meisje een berichtje gestuurd over de drankjes die ze me stuurde.
Helaas nog geen reactie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en alweer een reactie?
Het meisje waar ik een reactie naar gestuurd heb, heeft bij mij nog niets teruggestuurd
anders kom ik nooit aan de vrouwquote:
een aantal? alleen jij tochquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:26 schreef PieterBas het volgende:
Een paar topics geleden hebben een aantal van ons zich ingeschreven op een d-site
Zo kom ik ook eens aan een vrouw... Een Zweedse zou mooi zijn
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Cue en ik ook
Maar heb me gelijk weer uitgeschreven toen Cue aan mij werd gekoppeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |