abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62185281
Deeltje3, zullen we dan nu te weten komen wie Otto is/was?

Deel 1
Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.

Deel 2
Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.(deel2)
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 04:30 schreef tong80 het volgende:
Belt naar Giel om het aan te kondigen.

Over 10 uur is ie er niet meer.

Wordt euthanasie en zijn ouders zullen er bij zijn.

Hij lijdt te veel pijn momenteel. Zijn ouders nemen dit gesprek op.

Zijn mooiste herinering of laatste wens was bij Drie FM op de radio te komen om zijn favo plaat aan te vragen.

Weird ze namen hem eerst niet serieus maar het bleek dat het wel degelijk serieus is.

Erg vreemd om naar te luisteren.

edit op verzoek:

Hier is een link naar het programma. Op ongeveer 23 minuten is het bewuste stuk te beluisteren:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)nacht/laatste-04.wma

En hier beelden vanuit de studio tijdens het gesprek.

pi_62185306
beetje jammer dat nog niet bekend is of het nu wel of niet een hoax is
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_62185322
Afwachten maar weer.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:14:35 #4
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_62185323
die jongen spookt hoe dan ook door me hoofd.. zo nog eens luisteren of het nu echt of niet is
pi_62185341
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:13 schreef Manono het volgende:
als iemand overlijdt staat er niet meteen noodzakelijk een advertentie in de media, maar op RTL boulevard werd gezegd dat het waarschijnlijk een grap was

er zullen vast nog veel grappen volgen
Overlijdensadvertentie bijvoorbeeld, die komen toch vaak 1 of 2 werkdagen later in de krant?
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:15:43 #6
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_62185356
Ja op deze manier blijft het wel een soort van spannend.
Ik had toch wel een klein beetje WTF! gevoel tijdens dat gesprek
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_62185357
Volgens mij is het die CERIEL
In een ander filmpje waarin hij een medewerkster van de efteling in de maling neemt, schakelt ie ook heel gemakkelijk over op een brabants accent.
En zijn stem komt gewoon overeen.
Volgens mij hebben we Otto gevonden
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:16:24 #8
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62185391
TVP.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_62185429
Hoe sneu ben je als je dit gaat faken.

Maar goed, niets is nog zeker. Ik wacht geduldig af.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  Boks-Chick maandag 6 oktober 2008 @ 21:17:31 #10
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_62185436
ik heb hier de plaatselijke dingkies wat gescant of ik iets zag, hetzij een bericht over dit gebeuren, hetzij een overlijdensadvertentie. Hoewel hij waarschijnlijk niet hier in het westen zit, maar omdat hij in het ziekenhuis was weet je het maar nooit welk ziekenhuis.

Naja, lang verhaal kort: niets gezien.
lolwut
pi_62185443
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:15 schreef BadChoice het volgende:
In een ander filmpje waarin hij een medewerkster van de efteling in de maling neemt, schakelt ie ook heel gemakkelijk over op een brabants accent.
wie?
pi_62185458
tvp, tot op heden dus nog steeds geen bewijs dat het een hoax is
  Moderator maandag 6 oktober 2008 @ 21:20:20 #13
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_62185521
TVP.

Ik voel dat we in een stroomversnelling komen
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_62185536
Schijnt nep te zijn, dit zou degene zijn die het gedaan heeft:
http://ecards.hyves.nl/
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:20:54 #15
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_62185539
tvp. ik betwijfel op het die ceriel is.
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_62185551
HOAX

En Oom Agent wil geen namen geven, dat is al net zo'n aandachtstrekker.
pi_62185561
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:15 schreef BadChoice het volgende:
Dit filmpje dus:
pi_62185569
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:18 schreef michiel_merk het volgende:
tvp, tot op heden dus nog steeds geen bewijs dat het een hoax is
jawel
4 8 15 16 23 42
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 oktober 2008 @ 21:22:33 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_62185599
Hopelijk snel wat duidelijkheid.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_62185610
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:21 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dit filmpje dus:
Wel toeval dat hij een cover van Viva La Vida op zijn YT account heeft:
pi_62185615
Veel media gaan er toch al vrij snel vanuit dat het Ceriel van Amersfoort / van Egmond (ik weet zijn echte naam niet) is, afgaande op het Efteling filmpje op Youtube, ik moet zeggen dat zijn stem er inderdaad op lijkt, net als zijn stijl en het is toevallig dat hij ook een liefhebber van Coldplay is, maar toch lijkt het mij iets te snel geconcludeerd, al is het wel aannemelijk.

Dus het is nog wel een derde deel waard, ik ben benieuwd.

Ik ben er in ieder geval wel steeds meer van overtuigd geraakt dat het om een hoax gaat, een hele slechte grap dus.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62185621
Ben benieuwd wat we nog meer te weten komen.
pi_62185629
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:20 schreef RacerDKB het volgende:
Schijnt nep te zijn, dit zou degene zijn die het gedaan heeft:
http://ecards.hyves.nl/
Van zijn profiel:
quote:
Telefoongrapje wordt Youtube-hit

3 aug 2007, 21:05, 102 x bekeken
Oh oh, wat heb ik nu weer gedaan. Het begon afgelopen woensdag op m'n werk toen ik (jawel, ná ;-) ) werktijd met een collega even wat leuke filmpjes aan het het maken was.

Het nieuws van de Efteling's Python die ineens besloot zijn rit te vervolgen terwijl de mensen geëvacueerd werden nadat de karretjes waren vastgelopen en mensen zodoende de rit moesten vervolgen zonder de beugels stabiel dicht te hebben, was woensdag bijzonder actueel.

Dus ja, dan heb je even zin om daar een grapje over te maken. Om 't gewoon allemaal wat te relativeren. Ik belde met de Efteling om te zeggen dat ik een na afloop weggerend slachtoffer was dat een trauma aan de 'dodemansrit' had overgehouden.

Ik plaatste het resultaat op Youtube.nl en de volgende dag zag ik ineens dat het filmpje meer dan 4.000 :-| keer bekeken was. Iedereen zocht natuurlijk op 'Python, Efteling, slachtoffer' en vond zodoende het betreffende filmpje, wat natuurlijk ook stiekem de bedoeling was.

Met als statistische gevolgen #3 meest bekeken filmpje van de dag, #1 meest besproken filmpje van de dag, #49 meest gelinkte filmpje wereldwijd, #2 meest favoriete filmpje en ga zo nog maar even door. Wel een leuke feature trouwens van Youtube om gewoon deze statistieken van je eigen filmpje te kunnen volgen.

Inmiddels, na anderhalve dag is ie zo'n 13.000 keer bekeken en verscheen op heel wat externe sites, wat wel cool is ook eigenlijk. Maar de bágger en scheldkannonades die je als gevolg van dit actuele en blijkbaar gevoelige onderwerp over je heen krijgt als een dergelijk grapje iets populairder wordt dan gebruikelijk is ook niet te misstaan.

Zo verdien ik een trap onder m'n reet, poept men op me, ben ik een mislukte Jort Kelder, een mega kanker mongool, nog minder dan een pisvlek, hoopt men dat ik zelf verongeluk in de Python en is men ter plekke voorstander geworden van abortus door dit soort levende nageboortes.

Zo. Hallo Nederland, ik vind jou ook aardig!
Natuurlijk had je dat ook wel kunnen verwachten. Je leest dit soort ongenuanceerd commentaar zo'n beetje overal op 't internet. Maar als het dan eenmaal jezelf betreft, lees je 't toch weer net iets anders.

Gelukkig kan het grote merendeel er de lol zeker van inzien en zijn er ook bijzonder veel positieve reacties. En het blijft toch zeker leuk om zo'n spontaan, zelfgemaakt filmpje bovenin de ranglijsten te zien staan.
pi_62185633
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:21 schreef Han-Pekel het volgende:

[..]

jawel
Ok dat filmpje, en dat het nergens in de krant vermeld staat bij rouw advertenties, maar nog niet doorslaggevend
pi_62185708
Otto uit 3FM blijkt een zieke grap
quote:
De "19-jarige Otto" uit de 3FM freaknacht is een zieke grap. Dat blijkt uit onderzoek van 2 Youtube video’s door een anonieme bron binnen DigitaalMedia.nl, en een gesprek met "Otto" door een andere bron binnen onze website. Op video 1 is het gesprek tussen Giel, Gerard en "Otto" te horen. Op de 2e video is echter te horen dat Otto helemaal niet bestaat, en dat het een of andere grapjas is die een grapje probeerde ut te halen. "Otto" liet in een uitzending van de 3FM Freaknacht weten binnen 10 uur euthansie te gaan plegen, omdat hij nog maar kort te leven had.

Veel mensen reageerden geschokt. Het blijkt nu dus een grap te zijn waar heel Nederland is ingetrapt. Een van onze bronnen meldde zojuist: De persoon die het is, heeft toegeven dat hij Otto was. "Otto verklaart tegenover een bron binnen DM: "Ik vond het zo goed gespeeld, dat ik het bijna zelf zou geloven".

In overlijdensregister is niets te vinden van ene 19-jarige Otto. Uit een zojuist gehouden onderzoek van een van onze redactieleden (afdeling telefonische zaken) blijkt dat er bij geen enkele krant een advertentie bekend is van ene Otto, die 19 jaar geworden zou zijn.

Het zou gaan om de 29-jarige Ceriel van Egdom, die op Youtube meerdere video’s heeft staan waarin hij grappen uithaalt over niet leuke onderwerpen. DigitaalMedia blijft verder onderzoek doen, maar het is voor 99,9% zeker dat dit een grap betreft. Een niet bepaald leuke grap.
is dit al voorbij gekomen ?
pi_62185725
"k Weet ook niet echt. Dat was het typetje dat ik speelde. Met zo'n onzeker accentje komt het op de een of andere manier toch geloofwaardig over op de persoon aan de andere kant van de lijn. Ik verplaats me dan volledig in de rol, lastig uit te leggen. Als ik volwaardig gewoon mezelf was gebleven had men na een aantal woorden de telefoon er opgegooid. Dan had men de inhoud van het gesprek nooit geloofd

Bovenstaande is een citaat van Ceriel, namelijk ook actief op fok.
Reageert hij in een topic wat hij zelf heeft gestart 'telefoongrapje wordt youtube-hit'

Wat hij hierboven zegt is eigenlijk wat hij in de freaknacht heeft geflikt bij beelen en ekdom..
Ook een acount op youtube met meerdere filmpjes en deze Ceriel kan gewoon kanker goed acteren..

We got him!
  Moderator maandag 6 oktober 2008 @ 21:27:39 #27
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_62185786
bron?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_62185843
Telefoongrapje wordt Youtube-Hit

en dan ergens op de 2e pagina
pi_62185886
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_62185893
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:27 schreef onlogisch het volgende:
bron?
Digitaal Media.nl
edit
dat dus

http://home.digitaalmedia.nl/?p=1688

[ Bericht 19% gewijzigd door michiel_merk op 06-10-2008 21:47:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: