quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:30 schreef tong80 het volgende:
Belt naar Giel om het aan te kondigen.
Over 10 uur is ie er niet meer.
Wordt euthanasie en zijn ouders zullen er bij zijn.
Hij lijdt te veel pijn momenteel. Zijn ouders nemen dit gesprek op.
Zijn mooiste herinering of laatste wens was bij Drie FM op de radio te komen om zijn favo plaat aan te vragen.
Weird ze namen hem eerst niet serieus maar het bleek dat het wel degelijk serieus is.
Erg vreemd om naar te luisteren.
edit op verzoek:
Hier is een link naar het programma. Op ongeveer 23 minuten is het bewuste stuk te beluisteren:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)nacht/laatste-04.wma
En hier beelden vanuit de studio tijdens het gesprek.
Overlijdensadvertentie bijvoorbeeld, die komen toch vaak 1 of 2 werkdagen later in de krant?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:13 schreef Manono het volgende:
als iemand overlijdt staat er niet meteen noodzakelijk een advertentie in de media, maar op RTL boulevard werd gezegd dat het waarschijnlijk een grap was
er zullen vast nog veel grappen volgen
wie?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:15 schreef BadChoice het volgende:
Volgens mij is het die CERIEL
In een ander filmpje waarin hij een medewerkster van de efteling in de maling neemt, schakelt ie ook heel gemakkelijk over op een brabants accent.
En zijn stem komt gewoon overeen.
Volgens mij hebben we Otto gevonden
Dit filmpje dus:quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:15 schreef BadChoice het volgende:
Volgens mij is het die CERIEL
In een ander filmpje waarin hij een medewerkster van de efteling in de maling neemt, schakelt ie ook heel gemakkelijk over op een brabants accent.
En zijn stem komt gewoon overeen.
Volgens mij hebben we Otto gevonden
jawelquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:18 schreef michiel_merk het volgende:
tvp, tot op heden dus nog steeds geen bewijs dat het een hoax is
Wel toeval dat hij een cover van Viva La Vida op zijn YT account heeft:quote:
Van zijn profiel:quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:20 schreef RacerDKB het volgende:
Schijnt nep te zijn, dit zou degene zijn die het gedaan heeft:
http://ecards.hyves.nl/
quote:Telefoongrapje wordt Youtube-hit
3 aug 2007, 21:05, 102 x bekeken
Oh oh, wat heb ik nu weer gedaan. Het begon afgelopen woensdag op m'n werk toen ik (jawel, ná ;-) ) werktijd met een collega even wat leuke filmpjes aan het het maken was.
Het nieuws van de Efteling's Python die ineens besloot zijn rit te vervolgen terwijl de mensen geëvacueerd werden nadat de karretjes waren vastgelopen en mensen zodoende de rit moesten vervolgen zonder de beugels stabiel dicht te hebben, was woensdag bijzonder actueel.
Dus ja, dan heb je even zin om daar een grapje over te maken. Om 't gewoon allemaal wat te relativeren. Ik belde met de Efteling om te zeggen dat ik een na afloop weggerend slachtoffer was dat een trauma aan de 'dodemansrit' had overgehouden.
Ik plaatste het resultaat op Youtube.nl en de volgende dag zag ik ineens dat het filmpje meer dan 4.000 :-| keer bekeken was. Iedereen zocht natuurlijk op 'Python, Efteling, slachtoffer' en vond zodoende het betreffende filmpje, wat natuurlijk ook stiekem de bedoeling was.
Met als statistische gevolgen #3 meest bekeken filmpje van de dag, #1 meest besproken filmpje van de dag, #49 meest gelinkte filmpje wereldwijd, #2 meest favoriete filmpje en ga zo nog maar even door. Wel een leuke feature trouwens van Youtube om gewoon deze statistieken van je eigen filmpje te kunnen volgen.
Inmiddels, na anderhalve dag is ie zo'n 13.000 keer bekeken en verscheen op heel wat externe sites, wat wel cool is ook eigenlijk. Maar de bágger en scheldkannonades die je als gevolg van dit actuele en blijkbaar gevoelige onderwerp over je heen krijgt als een dergelijk grapje iets populairder wordt dan gebruikelijk is ook niet te misstaan.
Zo verdien ik een trap onder m'n reet, poept men op me, ben ik een mislukte Jort Kelder, een mega kanker mongool, nog minder dan een pisvlek, hoopt men dat ik zelf verongeluk in de Python en is men ter plekke voorstander geworden van abortus door dit soort levende nageboortes.
Zo. Hallo Nederland, ik vind jou ook aardig!
Natuurlijk had je dat ook wel kunnen verwachten. Je leest dit soort ongenuanceerd commentaar zo'n beetje overal op 't internet. Maar als het dan eenmaal jezelf betreft, lees je 't toch weer net iets anders.
Gelukkig kan het grote merendeel er de lol zeker van inzien en zijn er ook bijzonder veel positieve reacties. En het blijft toch zeker leuk om zo'n spontaan, zelfgemaakt filmpje bovenin de ranglijsten te zien staan.
Ok dat filmpje, en dat het nergens in de krant vermeld staat bij rouw advertenties, maar nog niet doorslaggevendquote:
is dit al voorbij gekomen ?quote:De "19-jarige Otto" uit de 3FM freaknacht is een zieke grap. Dat blijkt uit onderzoek van 2 Youtube video’s door een anonieme bron binnen DigitaalMedia.nl, en een gesprek met "Otto" door een andere bron binnen onze website. Op video 1 is het gesprek tussen Giel, Gerard en "Otto" te horen. Op de 2e video is echter te horen dat Otto helemaal niet bestaat, en dat het een of andere grapjas is die een grapje probeerde ut te halen. "Otto" liet in een uitzending van de 3FM Freaknacht weten binnen 10 uur euthansie te gaan plegen, omdat hij nog maar kort te leven had.
Veel mensen reageerden geschokt. Het blijkt nu dus een grap te zijn waar heel Nederland is ingetrapt. Een van onze bronnen meldde zojuist: De persoon die het is, heeft toegeven dat hij Otto was. "Otto verklaart tegenover een bron binnen DM: "Ik vond het zo goed gespeeld, dat ik het bijna zelf zou geloven".
In overlijdensregister is niets te vinden van ene 19-jarige Otto. Uit een zojuist gehouden onderzoek van een van onze redactieleden (afdeling telefonische zaken) blijkt dat er bij geen enkele krant een advertentie bekend is van ene Otto, die 19 jaar geworden zou zijn.
Het zou gaan om de 29-jarige Ceriel van Egdom, die op Youtube meerdere video’s heeft staan waarin hij grappen uithaalt over niet leuke onderwerpen. DigitaalMedia blijft verder onderzoek doen, maar het is voor 99,9% zeker dat dit een grap betreft. Een niet bepaald leuke grap.
Digitaal Media.nlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |