k Weet ook niet echt. Dat was het typetje dat ik speelde. Met zo'n onzeker accentje komt het op de een of andere manier toch geloofwaardig over op de persoon aan de andere kant van de lijn. Ik verplaats me dan volledig in de rol, lastig uit te leggen. Als ik volwaardig gewoon mezelf was gebleven had men na een aantal woorden de telefoon er opgegooid. Dan had men de inhoud van het gesprek nooit geloofd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:32 schreef TC03 het volgende:
TS, waarom praat je zo nep en 'animerend'? Figuren die zo praten als jij doet zijn echt...
Ik bedoel toen je het filmpje aankondigde.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:13 schreef Ceriel het volgende:
[..]
k Weet ook niet echt. Dat was het typetje dat ik speelde. Met zo'n onzeker accentje komt het op de een of andere manier toch geloofwaardig over op de persoon aan de andere kant van de lijn. Ik verplaats me dan volledig in de rol, lastig uit te leggen. Als ik volwaardig gewoon mezelf was gebleven had men na een aantal woorden de telefoon er opgegooid. Dan had men de inhoud van het gesprek nooit geloofd.
Nee, ik heb daar geen reactie meer op teruggekregen. Maar goed, geen nieuws is goed nieuws luidt een bekend spreekwoord.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:57 schreef massiefje het volgende:
Heb je reactie gehad van de Efteling medewerkster ? En zo ja, wat was dat ?
Ow.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik bedoel toen je het filmpje aankondigde.
Deze vind ik ook wel grappig. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:22 schreef Renda het volgende:
Misschien is ze wel heel erg pi$$ig op je, was dit haar vakantiebaantje en dacht ze dat het zo makkelijk zou zijn, gewoon haar nageltjes vijlen onder het telefoneren en gewoon lekker af en toe vertellen dat het park om 8 uur sluit en stressende klanten moet vertellen dat holle bolle gijs echt wel goed gevoed wordt ondanks dat hij de hele dag om eten vraagt en nu zit ze helemaal in de stress omdat de hele dag (nep)slachtoffers bellen en ze die moet kalmeren en en en....
je hebt waarschijnlijk een nieuwe hype gestart... of nog net niet? geen radioprogramma's die m al hebben overgenomen?![]()
Zeker waar. Ik ging ook even van de .NL versie uit. Wereldwijd gezien is dit filmpje uiteraard een klein uitgevallen punaise in 80 grote hooibergen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:32 schreef Niek. het volgende:
Wow, 15.000 views.... voor een youtube hit heb je er toch echt minstens 70000 per dag hebben(dit is het minimum aantal views wat nodig is om op de eerste pagina te komen van de meest bekeken filmpjes) En je presentatie is veelste populair gedaan... leuk idee, uitvoering beetje overdreven.
Menno Bentveld imitatie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:27 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Ow.Ja da's dan ook weer een bepaalde 'rol' denk ik. Even de opgewekte Publieke Omroep presentator uithangen, zoiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |