klein verschilquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:13 schreef Aarti het volgende:
oeps, ik haalde slowchat en feedback door mekaar...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:13 schreef Aarti het volgende:
oeps, ik haalde slowchat en feedback door mekaar...
OwA, hoe was je vakantie?quote:
daar zit ik al dagen vandaan te fokkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo, nu weer eens vanaf de Universiteit Utrecht
Vakantie is voor het plebsquote:
No shit!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daar zit ik al dagen vandaan te fokken
Zit je in de binnenstad? Dan kunnen we ff zwaaienquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
No shit!Ik ben er gelukkig geen dagen achtereen!
Vanochtend zat ik in de binnenstad, nu op de Uithof. Vanavond college hierquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit je in de binnenstad? Dan kunnen we ff zwaaien
Nou, inderdaad. Mooi moment om even een mailserver te gaan reanimerenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering, wat blijft het lang rustig hier! Wat jij Flash!!!
Is het weer eens zover?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Mooi moment om even een mailserver te gaan reanimeren
Het went hequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dit keer geen agenda's gecrashed?
Ik ben helaas morgenavond bezet, anders was ik wel even langsgekomenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Frits kom je ook naar de KSCmeet morgenavond in Rotterdam?
Geen idee. Ik ben er nog niet aan toegekomen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Was een indrukwekkende PM zeker!![]()
Moet ze wachten op haar verblijfsvergunning?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:35 schreef Klonk het volgende:
koffiemeets eind oktober kom ik altijd, hoor net dat mijn vriendin dan nog een week in Roemeniestan zit
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:45 schreef OA het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben er nog niet aan toegekomen.Nu heb ik wel tijd. Moment.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet ze wachten op haar verblijfsvergunning?
Of zit Roemenistan nog een week in haar?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:35 schreef Klonk het volgende:
koffiemeets eind oktober kom ik altijd, hoor net dat mijn vriendin dan nog een week in Roemeniestan zit
Randstadquote:
ik heb nergens gezegd dat ze haar kuisheidsgordel af mag doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:46 schreef OA het volgende:
[..]
Of zit Roemenistan nog een week in haar?
Puick. Hedenvanond postpostpostenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:41 schreef OA het volgende:
[..]
Vakantie is voor het plebs!!
Maar het was prima. Zon, zon en nog eens zon. 25~30 graden.![]()
Ik heb trouwens foto's van de auto. Thuis, dus die volgen zsm.
Lijkt mij niet meer dan logischquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:50 schreef Klonk het volgende:
en neuken met de baas mag alleen als het goed is voor haar carriere
Whehequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:50 schreef Klonk het volgende:
en neuken met de baas mag alleen als het goed is voor haar carriere
Ga fietsenquote:
GMTAquote:[..]
True that!
"Oh ja, want we komen allebei uit de buurt van Venlo, dus moeten we dezelfde mening hebben!"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
nog even melden dat ik het daar mee eens ben
OVquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb toch een OV-jaarkaart.
quote:[..]
Altijd hè
TMIquote:
neuh, ik poepte al op Rotterdam toen MPG nog een foetus wasquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
"Oh ja, want we komen allebei uit de buurt van Venlo, dus moeten we dezelfde mening hebben!"
Dat is wel weer raar dan!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, ik poepte al op Rotterdam toen MPG nog een foetus was
I second thatquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:35 schreef Klonk het volgende:
Wilde ik ook vragen, maar ik liet 'm maar gaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
zit jouw vriendin dan ook in Roemenie
heb ik ook wel eens, lekker onder de deken en dan genieten van je eigen stankquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wilde ik ook vragen, maar ik liet 'm maar gaan
Whehequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens, lekker onder de deken en dan genieten van je eigen stank
Wellichtquote:
TMIquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zoiets ontkennen is net zo zinloos als zeggen dat vrouwen niet poepen. Iedereen ontkent, maar toch gebeurt het.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef Klonk het volgende:
en niemand ontkent het dat zij het ook doen, stelletje vieze stinkers
Niemand bevestigt dat ze het doen...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef Klonk het volgende:
en niemand ontkent het dat zij het ook doen, stelletje vieze stinkers
mijn vriendin poept nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:24 schreef OA het volgende:
[..]
Zoiets ontkennen is net zo zinloos als zeggen dat vrouwen niet poepen. Iedereen ontkent, maar toch gebeurt het.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:24 schreef OA het volgende:
[..]
Zoiets ontkennen is net zo zinloos als zeggen dat vrouwen niet poepen. Iedereen ontkent, maar toch gebeurt het.
Nee, die van mij ook niet. Je hebt tenslotte uitzonderingen nodig die de regel bevestigen.quote:
Jij kwakt altijd in d'r ogen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:30 schreef Klonk het volgende:
het is bij mijn vriendin alleen een zooitje als ze weer witte ogen heeft...
gisteren nog, ik maakte toen echt een goeie grap, ik was op de rommelma.....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel eens betere grappen gemaakt!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
gisteren nog, ik maakte toen echt een goeie grap, ik was op de rommelma.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |