Mijne is donkergroen andersquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:40 schreef Faxie het volgende:
Nouja, het is nou eenmaal een identiteitsloze neutrale grijze massabak.
Precies zoals de mensen die erin rijden...quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:40 schreef Faxie het volgende:
Nouja, het is nou eenmaal een identiteitsloze neutrale grijze massabak.
Haha, zoek mijn topicgeschiedenis er maar op naquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:43 schreef Krullenkut het volgende:
[..]
Mijne is donkergroen anders![]()
En jij rijdt in een... ??
God, wat zijn die irritant inderdaadquote:
Seat Ibiza?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:51 schreef memrtn het volgende:
De VW Golf is een mooie auto, maar jammer genoeg is het imago sterker dan de auto zelf. Mede daarom heb ik geen Golf gekocht, maar rij ik in een niet nader te noemen bolide.
Nee, daar heb ik ook naar gekeken, maar daar was't merendeel al rot. Dus het is een flitsende Hyundai Getz geworden.quote:
Ik snap dus echt niet wat mensen mooi vinden aan een golfquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:51 schreef memrtn het volgende:
De VW Golf is een mooie auto, maar jammer genoeg is het imago sterker dan de auto zelf. Mede daarom heb ik geen Golf gekocht, maar rij ik in een niet nader te noemen bolide.
Hetzelfde geldt natuurlijk voor een auto welke jij mooi vindt? An sich is er niets mis met een Golf. Tijdloos ontwerp (de oude niet getunede Golf!), betrouwbare techniek, wat wil je nog meer?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:04 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet wat mensen mooi vinden aan een golfMaar goed, smaken verschillen
De Golf 1 is mooi, maar de modellen erna (vooral de Golf 2quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:08 schreef memrtn het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt natuurlijk voor een auto welke jij mooi vindt? An sich is er niets mis met een Golf. Tijdloos ontwerp (de oude niet getunede Golf!), betrouwbare techniek, wat wil je nog meer?
Het is gewoon dat er erg weinig aan die auto is om echt aanstoot aan te nemen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:04 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet wat mensen mooi vinden aan een golfMaar goed, smaken verschillen
Lelijke, smalle en hoge koplampunit + een hoge achterkant = bahquote:
Inderdaad. Zo zie ik talloze mensen rijden in Laguna's, Smart's etc en hoe heet dat ene lelijke Franse gedrocht met die dikke reet, megane of zo. en vinden dat een mooie auto, blijkbaar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:13 schreef okkie-man het volgende:
[..]
De Golf 1 is mooi, maar de modellen erna (vooral de Golf 2vindt ik echt ontzettend lelijk. Maar zoals ik al zei, smaken verschillen.
Een maat van me heeft een ernstig ongeluk gehad dankzij de bestuurder van een Renault.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Toen ik nog elke dag op de snelweg zat hadden we het volegdne gezegde over de Golf:
Wat is het verschil tussen een Golf TDI en een TDI met rode letters?
10 meter van je achterbumper.
Snap je nu waarom sommige mensen iets tegen Golfs hebben?
Nee, observaties...9 van de 10 keer was een bumperklever een Golf met rode lettertjes op z'n kont.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:54 schreef Krullenkut het volgende:
[..]
Een maat van me heeft een ernstig ongeluk gehad dankzij de bestuurder van een Renault.
Dus nu zijn alle Renaults per definitie kut auto's?
Jij bent goed in redeneren
Volgens mij waren dat lease Volvo's hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Nee, observaties...9 van de 10 keer was een bumperklever een Golf met rode lettertjes op z'n kont.
How, ik dacht dat een Jetta pas een Turkenbak was...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:42 schreef Metro2005 het volgende:
golf en bmw's zijn over het algemeen turkenbakken. Bovendien oersaai en durven ze bij VW nooit iets aan de styling te veranderen. Bang dat dat de grijze muizen afschrikt ofzo.
En wat is een jetta.. een golf met kont.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:33 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
How, ik dacht dat een Jetta pas een Turkenbak was...
Wat is er saai aan een golf 5 r32 of een Gti ..quote:
Mwoh, ik vind Volkswagen over het algemeen niet zo heel slecht hoor. Vind een Passat wel heel goed te doen qua rijgedrag.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:13 schreef DrPwn het volgende:
volkswagens zijn kut omdat volkswagens klote rijden de enige golf waar ik in heb gezeten had de vervelende eigenschap dat je de motorkap niet kon zien vanuit de bestuurdersstoel en ook aan de zijkanten niet echt goed kon inschatten waar de auto ophield verder bigass draaicirkel en gewoon een kloteauto voor snorremansen en kortgeschoren roodharige huisvrouwtjes
125 pk is niet echt veel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef ErictheSwift het volgende:
kan me nog herinneren dat de Autobild eens een gepeperd artikel heeft geschreven over de reputatie van de Golf. En moffen die hun eigen nest bevuilen, dat zie je niet vaak.
Neemt niet weg dat die 125 paardjes in mn polo gti nog steeds prima briesen. Het is toch ook een kwestie van je onderhoud consequent blijven (laten) doen.
Op een kilo of 1000 nog best lekker.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:50 schreef B.E.D het volgende:
[..]
125 pk is niet echt veel.
Dat heeft elke willekeurige 1.8 tegenwoordig.
Jouw Nederlands is kut omdat je geen interpunctie en hoofdletters gebruikt. Dan heb ik het nog niet eens over je taalfoutenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:13 schreef DrPwn het volgende:
volkswagens zijn kut omdat volkswagens klote rijden de enige golf waar ik in heb gezeten had de vervelende eigenschap dat je de motorkap niet kon zien vanuit de bestuurdersstoel en ook aan de zijkanten niet echt goed kon inschatten waar de auto ophield verder bigass draaicirkel en gewoon een kloteauto voor snorremansen en kortgeschoren roodharige huisvrouwtjes
Laat me raden, jij rijdt in een Honda Civic.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:13 schreef DrPwn het volgende:
Hahaha goeie ik zat er ook al aan te denkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:03 schreef CasB het volgende:
[..]
Laat me raden, jij rijdt in een Honda Civic.
Denken dat je meer recht van spreken hebt omdat je denkt dat je een mooie auto hebtquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha, zoek mijn topicgeschiedenis er maar op naIk heb wel recht van spreken denk ik zo
En 'grijze massabak' zegt niets over de kleur van de auto![]()
Ja hee, als ik het geld ervoor zou hebben zou ik ook een recente Audi TDI quattro, Mazda 6 MPS o.i.d. onder mn kont hebben natuurlijk. Maar nee, mijn budget liet op dat moment die 1.6 16V uit 2001 toe.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:50 schreef B.E.D het volgende:
Ha, het ligt er maar net aan hoe zwaar je slagschip is. Met mijn 82 pk hoef ik mij niet te behelpen, kan meer dan prima mee komen in het verkeer en trek er sommige auto's mooi uit, door prima ratio's.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:50 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Iemand zei 'En jij rijdt in een?...' wat suggereert dat ik geen recht van spreken zou hebben als ik niet minimaal in een minder standaard auto zou rijden als een Golf.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:07 schreef nsfw het volgende:
[..]
Denken dat je meer recht van spreken hebt omdat je denkt dat je een mooie auto hebt![]()
Ja, maar da's gewoon een platgemepte Golf toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:18 schreef Agiath het volgende:
Tsss, GolfDat is verleden tijd.
[ afbeelding ]
Scirocco![]()
En nep traanplaat op de vloer, een MoH sticker op de ruit, een bonthoes om het stuur, een Purno de Purno sleutelhanger aan de spiegel (dat is dan wel stoer), een matje in de nek, een dementerende bullterrier op de achterbank, 3 uitlaatpijpen die niet aangesloten zijn op een spruitstuk en met conservenblikjes erop gesoldeerd om ze groter te laten lijken, een vriendin genaamd Sjoeraja op de bijrijder stoel die heel handig sjekkies kan rollen, een ongespoten achterspoiler en taartschep die bij elkaar meer wegen dan de auto zelf, met plakband afgeplakte koplampen om er "booskijkers" van te maken en last but not least hangt TS naar rechts omdat TS een McLaren F1 wil hebben en fake it till you make it hanteert.quote:
Een lul van 22 cm maar? Wat een losers hierquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:06 schreef Catch22- het volgende:
Wat verwacht je van een forum waar iedereen een lul van 22cm, 2 vrouwen met 2 girls on the side, een dikke keet, een BMW 330Ci heeft en wekelijks bij Barcelona zit.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:29 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ja, maar da's gewoon een platgemepte Golf toch?
Maar dr hangt zo'n VAG-concern labeltje aan en er zit stevige motor in, dus is het the best of the best natuurlijk. Tenminste, als we de schreeuwerige fanbois hier moeten gelovenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat hij zegt![]()
Wat mij betreft gewoon een hatchback net als alle andere 1000 modellen. Niks bijzonders aan.
alleen sociaal imbeciele nerds interesseren zich hiervoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:58 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Jouw Nederlands is kut omdat je geen interpunctie en hoofdletters gebruikt. Dan heb ik het nog niet eens over je taalfouten.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:52 schreef DrPwn het volgende:
[..]
alleen sociaal imbeciele nerds Gemiddelde Golf Rijders interesseren zich hier niet voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |