Mijne is donkergroen andersquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:40 schreef Faxie het volgende:
Nouja, het is nou eenmaal een identiteitsloze neutrale grijze massabak.
Precies zoals de mensen die erin rijden...quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:40 schreef Faxie het volgende:
Nouja, het is nou eenmaal een identiteitsloze neutrale grijze massabak.
Haha, zoek mijn topicgeschiedenis er maar op naquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:43 schreef Krullenkut het volgende:
[..]
Mijne is donkergroen anders![]()
En jij rijdt in een... ??
God, wat zijn die irritant inderdaadquote:
Seat Ibiza?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:51 schreef memrtn het volgende:
De VW Golf is een mooie auto, maar jammer genoeg is het imago sterker dan de auto zelf. Mede daarom heb ik geen Golf gekocht, maar rij ik in een niet nader te noemen bolide.
Nee, daar heb ik ook naar gekeken, maar daar was't merendeel al rot. Dus het is een flitsende Hyundai Getz geworden.quote:
Ik snap dus echt niet wat mensen mooi vinden aan een golfquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:51 schreef memrtn het volgende:
De VW Golf is een mooie auto, maar jammer genoeg is het imago sterker dan de auto zelf. Mede daarom heb ik geen Golf gekocht, maar rij ik in een niet nader te noemen bolide.
Hetzelfde geldt natuurlijk voor een auto welke jij mooi vindt? An sich is er niets mis met een Golf. Tijdloos ontwerp (de oude niet getunede Golf!), betrouwbare techniek, wat wil je nog meer?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:04 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet wat mensen mooi vinden aan een golfMaar goed, smaken verschillen
De Golf 1 is mooi, maar de modellen erna (vooral de Golf 2quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:08 schreef memrtn het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt natuurlijk voor een auto welke jij mooi vindt? An sich is er niets mis met een Golf. Tijdloos ontwerp (de oude niet getunede Golf!), betrouwbare techniek, wat wil je nog meer?
Het is gewoon dat er erg weinig aan die auto is om echt aanstoot aan te nemen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:04 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet wat mensen mooi vinden aan een golfMaar goed, smaken verschillen
Lelijke, smalle en hoge koplampunit + een hoge achterkant = bahquote:
Inderdaad. Zo zie ik talloze mensen rijden in Laguna's, Smart's etc en hoe heet dat ene lelijke Franse gedrocht met die dikke reet, megane of zo. en vinden dat een mooie auto, blijkbaar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:13 schreef okkie-man het volgende:
[..]
De Golf 1 is mooi, maar de modellen erna (vooral de Golf 2vindt ik echt ontzettend lelijk. Maar zoals ik al zei, smaken verschillen.
Een maat van me heeft een ernstig ongeluk gehad dankzij de bestuurder van een Renault.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Toen ik nog elke dag op de snelweg zat hadden we het volegdne gezegde over de Golf:
Wat is het verschil tussen een Golf TDI en een TDI met rode letters?
10 meter van je achterbumper.
Snap je nu waarom sommige mensen iets tegen Golfs hebben?
Nee, observaties...9 van de 10 keer was een bumperklever een Golf met rode lettertjes op z'n kont.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:54 schreef Krullenkut het volgende:
[..]
Een maat van me heeft een ernstig ongeluk gehad dankzij de bestuurder van een Renault.
Dus nu zijn alle Renaults per definitie kut auto's?
Jij bent goed in redeneren
Volgens mij waren dat lease Volvo's hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Nee, observaties...9 van de 10 keer was een bumperklever een Golf met rode lettertjes op z'n kont.
How, ik dacht dat een Jetta pas een Turkenbak was...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:42 schreef Metro2005 het volgende:
golf en bmw's zijn over het algemeen turkenbakken. Bovendien oersaai en durven ze bij VW nooit iets aan de styling te veranderen. Bang dat dat de grijze muizen afschrikt ofzo.
En wat is een jetta.. een golf met kont.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:33 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
How, ik dacht dat een Jetta pas een Turkenbak was...
Wat is er saai aan een golf 5 r32 of een Gti ..quote:
Mwoh, ik vind Volkswagen over het algemeen niet zo heel slecht hoor. Vind een Passat wel heel goed te doen qua rijgedrag.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:13 schreef DrPwn het volgende:
volkswagens zijn kut omdat volkswagens klote rijden de enige golf waar ik in heb gezeten had de vervelende eigenschap dat je de motorkap niet kon zien vanuit de bestuurdersstoel en ook aan de zijkanten niet echt goed kon inschatten waar de auto ophield verder bigass draaicirkel en gewoon een kloteauto voor snorremansen en kortgeschoren roodharige huisvrouwtjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |