Wat snel al spuiten zeg? De Clomid lijkt toch goed aan te slaan? Waarom dan niet nog wat langer proberen? Of is het naast de Clomid?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:30 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben vandaag weer geweest. Mn ei is nu 23 mm en mn BMS is dik genoeg.
Mocht het deze ronde weer niet lukken dan moet ik gaan spuiten. (Puregon?)
Iedereen een dikketoe gewenst.
Ik haal ze steeds door elkaar. Waar is puregon dan voor?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:01 schreef Basimah het volgende:
dan bedoelen ze geen puregon maar pregnyl
na het gebruik van pregnyl krijg je (als het goed is) binnen een x aantal uren erna een eisprong
Ik ben er ook heeeeel erg blij mee.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:02 schreef happyme28 het volgende:
Ah ok, dan snap ik het... maar hopen dat het nu wel goed is, dan hoef je niet te spuiten. Maar wel fijn dat ze zo voortvarend zijn in het ziekenhuis waar je gaat. Ze laten je niet eerst maanden 'aanmodderen' (al is dat soms ook goed natuurlijk, maar toch).
quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:34 schreef sproet-je het volgende:
Aaaah pregnyl, dan snap ik het ook wat beter. Puregon krijg je om heel veel eitjes te produceren. Dat gebruik je dus bij ivf en icsi. Ongeveer 36 uur na de Pregnyl krijg je je eisprong. Dus dan is het wel gemakkelijk om te timen met vrijen.
Ik zit de hele dag achter de laptop, maar behalve IRC, Fok! en wat doelloze spelletjes weet ik niet wat ik moet doen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:54 schreef sproet-je het volgende:
Maar Vlindur jij moet nu niet achter de computer gaan zitten maar hele andere dingen doen
hihi, ik denk dat ze bedoelt dat je je mannetje van dichtbij moet gaan bekijkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:21 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag achter de laptop, maar behalve IRC, Fok! en wat doelloze spelletjes weet ik niet wat ik moet doen?![]()
Vertel es?
Ik gebruik ook puregon, maar naast de synarel neusspray... en met die twee kan ik dus 2 tot 3 eitjes laten groeien. Ik heb geen IUI of IVF, maar gewoon FSH (follikel stimulatie hormoon)quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:34 schreef sproet-je het volgende:
Aaaah pregnyl, dan snap ik het ook wat beter. Puregon krijg je om heel veel eitjes te produceren. Dat gebruik je dus bij ivf en icsi. Ongeveer 36 uur na de Pregnyl krijg je je eisprong. Dus dan is het wel gemakkelijk om te timen met vrijen.
Puregon krijg je ook om 1 ei te kunnen produceren..quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:34 schreef sproet-je het volgende:
Met de Pregnyl doe je er wel iets langer overquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:47 schreef sombie het volgende:
Dankjewel, bix! Ik vind het stiekem ook best stoer van mezelf, hoewel ik er rustig vijf minuten over doe voor ik die spuit daadwerkelijk zet.Maar vanavond was ik echt snel! Dat gaat dus steeds beter.
Ben benieuwd hoe het met je is, Kinderwens.
Tally heeft op dit moment last van de Pregnylspuit.. Ik heb afgelopen maand 2 mooie eitjes geproduceerd.. En die tot springen gebracht vorige week maandag..quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:14 schreef sproet-je het volgende:
Wilmadonna, dat klinkt wel goed! Spannend hoor, en die pregnyl is als het goed is nu al uit je lichaam hoor! Elke dag verminderd het met de helft, dus als je 5000 hebt geprikt is het na ongeveer 10 dagen uit je lichaam...
Hoeveel eenheden puregon prik je trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |