abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62329683
Een dikke voor alle meiden in dit topic! Het bijlezen over spuiten zetten en cystepijn vind ik telkens weer heftig.
Sombie, de stap is inderdaad groot. Aan de andere kant: het kan nu ook ineens vlotjes gaan.
pi_62349448
Ik ben vandaag weer geweest. Mn ei is nu 23 mm en mn BMS is dik genoeg.

Mocht het deze ronde weer niet lukken dan moet ik gaan spuiten. (Puregon?)

Iedereen een dikke toe gewenst.

Kinderwens. Sterkte met de curettage vandaag..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62349909
kinderwens, sterkte vandaag!
pi_62349981
Veel sterkte, Kinderwens.
pi_62350112
Vlindur; dat is goed nieuws! Dus veel plezier vanavond?!
Ik ben benieuwd hoeveel puregon je moet spuiten. Ik heb ook puregon gebruikt bij de icsi en ik had zo 14 eiblaasjes. Lijkt me dat dat bij jou niet moet gebeuren.

Kinderwens, veel sterkte vandaag (en de komende tijd natuurlijk)

Sombie; ik weet ook nog dat ik zo verdrietig was de laatste keer dat ik ongestel werd voordat ik de mmm in moest. Maar als het nu direct raak is, zou het wel super zijn!

Hier nog steeds wachten, wachten, wachten. Ik ben benieuwd hoever mijn ei is vrijdag.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_62350211
sombie aan de spuiten lees ik, stoer van je!!! ik hoop dat het beoogde effect in no time bereikt zal zijn!

[ Bericht 2% gewijzigd door bixister op 13-10-2008 23:39:45 ]
pi_62354338
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:30 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben vandaag weer geweest. Mn ei is nu 23 mm en mn BMS is dik genoeg.

Mocht het deze ronde weer niet lukken dan moet ik gaan spuiten. (Puregon?)

Iedereen een dikke toe gewenst.
Wat snel al spuiten zeg? De Clomid lijkt toch goed aan te slaan? Waarom dan niet nog wat langer proberen? Of is het naast de Clomid?

Ik heb zelf nogal angst voor het spuiten, dus vandaar misschien dat ik zelf het wat langer zou proberen, maar ik dacht dat ze het zowiezo wel een half jaar zouden proberen?

Ik hoop natuurlijk zowiezo voor je dat het allemaal niet nodig is en je deze maand gewoon zwanger raakt.

@Kinderwens, succes vandaag!
pi_62354596
Het is naast de clomid. Omdat ik dus vorige maand geen goeie eisprong heb gehad (Die waardes) Als het dus nu weer zo laag is moeten we het ei dus denk ik zelf laten springen.
pi_62355190
dan bedoelen ze geen puregon maar pregnyl
na het gebruik van pregnyl krijg je (als het goed is) binnen een x aantal uren erna een eisprong
pi_62355220
Ah ok, dan snap ik het... maar hopen dat het nu wel goed is, dan hoef je niet te spuiten. Maar wel fijn dat ze zo voortvarend zijn in het ziekenhuis waar je gaat. Ze laten je niet eerst maanden 'aanmodderen' (al is dat soms ook goed natuurlijk, maar toch).
pi_62355324
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:01 schreef Basimah het volgende:
dan bedoelen ze geen puregon maar pregnyl
na het gebruik van pregnyl krijg je (als het goed is) binnen een x aantal uren erna een eisprong
Ik haal ze steeds door elkaar. Waar is puregon dan voor?
pi_62355406
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:02 schreef happyme28 het volgende:
Ah ok, dan snap ik het... maar hopen dat het nu wel goed is, dan hoef je niet te spuiten. Maar wel fijn dat ze zo voortvarend zijn in het ziekenhuis waar je gaat. Ze laten je niet eerst maanden 'aanmodderen' (al is dat soms ook goed natuurlijk, maar toch).
Ik ben er ook heeeeel erg blij mee.
pi_62355966
Aaaah pregnyl, dan snap ik het ook wat beter. Puregon krijg je om heel veel eitjes te produceren. Dat gebruik je dus bij ivf en icsi. Ongeveer 36 uur na de Pregnyl krijg je je eisprong. Dus dan is het wel gemakkelijk om te timen met vrijen.
pi_62356195
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:34 schreef sproet-je het volgende:
Aaaah pregnyl, dan snap ik het ook wat beter. Puregon krijg je om heel veel eitjes te produceren. Dat gebruik je dus bij ivf en icsi. Ongeveer 36 uur na de Pregnyl krijg je je eisprong. Dus dan is het wel gemakkelijk om te timen met vrijen.

Oké. Ik ben benieuwd dan!
pi_62356427
Maar Vlindur jij moet nu niet achter de computer gaan zitten maar hele andere dingen doen
pi_62356976
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:54 schreef sproet-je het volgende:
Maar Vlindur jij moet nu niet achter de computer gaan zitten maar hele andere dingen doen
Ik zit de hele dag achter de laptop, maar behalve IRC, Fok! en wat doelloze spelletjes weet ik niet wat ik moet doen?

Vertel es?
pi_62357009
En ik heb al gestofzuigd, 2 wassen gedraaid en opgehangen, de 3e en laatste zit er nu in en ik ga rond 18.45 beginnen met pannenkoeken bakken, want vriendlief is voor 18.50 niet thuis. Dus ik weet het echt niet!
pi_62357068
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:21 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik zit de hele dag achter de laptop, maar behalve IRC, Fok! en wat doelloze spelletjes weet ik niet wat ik moet doen?

Vertel es?
hihi, ik denk dat ze bedoelt dat je je mannetje van dichtbij moet gaan bekijken Maar zoals je al schrijft, is manlief niet aanwezig haha
pi_62357120
Oh whahahaha, nee hihi, Dat komt vanavond helemaal goed
pi_62359437
quote:
Ik gebruik ook puregon, maar naast de synarel neusspray... en met die twee kan ik dus 2 tot 3 eitjes laten groeien. Ik heb geen IUI of IVF, maar gewoon FSH (follikel stimulatie hormoon)
Dus puregon kan ook gebruikt worden voor maar een paar eitjes!

En Kinderwens.. hoe is het gegaan in het ziekenhuis, ik hoop dat het goed is gegaan en wens je bij deze nog sterkte toe! (niet alleen de pijn, maar ook geestelijk)

Zit nog in de wachtweken.. pfft.... zit vandaag op dag 12 na de pregnyl, tepels zijn erg gevoelig aan het worden, had er vanmorgen een handdoek over hangen en dat deed behoorlijk pijn, nu valt het wel weer mee.
Maar ik maak me niet gek, want die pregnyl kan je lichaam flink voor de gek houden...
Dus ik probeer niet al te veel hoop te creeeren...
pi_62359494
Dat bedoelde ik inderdaad! Maar stofzuigen en wasjes draaien is natuurlijk ook een hele goede tijdsbesteding
pi_62359795
Wachtweken, ohhhh, die zijn zo slopend: hoe 2 weken gevoelsmatig 2 maanden kunnen duren...
Sterkte wilmadonna. En succes natuurlijk.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62359969
Wilmadonna, dat klinkt wel goed! Spannend hoor, en die pregnyl is als het goed is nu al uit je lichaam hoor! Elke dag verminderd het met de helft, dus als je 5000 hebt geprikt is het na ongeveer 10 dagen uit je lichaam...
Hoeveel eenheden puregon prik je trouwens?
pi_62360910
Dankjewel, bix! Ik vind het stiekem ook best stoer van mezelf, hoewel ik er rustig vijf minuten over doe voor ik die spuit daadwerkelijk zet. Maar vanavond was ik echt snel! Dat gaat dus steeds beter.

Ben benieuwd hoe het met je is, Kinderwens.
pi_62368853
quote:
Puregon krijg je ook om 1 ei te kunnen produceren..
Na de Clomid krijg je Puregon om eigenlijk op de zelfde manier verder te gaan.. Na een aantal gelukte pogingen Puregon (en een gelukte poging is dat er aan het einde pregnyl geprikt kan worden) ga je over op de IVF of ICSI.. Dus je krijgt het niet alleen als je IVF of ICSI doet..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_62368947
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 20:47 schreef sombie het volgende:
Dankjewel, bix! Ik vind het stiekem ook best stoer van mezelf, hoewel ik er rustig vijf minuten over doe voor ik die spuit daadwerkelijk zet. Maar vanavond was ik echt snel! Dat gaat dus steeds beter.

Ben benieuwd hoe het met je is, Kinderwens.
Met de Pregnyl doe je er wel iets langer over Ik voel me dan net Ali Cyaankali
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 08:55:42 #77
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62368963
Vertel is ff hoe is het met Tally ???
  Moderator dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:02:59 #78
5428 crew  miss_sly
pi_62369075
sombie, stoer hoor! En hopelijk meteen deze poging het gewenste effect! Succes

Tally hoe is het met jou?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_62369110
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 08:55 schreef Rottdog het volgende:
Vertel is ff hoe is het met Tally ???
Tally heeft op dit moment last van de Pregnylspuit.. Ik heb afgelopen maand 2 mooie eitjes geproduceerd.. En die tot springen gebracht vorige week maandag..

Verder word ik geroemd om mijn geduld bij de gyneacoloog.. maar dat geduld begint nu op te raken..
Dit is geloof ik de laatste keer (ik kan er een keer naast zitten) voor de ICSI of de IVF.. In december zitten we 2 jaar in de MMM en zijn we 3 jaar bezig in totaal.. Ik heb 1 inseminatie gehad.. Per ongeluk De dokter zei me op zondagochtend dat ik moest bellen voor een afspraak en dat deed ik maar wist niet waarvoor.. De assistente maakte een afspraak voor me en het werd me pas duidelijk toen werd verteld dat lief zaad in moest leveren een uur van tevoren Nu scheelt het ook dat ik de assistentes nu allemaal bij naam ken en zij mij en die doen dus niet meer moeilijk over een afspraak maken voor iets.. Ik kan altijd terecht.. Juist door mijn geduld.. En ik denk ook dat de assistente zoiets had van nou we zullen het zo eens gaan proberen

Op zich gaat het lekker.. Al heb ik deze keer wel erg veel last van de pregnyl.. De opvliegers.. De stemmingswisselingen.. De pijnen in mn rug en borsten.. Bij elke kramp denk je oke op naar de volgende poging..

Zoals hier boven aangegeven duren die 2 weken wel 2 jaar.. Ik hoop dat ze snel voorbij zijn of dat ik snel ongesteld ben Ik ben het wachten wel weer zat..
pi_62369128
Toen de gyn 2 eitjes zag vroeg hij of ik een tweeling wel zag zitten (als het zou gebeuren) want de zwangerschap zou erg zwaar worden zei hij.. Normaal gesproken is die al een stuk zwaarder (respect!!) maar omdat mijn lichaam op sommige delen niet volgroeit zijn zou dat nog zwaarder zijn volgens hem.. Ik kijk er naar uit
Zou best 2 kindjes willen meteen
  Moderator dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:10:46 #81
5428 crew  miss_sly
pi_62369201
Tally, spannende tijden dus ook voor jou! Ik hoop zo voor je dat je geduld eindelijk eens beloond wordt! Mag wel ens, zou je zeggen! Ik duim iig voor je en dan ook maar meteen dat het er twee zijn. Druk en lastig maar leuk, lijkt me
pi_62369256
Thanks

Ik moet zeggen dat ook door de pregnyl ik het veel sneller op mijn heupen heb
Ik ben blij dat ik in die weken niet naar de gyn moet Ze zouden me dan een stuk minder geduldig vinden
  Moderator dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:15:54 #83
5428 crew  miss_sly
pi_62369291
Ik heb van de pregnyl eigenlijk meestal weinig last, gelukkig. Alleen de lichamelijke dingen als pijnlijke borsten enzo.

En tja, geduldig word je noodgedwongen wel, he? Het duurt ook allemaal zo lang. Geeft niet, als je maar zeker wist dat het een keer beloond wordt.
pi_62369386
Ja maar helaas weet je dat niet van tevoren
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:32:49 #85
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62369551
Pfff spannend Tally, hopelijk mag het allemaal beloond worden met het/de mooiste wonder(s) van de hele wereld.
pi_62370641
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 20:14 schreef sproet-je het volgende:
Wilmadonna, dat klinkt wel goed! Spannend hoor, en die pregnyl is als het goed is nu al uit je lichaam hoor! Elke dag verminderd het met de helft, dus als je 5000 hebt geprikt is het na ongeveer 10 dagen uit je lichaam...
Hoeveel eenheden puregon prik je trouwens?

Hoi sproetje!
Zou het niet kunnen zijn dat ik van die Progesteron vaginale capsules ook van die bijwerkingen krijg? Ik heb het opgezocht op internet, maar het is niet helemaal duidelijk.
Op dit moment heb ik alleen wat last van de borsten... en af en toe in mijn onderbuik. Verder niks.
Dit was mijn derde behandeling met puregon.
Ik ben nu gestart met drie dagen 100 eenheden, daarna gewoon weer 75.
Deze keer heb ik maar 9 dagen hoeven spuiten.

De keren daarvoor heb ik alleen eenheden van 75 gespoten (puregon) en de eerste keer was dat 11 dagen, de tweede keer 15 dagen. (ik had die tweede keer veel stress omdat het met mijn vader slecht ging toen en mijn stiefzoon)

De progesteron moet ik nu gebruiken omdat ik mijn eigen hormoonhuishouding heb stilgelegt met de synarel neusspray. En het is tevens om de baarmoeder voor te bereiden op een zwangerschap en de foetus (mocht die er eventueel zijn) in stand te houden.
Ik mag van mijn gyn pas 3 weken na de pregnyl testen.
Maar ik denk dat ik het zolang niet volhoudt, haha

Ik had gelezen dat pregnyl tussen de 10-14 dagen in je lichaam kan blijven, dus het kan er nog inzitten bij mij.

Deze keer had ik trouwens niet veel last van de pregnyl dan de vorige keren, dat was toen veel heftiger.
pi_62370833
Ik zou tekenen voor 15 dagen Bij mij varieert het tussen de 25 en de 32 dagen
pi_62372645
Ik ga tien a elf dagen na de pregnyl menstrueren dus dat is gelukkig niet zo lang (dat is aankomende vrijdag/zaterdag). Ik mag na veertien dagen testen. Pregnyl zit inderdaad vrij lang in je bloed en volgens mij informatie is dat idd een dag of 10.
Ik heb er wisselend veel of weinig last van. Ik ben vooral vermoeid en ik hou vocht vast door de cystes. Maar je zere tepels, onrustig, stemmingswisselingen, last van mijn heupen, ik doe in meer of mindere mate elke ronde weer mee
pi_62388996
Hai meiden, gister de curettage gehad...de operatie op zich stelde niks voor maar de impact op mijzelf is groot. Ben zo verdrietig, voel me zo leeg. Ik denk de hele tijd 'ik ben niet meer zwanger, ik ben niet meer zwanger'.
Heb wel steeds meer hevige krampen ondanks pijnstilling, dus even in de gaten houden maar...

Het was zwaarder dan ik had verwacht, op emotioneel vlak dan.

Verder weet ik gewoon even niet wat ik moet zeggen.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:59:52 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62389094
Oh Kinderwens, wat is het toch ook verschrikkelijk moeilijk en verdrietig, je was er zo blij mee!

Hele dikke
pi_62389495
kinderwens..... dikke zoen van mij
pi_62390000
kinderwens, het is ook gewoon hartstikke naar. dit doet pijn. was het ein-de-lijk zo ver, moet je er alweer afscheid van nemen. 't is niet eerlijk. heel veel sterkte, neem er goed de tijd voor.
en: ik hoop van harte dat het niet al te lang hoeft te duren voor je buik opnieuw 'bewoond' wordt. het is nu een keer gelukt, vergeet dat niet! een volgende keer gaat het vast beter. ik duim voor je!
pi_62390161
Kinderwens:
pi_62390482
Lieve Kinderwens, ik krijg er gewoon pijn in mijn buik van, ik hoop dat de lichamelijke pijn snel weg is en de emotionele pijn ook volgt. Sterkte
  Moderator dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:00:48 #95
5428 crew  miss_sly
pi_62391174
Kinderwens, wat een nare, verdrietige dag is dit voor je
Heel veel sterkte de komende tijd, want het valt niet mee om dit te verwerken
pi_62395538
Kinderwens.. Het is zwaar.. Ik weet het.. Ook voor jou komen er weer zonnige tijden..
Al denk je daar nu niet aan.. Heel veel sterkte.. En neem tijd om het te verwerken..
Denk er niet te licht over..
pi_62395553
Kinderwens, natuurlijk is het zwaar. Neem vooral alle tijd die je nodig hebt.
pi_62401035
Lieve kinderwens, ik wens je zoveel sterkte..

Ik ben vanochtend weer geweest. Mijn follikel is nu al 3 cm en nog niet gesprongen. Dit wordt weer niks. Ik weet het gewoon zeker. Vrijdag moet ik weer heen.
In december is de poli 2 weken dicht >:( dat vind ik toch wel zo stom.
pi_62401854
Jee Vlindur, wat een domper weer. Wie weet gaat het toch nog goed en anders zal de combi met pregnyl hopenlijk uitkomst bieden. Het eitje heb je al, nu nog een goede eisprong. Ik duim voor je tot vrijdag!!
pi_62402419
Dank je happy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')