Hahha.. ja man er zijn te veel sgeles...!quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Partyflock? dat kan ik niet zien
Zit daar ook een sgele ja?
Widescreen naar beneden? Z'n ene oog staat naar benedenquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sgele ziet gewoon widescreenkei handig!!
Ja hoor... ik heb geen problemen met m'n zicht...alleen tja... m'n rechteroog staat een beetje raarquote:
GA LEZEN!!!!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Widescreen naar beneden? Z'n ene oog staat naar beneden
Mijn neefje was ook zo scheel als een kanarie..alleen dan net zo als die gast op die fotoquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja hoor... ik heb geen problemen met m'n zicht...alleen tja... m'n rechteroog staat een beetje raar
He he.. eindelijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sgele ziet gewoon widescreenkei handig!!
Daar zit ik op te wachten ja...quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:34 schreef Runx het volgende:
niet zo die jonge pesten , ik ben hier de blinde
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar zit ik op te wachten ja...Een blinde die me gaat helpen
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar zit ik op te wachten ja...Een blinde die me gaat helpen
Wat? waar?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:34 schreef debbie_19 het volgende:
WHAHAHA kaplaarzenOMG wat erg is dit
Kijk..ik zie ze van alle kanten aankomenquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:36 schreef Runx het volgende:
[..]
dan niet hé ik zie ze misschien niet aankomen maar ik hoor ze wel (denk ik )
ja weer op 3fmquote:
AH die vind ik liever dan een gewone katquote:
das niet spannend , ik zie ze niet aankomen dus is het altijd een verassingquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kijk..ik zie ze van alle kanten aankomen
Hebben ze jou op school nogal moeten hebben vroeger is het niet?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:38 schreef Runx het volgende:
[..]
das niet spannend , ik zie ze niet aankomen dus is het altijd een verassing
Je was me voorquote:
* Sgele gooit een kussen en een dekenquote:
nee nog nooit gevochten ofso , misschien ook wel maar dan zag ik het niet aankomenquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hebben ze jou op school nogal moeten hebben vroeger is het niet?
nog 100 minutenquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit een kussen en een deken
Welterusten he
Oh dan heb ik daar overheen gelezenquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:40 schreef Runx het volgende:
[..]
nee nog nooit gevochten ofso , misschien ook wel maar dan zag ik het niet aankomenmaar ik heb niet altijd zo slecht gezien hé.
Sgele gooit misquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit een kussen en een deken
Welterusten he
quote:
Jou hersenen zijn aan het afsterven geloof ik...of je leest voor geen meter, of je hebt een selectief geheugenquote:
I'm not really here...quote:
Welke hersenen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jou hersenen zijn aan het afsterven geloof ik...of je leest voor geen meter, of je hebt een selectief geheugen
welke bal?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:42 schreef Logician het volgende:
[..]
I'm not really here...
ps: ik word gek van die balpoop; mijn focus wat doe je
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:43 schreef Runx het volgende:
ja we gaan een slaap party houden bij iemand
welke balquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:42 schreef Logician het volgende:
[..]
I'm not really here...
ps: ik word gek van die balpoop; mijn focus wat doe je
Sterfquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:43 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb helemaal mijn mededeling vergeten:
Ahum NOG 3 KWARTIER
ow wat waren dat voor smsjes?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:41 schreef Logician het volgende:
[..]moet je mij ook niet midden in de nacht gaan smsen
![]()
Hallo....STERF is het woordje van Droxz...en ook beetje van mijquote:
Liev collegameisje smsjesquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ow wat waren dat voor smsjes?
hehehe mijn blauwe bal...quote:
ja jij kan bij mij ik heb waterpijpquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:44 schreef Logician het volgende:
[..]leuk!
maar niet bij mij, ik heb mijn portie slaapparties voor de komende paar jr wel gehad![]()
Nee jij heb lekker veel te doen op je werkquote:
ja maar ik was toch nog wakkerquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:41 schreef Logician het volgende:
[..]moet je mij ook niet midden in de nacht gaan smsen
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:44 schreef Moozzie het volgende:
Hey maar sgele we waren maar met je aan het dollen hoor
Ik ben ook sgeel dat zie je toch,,
Ohnee wacht
Ohja, ff voor de duidelijkheid die Partyflock snuiver ben ik nietquote:
hmmmm okquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:44 schreef Logician het volgende:
[..]leuk!
maar niet bij mij, ik heb mijn portie slaapparties voor de komende paar jr wel gehad![]()
I knowquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehehe mijn blauwe bal...
lieve logi... your fucking losing it!!!!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:45 schreef Runx het volgende:
[..]
ja jij kan bij mij ik heb waterpijpmaar niemand zal komen niemand vertrouwt een allochtoon
moet je ook maar niet met collegas gaan smsen snachts maar met mij!quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:45 schreef Runx het volgende:
[..]
ja jij kan bij mij ik heb waterpijpmaar niemand zal komen niemand vertrouwt een allochtoon
I knowquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:46 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
[..]
Ohja, ff voor de duidelijkheid die Partyflock snuiver ben ik niet
rightquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet je ook maar niet met collegas gaan smsen snachts maar met mij!vind mn vriendin leuk!
Opties,quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pagina 11 hier.. waar stel je dat in btw?
ben je er klaar voorquote:
nee dat zie je goed we hebben niks te doenquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:53 schreef tripack het volgende:
jullie hebben echt niks te doen he
3 topics op een dag... is het vrijdag ofzo?
Gelukkig hebben we dan nog 1 persoon die nuttige posts plaatstquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als het nou allemaal nuttige posts waren..
dan is t goedquote:
ben ik dat ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dan nog 1 persoon die nuttige posts plaatst
Waar heb je zin in dan? Kan nu nog boodschappen doen straks..als jij thuis komt is het te laatquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan is t goed
benieuwt wat we eten vanavond
sorry je hebt gelijk maar waar blijft bombay tv dan ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat ben ik duh..
Bombay TVs enzo jeweetzelluf
Maar wiequote:Op maandag 6 oktober 2008 15:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dan nog 1 persoon die nuttige posts plaatst
ik laat me helemaal door je verrassenquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waar heb je zin in dan? Kan nu nog boodschappen doen straks..als jij thuis komt is het te laat
In bombayquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:57 schreef Runx het volgende:
[..]
sorry je hebt gelijk maar waar blijft bombay tv dan ?
Eensquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:57 schreef Runx het volgende:
[..]
sorry je hebtb gelijk maar waar blijft bombay tv dan ?
Hijs fijnquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik laat me helemaal door je verrassen
Dat geldt alleen als je in de OP wiltquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:00 schreef GilaMonyet het volgende:
Pfft.. btw mensen die vragen worden over geslagen
klopt kijk maar naar mijquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:00 schreef GilaMonyet het volgende:
Pfft.. btw mensen die vragen worden over geslagen
tuurlijk schatje... anders beginnen we toch gelijk aan het toetjequote:Op maandag 6 oktober 2008 15:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hijs fijnis het straks weer niet goed
you know what i do bestquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tuurlijk schatje... anders beginnen we toch gelijk aan het toetje
doe maar iets orgineels.. iets wat jij het beste kan maken!
Nee hoooooooorquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat geldt alleen als je in de OP wilt
Slagroom op titiesquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tuurlijk schatje... anders beginnen we toch gelijk aan het toetje
doe maar iets orgineels.. iets wat jij het beste kan maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |